Wysłany: Pon 18:57, 04 Lut 2013 |
|
|
wojtek1998 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 15 Wrz 2012 |
Posty: 109 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiem ,że może z tym spalaniem przesadziłem ,ale czy po zamontowaniu gaźnika spadnie spalanie w stosunku do gaźnika jawki czy odczuję jakąś znaczącą różnice w innych parametrach np.lepsze odpalanie?
Z tym zestawem chodziło mi o to ,aby kupić używany gaźnik i wszystko w nim wymienić(z biegiem czasu).Czy praca silnika na tym gaźniku będzie identyczna jak na nowym gaźniku z lat 80-tych(ze starych zapasów magazynowych)? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 18:58, 05 Lut 2013 |
|
|
krzysiek200 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 15 Lut 2012 |
Posty: 88 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łowicz |
|
|
|
|
|
|
|
|
jakość dzisiejszych zestawów naprawczych jest raczej mizerna do tego dochodzi zużycie przepustnicy i tego miejsca w którym ona się porusza(nie wiem jak to nazwać), jedynym wyjściem w tym przypadku jest profesjonalna regeneracja (poczytaj sobie w necie jak regeneruje się gaźniki) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:40, 05 Lut 2013 |
|
|
felix |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2012 |
Posty: 296 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Tarnobrzeg Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
lecz niezbyt się to opłaca...lepiej kupić nowy gaźnik lub dobrą tanią używkę... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:20, 06 Lut 2013 |
|
|
krzysiek200 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 15 Lut 2012 |
Posty: 88 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łowicz |
|
|
|
|
|
|
|
|
dokładnie taka zabawa z gaźnikiem od Jawki czy simsona jest nieopłacalna |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 15:06, 03 Cze 2014 |
|
|
XxDrago.pl |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 07 Sie 2011 |
Posty: 18 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jaworzno Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Miałem napisać, co i jak z tym gaźnikiem ogólnie jeździłem dosyć sporo na tym gaźniku miałem problemy z regulacją, ale jakoś doszedłem do perfekcji. Ogólnie w porównaniu do jikova, odczułem wrażenie , że podczas ruszania ten dół jest lepszy. Podczas jazdy jak puścimy trochę gaz, jikov ma taki przymuł, a na tym gaźniku jakby lepiej reaguje i nie czuć tego przymułu... Co tu więcej pisać ogólnie wydaje mi się, że dużo mniej pali. Pali na ciepłym czy zimnym od kopa i tu główna zaleta. Mam zamiar wy spawać sobie za jakiś czas, nowy krucciec z rurki 3/4 ciut większej, i bardziej estetycznie to zrobić Z jikovem dzieją się cuda niby ok a mnie się słabo ten ikov podoba |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
|