 | Gaźnik |  |
Wysłany: Pią 18:29, 09 Mar 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |

|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak dać do jawki najlepszy gaźnik zeby miał motorek lepszego kopa i wogule..............
 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Pią 18:45, 09 Mar 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Słyszałem że gaźnik od MZ 150 jest całkiem dobry i od wsk-i 125 ale moim zdaniem naj leprzy jest orginalny.  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:40, 09 Mar 2007 |
|
|
liroy |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 21 Lut 2007 |
Posty: 132 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Góra |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
słyszałem kiedyś że gaźnik z sokoła 125 nieźle daje kopa jawce |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:59, 09 Mar 2007 |
|
|
michał50 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 06 Sie 2006 |
Posty: 91 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Gaźnik większy w jawce nic wam nie da będzie sie tylko zalewał |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:01, 09 Mar 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
trzeba dobrze wyrególować i moc wzrośnie a szczególnie przy ekstremalnym tuningu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:44, 09 Mar 2007 |
|
|
Szyszka |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 31 Paź 2006 |
Posty: 607 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
michał50: popieram Cię, najlepiej to załatwić sobie oryginał czeski a nie kombinować od wski bo to nam nic nie da tylko zaleje moto a jeśli będziemy chcieli większej mocy to jej nie uzyskamy bo w gaźniku oryginalnym jawowskim na maksymalnie podniesionej przepustnicy mamy maxywmalny dopływ paliwa i więcej sie nie da! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:05, 09 Mar 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja miałem taki gaźnik porozwiercany w hu* motor mi się zalewał po nim ale go wymienił
na inny i Jawka chodzi do dziś |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 0:08, 10 Mar 2007 |
|
|
michał50 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 06 Sie 2006 |
Posty: 91 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
więc nie warto wymieniać bo szkoda kasy i trzeba kolanko dorobić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 0:11, 10 Mar 2007 |
|
|
tsubasa |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 10 Gru 2006 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Suwałki |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie ma to jak oryginalny gaznik Ale od WSK-i tez pasuje tylko trezba chyba kruciec dorobic jakos  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 8:20, 10 Mar 2007 |
|
|
michał50 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 06 Sie 2006 |
Posty: 91 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ale po co się męczyć skoro nie widać różnicy to po co przepłacać
Pozdro ! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:03, 10 Mar 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Właśnie o to chodzi, że widać rożnicę, szczególnie przy większym tuningu gdzie oryginalny gaźnik nie nadąży z dostarczaniem mieszanki paliwowo-powietrznej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:35, 10 Mar 2007 |
|
|
franek_87 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 10 Lut 2007 |
Posty: 27 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: radwanice |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a na ktory zabezpieczeni ma byc iglica zeby dala z siebe 100% mocy mam rozwiercony kriuciec i chyba przepustnica mi sie do konca nie otwiera  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:54, 08 Cze 2007 |
|
|
bobek12 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 01 Cze 2007 |
Posty: 43 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: kępice |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a co trzeba zrobic gdy dostaje za duzo paliwa???? ratunku |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:57, 08 Cze 2007 |
|
|
=XawiD= |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 44 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Czarnków |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Zmniejszyć dawkę benzyny. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:02, 08 Cze 2007 |
|
|
bobek12 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 01 Cze 2007 |
Posty: 43 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: kępice |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
no a jak zmniejszyc ta dawke
jak cos piszesz to pisz anie se w kulki lecisz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|