Wysłany: Śro 23:10, 04 Lip 2007 |
|
|
Seweryn59 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Maj 2006 |
Posty: 336 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: okolice Częstochowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam pytanie jaki gaźnik założyć najlepiej a mam na myśli żeby zmniejszyć spalanie a pozostać na takiej samej mocy lub nawet większej.
chodzi mi jaki gaźnik będzie pasował bez przeróbek????
A jak stoi z gaźnikiem od sima??? chodzi mi o to czy trzba coś przerebiać a jeżeli tak to co???? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 9:16, 05 Lip 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
trzeba żeberka cylindra szlifować |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 10:01, 05 Lip 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie szlifować tylko wyciąć dwa małe kawałki i przypiłować głowice. No i jeszcze kruciec ssący razem z gaźnikiem trzeba dostosować. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 13:50, 05 Lip 2007 |
|
|
Seweryn59 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Maj 2006 |
Posty: 336 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: okolice Częstochowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
karol jaki ty masz gaźnik 16N3-2 ????
a o ile spadnie spalanie i czy moc pozostanie taka sama lub sie zwiększy - opiszcie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 8:46, 06 Lip 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
teb gaźnik 16N3-2 na allegro nówka kosztuje 61zł to niedużo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:28, 02 Wrz 2007 |
|
|
krawiec_ |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Wrz 2007 |
Posty: 569 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja założylem do jawki gaźnik simsona. tak na test bo tata ma simaka to mnie korcilo:D przejechalem kilkaset metrow. nie to ze jakis dlugi test czy cuś tak tylko po podworku. ale power byl taki jak na simsonie bym jezdzil!!! kto mial miedzy nogami simsona to wie co on potrafi;D tylko czasem paliwo nie dochodzilo bo niezbyt pasowal kruciec i mi sie juz bawic z tym nie chcialo... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:05, 12 Wrz 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam pytanie odnośnie simsonowskiego gażnika w Jawie... I da ten gaznik dużo mocy na oryginalnym krućcu ?? Jak już to czy dużo trzeba przerabiać w oryginalnym króćcu ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:22, 12 Wrz 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niestety, albo dasz inny krócieć, albo przerobisz orginalny, albo wytniesz jedno żeberko cylindra.
W moim odczuciu gaźnik simsonowski dał mi może z 10km\h... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:50, 12 Wrz 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
I znacznie lepszą moc od dołu! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:53, 12 Wrz 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dlaczego mam wycinać jedno żeberko z cylindra ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:03, 12 Wrz 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie masz wycinać
Ale na orginalnym kolanku, on poprostu nie wejdzie.
Musisz podwyższyc kolanko ponieważ komora pływakowa jest większa. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 14:30, 15 Wrz 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Panowie założyłem gaźnik simsona do jawki i jestem nie zadowolony może przez to że zrobiłem to na odpieprz o tuż montaż przebiegał tak: odkręciłem jawkowy gaźnik, z króćcem również i zacząłem myśleć jak połączyć górną część króćca z gaźnikiem sima (16N3-4) i wymyśliłem ale to był mój błąd ponieważ tak połączyłem króciec z gaźnikiem że trzymało się na jednej śrubce i kanał gaźnika i króćca nie było równo ustawione przez co po złożeniu tego wszystkiego motor się dławił ciężko spadał z obrotów i gasł po opuszczeniu manetki do końca (nawet po regulacji powietrza) miałem kiedyś to samo na oryginalnym gaźniku ale tam króciec był tak ścięty że paliwo się lało do tego silnika i palił siakieś 10l/100 SERIO! aha co do montażu gaźnika simsona to wkręciłem dłuższe szpilki cylindra (tam na króciec) i wstawiłem 4podkładki (grubość jednej to 2mm) i gaźnik był na tyle ustawiony że nie musiałem usuwać kawałka cylindra wszystko skręciłem i efekt taki jak napisałem wcześniej dławienie,ciężko spadał z obrotów i gasł po zmniejszeniu gazu na minimum więc żeby ten gaźniczek dobrze działał to bym musiał zrobić króciec bananowy leśnika ale nie chce mi się z tym bawić jak będę miał pieniądze to myślę nad kupnem gaźnika K60 ten ruski od motoroweru delta podobno daje kopa wiadomo dzięki membranie ale jak spalanie tego nie wiem.
Pozdro |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 14:53, 15 Wrz 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wcale nie musisz robić, bananów lesnika
Jak już pisalem, u mnie działa bez zastrzeżeń. spalanie w normie.
Krociec z gaźnikiem jest skręcony, a góra z dolem zasylikowana - to zrobil poprzednik czyli Karol.
Ja tylko z zapasowego króćca zabrałem tą grubą podstawe i zrobiłem jako podkladke.
Trzeba tylko czymś, zasklepić ssanie.
Wszystko się da |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 21:40, 15 Wrz 2007 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mi ten gazniczek dał sporo i teraz bym go raczej na inny nie wymienił!
spalanie spadło z ponad 4 litrów na 2,5 !
tylko jest jeden problem... ten gaznik muli od dolu na srednich i wyzszych pracuje wysmienicie natomiast od dolu przerywa itp cyrki
ponadto wolne obr tez sie mniejszyly, silnik prawie sie już zatrzymuje a co sie okazuje nadal chodzi(mozna by chyba policzyc cykle ) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 22:20, 15 Wrz 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a ja jeszcze raz zamontuje gaźnik Simsona do jawki lecz teraz to lepiej zrobię już mam patent w głowie dzięki maturze tą grubą podstawkę króćca utnę i zrobię przejściówkę do gaźnika Simsona bo rozstaw dziurek na śruby jest taki sam jak w simsonowskim gaźniku więc jak to zrobię to myślę że zapodam fotki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|