Wysłany: Nie 8:24, 16 Wrz 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
O wypraszam sobie to mój patent :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 8:54, 16 Wrz 2007 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
ciekawe chyba sam sobie zapodam taki gaźnik miałem kiedys pare patentów a gaźnik od poketa zamontowalismy do rometowskiego silnik ładnie chodził ale sie szybko zjebał.... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:33, 16 Wrz 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kurcze, ostatnio znowu zamontowałem Jikova po tuningu i ... na nim motor ma więcej mocy niż na Simsona! A regulowałego go już naprawdę długo, ciągle to nie było to. Czy to może mój gaźnik sima jakiś wadliwy? Chyba kupię nową dyszę główną i wtedy sprawdzę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 7:23, 17 Wrz 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Szymon to samo się działo u mnie jeszcze raz założyłem ten gaźnik sima ale teraz to zrobiłem naprawdę dobrze no jakoś się silnik kręcił na nim ale jak dawałem mu max gaz na pierwszym biegu to się dławił myślałem że dostaje za mało paliwa więc bawiłem sie w ustawianie mieszanki nic to nie dawało raz mu dawałem więcej paliwa raz mniej no nie mogłem za cholerę znaleźć tego środka więc zrezygnowałem z gaźnika 16N3-4 i wstawiłem świeżo wypolerowanego od środka Jikova i jawka lepiej działa niż na sima może i Simsona daje coś tam mocy więcej ale to już dopiero jak jawka by miała jakiś porządny tuning bo tak to szkoda zachodu na to... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 16:29, 17 Wrz 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kam@$ U mnie cały czas działa, a tuningu nie mam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:50, 17 Wrz 2007 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kam@$ napisał: | wstawiłem świeżo wypolerowanego od środka Jikova i jawka lepiej działa niż na sima |
a jak ze spalaniem ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:28, 17 Wrz 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Czy dałoby by coś założenie Tego gażnika od siam na oryginalnym króćcu ?? Bo zwalił mi sie gażbnik od Jawy i mam wybór... Założyć nówkę od Jawy czy Prawie nówkę od Sima ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:45, 17 Wrz 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kamas,
Ale ja mam porządny tuning. A gaźnik nawet w połączeniu z lepszym króćcem nie bardzo chodzi. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 21:18, 17 Wrz 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Garry1 napisał: | Kam@$ napisał: | wstawiłem świeżo wypolerowanego od środka Jikova i jawka lepiej działa niż na sima |
a jak ze spalaniem ? |
hmm spalanie spalanie powiem jedno nie mam zielonego pojęcia co ze spalaniem ale spadło tak mi się wydaje długo nie jeździłem na tym gaźniku z jakieś pół godziny ale jak patrzałem w bak to za dużo nie ubyło choć silnik się kręcił na wysokich obrotach
mangus napisał: | Czy dałoby by coś założenie Tego gażnika od siam na oryginalnym króćcu ?? Bo zwalił mi sie gażbnik od Jawy i mam wybór... Założyć nówkę od Jawy czy Prawie nówkę od Sima ?? |
Kombinuj z gaźnikiem simka króciec może być oryginalny jak najbardziej zapodałbym foty jak ja to zrobiłem lecz aparat mi zabrano :P będzie jutro to i fotki będą zmajstrowanego gaźnika sima z króćcem jawki
Szymon napisał: | Kamas,
Ale ja mam porządny tuning. A gaźnik nawet w połączeniu z lepszym króćcem nie bardzo chodzi. |
to może być wina gaźnika tak jak u mnie ale pogrzeb jeszcze z ustawianiem mieszanki w iglicy ja miałem na ostatni rowek i działał mi najlepiej ale nadal robił cyrki dławił się przy większych obrotach tak jakby by go przylewało więc zmieniałem rowki na iglicy ale było jeszcze gorzej więc postanowiłem zrezygnować ale to nie koniec prób z gaźnikiem simka postaram się zrobić tak jak matura to ujął banany leśnika (króciec bananowy) i myślę że to będzie droga do sukcesu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 22:11, 17 Wrz 2007 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja to zrobilem tak !
[link widoczny dla zalogowanych]
kawalek stali a w niej z kazdej str po dwie szpilki i wszystko dziala jak trzeba ;] pod kroccem podkladka z tekstolitu. robi to jako dystans zeby gaznik nie dotykal cyla jak i po to zeby mieszanka wpadajaca do cylindra byla w miare chlodna ;] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:08, 18 Wrz 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
I jak ci jeżdzi ?? Dużo lepiej idzie czy wogóle sie nie opłaca tego robić ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:22, 18 Wrz 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prosze, to mamy prawie tak samo.
Jak zatkałeś ssanie?
Bez problemów wyregulowaleś wolne obroty? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:53, 18 Wrz 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
oto mój patent yy znaczy się matury
bardzo podobny do zrobionego przez Garry1
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ale gaźnik jest nadal za nisko i przez cylinder mieszanka się bardzo nagrzewa
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:41, 18 Wrz 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bo to źle robisz
Załóż tę grubę podkładkę na dole, a kolanko przykręć bezprośrednio do gaźnika. no |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:04, 18 Wrz 2007 |
|
|
Conqeror |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 31 Sty 2007 |
Posty: 194 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ozorków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja wogle jestem ciekaw jak 16n1 wam dizała z filtrem . Jak ja miałem założony to jeżdził tylko na niskich obrotach . a jak bez filtra to jeżdzi na wysokich ale muli sie na niskich .
Jedyny plus to ze malutko pali |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|