Wysłany: Śro 15:10, 17 Lut 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 0:11, 18 Lut 2010 |
|
|
jaro3000 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 04 Lut 2010 |
Posty: 8 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A twój gaznik ma jakieś podciśnienia? Ja założyłem gaznik u siebie i nie chodzi zalewa świece i jest taki kanalik jakiś "kanał impulsów" niewiem napewno czy tak to się nazywa, znalazłem schemat po angielski i tak wyszło po przetłumaczeniu na polski. Niewiem czy to jest jakieś sterowanie czy coś? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 1:10, 18 Lut 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A może ssanie ?? Bo pompki raczej już nie ma tu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 12:04, 18 Lut 2010 |
|
|
jaro3000 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 04 Lut 2010 |
Posty: 8 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Do ssania to mam oddzielną przepustnice. A jak w tym kanaliku wytworzy sie sztuczne podciśnienie to słychać prace membramy i ta membrama jest od paliwa bo w niej są 2 zaworki i chyba to jest do podawania i dozowania paliwa.Niema ktoś jakiegoś przekroju silnika z piły lub samego cilindra od piły? To bym obczaił skąd tam biorą podciśnienie czy ze skrzymi korbowej czy z krućcia do gaznika? Jak ktoś ma pojęcie o piłach to chętnie pogadam gg18254023 lub [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jaro3000 dnia Czw 12:42, 18 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 0:41, 20 Lut 2010 |
|
|
JaRadoslaw |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2009 |
Posty: 189 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Otwock (koło Warszawy) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A co myślicie o tym?
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 0:57, 20 Lut 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nom nadał by się ale słabe foto rozmiar chyba 19mm albo 21mm nie jestem pewien. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:04, 20 Lut 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Gaźnik załóż tak aby przepustnica ssania była od strony filtra powietrza, podciśnienie bierze z króćca ssącego. Ja miałem to samo na początku, najwięcej kłopotu sprawia zamocowanie linki gazu. Dźwigienkę ssania zamocowałem na sprężynie z długopisu żeby sama się nie zamykała.
Przed odpaleniem zamknij przepustnicę ssania i kopnij dwa razy na wyłączonym zapłonie, potem otwórz przepustnicę ssania i normalnie odpali |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 14:54, 20 Lut 2010 |
|
|
jaro3000 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 04 Lut 2010 |
Posty: 8 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzięki za info.Musze jeszcze dopracowaci filtr powietrza (własnej roboty stożek) i zaczepy linki gazu i do ssania.Jak pomysł wypali to otworzy to wrota do większej mocy a gaznik wiele zmieni tylko że na tym gazniku bendzie się wyrzej kręciła i żeby nie doszło do uszkodzeń silnika |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jaro3000 dnia Sob 14:55, 20 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:25, 20 Lut 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Czemu niby miało się coś popsuć |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|