| Gaźnik Od MINI CROSSA PIlne | |
Wysłany: Nie 22:56, 04 Sie 2013 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chlebna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Siemka mam problem dotyczący Jakiova chcę go zmienić i wpadłem na pomysł gaźnik od mini crosa będe lepszy niż gaźnik seryjny i czy trzeba będzie dużo przerabiać czy tylko przykręcić do króćca proszę o pomoc i o szybką odpowiedź . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:13, 11 Sie 2013 |
|
|
assassins09 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Sie 2012 |
Posty: 119 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: z wioski założycieli k.rzeszowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
niestety będziesz musiał dorabiać króciec bo jakbyś popatrzył to te gaźniki mają inny rozstaw szpilek i inny otwór (jawka ma kwadratowy, a pocket bike / mini cross ma okrągły) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:18, 11 Sie 2013 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Założe sie że ten gaźnik ma przelot 12mm... Przy 17mm jikova wypada raczej blado... Na mój gust to będzie tylko gorzej, szkoda twojej roboty. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:38, 11 Sie 2013 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chlebna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
też do tego doszedłem panowie i mam zamiar zakupiś gaźnik 60kb co o nim myślicie ? tylko nie wiem jaką ma przepustnice |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:57, 12 Sie 2013 |
|
|
route66 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 24 Gru 2011 |
Posty: 292 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Dąbrowa Górnicza Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Teoretycznie lepiej jakiś od piły spalinowej ze średniej półki ja miałem od stihla ma zalety ale wady też jakieś posiada na pewno ja zauważyłem zmniejszone spalanie i szybsze wkręcanie się na obroty teoretycznie pasuje do króćca Jawki ale sa też takie które nie pasują tyle z mojej strony |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:38, 12 Sie 2013 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
minus jest taki że trudno znaleźć do tego śruby na mocowanie oraz gdzieniegdzie może łapać lewe powietrze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 0:23, 13 Sie 2013 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chlebna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A jak myślicie gaźik od kosiarki takiej pchanej by był czy nie bardzo ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:43, 13 Sie 2013 |
|
|
route66 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 24 Gru 2011 |
Posty: 292 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Dąbrowa Górnicza Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mógł by ale mogą być chyba jakieś problemy ponieważ kosiarka ta o której napisałeś to bodajrze 4suw i mogą sie chyba dysze przytykać choć nie jestem pewien tylko sugeruję moge się mylić miałem u siebie gaźnik od choppera i nie było problemów |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 0:46, 14 Sie 2013 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chlebna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Spróbuje jak zrobioe to dam znać jak chodzi o ile będzie chodzić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 14:29, 18 Mar 2014 |
|
|
benchi |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2014 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: J-L Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie chcę zakładać nowego tematu więc odkopię ten.
Zastosowałem gaźnik (i zapłon też ale to inny temat) od pocketa i mogę się podzielić wrażeniami z montażu i jazdy.
Trudności przy montażu:
- gaźnik jest za wysoki i trzeba usunąć wystające elementy komory pływakowej oraz osadzić głębiej śrubę spustową
- rozstaw śrub montażowych różni się od jawki więc trzeba delikatnie dostosować i gaźnik i króciec
Plusy:
- precyzyjna dawka paliwa
- brak konieczności regulacji
- bardzo równa praca silnika na wolnych obrotach
- łatwość obsługi i czyszczenia
- dodatkowy kranik na gaźniku
- oryginalna linka gazu z jawki pasuje bez problemu
- dużo niższe spalanie
- cena gaźnika (25zł) i dostępność części
Minusy:
- słabszy silnik na na wysokich obrotach (mała średnica przelotu)
- brak możliwości regulacji (nie ma wymiennych dysz oraz iglica nie jest stopniowana)
- ręczne ssanie - niezbędne przy odpalaniu
W wolnej chwili zajmę się zwiększeniem możliwości gaźnika (przelot i regulacja) i podzielę się efektami.
Jakby ktoś miał pytania to śmiało. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 14:37, 18 Mar 2014 |
|
|
Stachu.G |
Moderator |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2011 |
Posty: 284 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może podrzuć kilka fot jak to wygląda. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 10:16, 19 Mar 2014 |
|
|
benchi |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2014 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: J-L Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Walki z chińszczyzną ciąg dalszy.
Udało mi się rozwiercić gaźnik pocketa (profesjonalnie) z fabrycznych 13mm na 15mm. Problem braku mocy na wysokich obrotach zniknął ale teraz dławi się przy nagłym dodaniu gazu z wolnych obrotów oraz długo wraca z wysokich do wolnych. Nie jest to jednak tak denerwujące jak brak mocy.
Trudno też wyregulować wolne obroty ale to wina niewielkich szpar po bokach przepustnicy i z tym sobie poradzę.
Jutro planuję pobawić się regulacją dawki paliwa co powinno pozytywnie wpłynąć na kulturę pracy silnika.
Jak mi się uda to jutro też podrzucę zdjęcia rozwierconego gaźnika i montażu na silniku.
Następny krok to test gaźnika z chińskiego junaka 901. Postaram się to zrobić jeszcze w weekend. Zestaw montażowy mam już przygotowany.
Zdjęcie zmodyfikowanej komory pływakowej:
[link widoczny dla zalogowanych]
Zdjęcie rozwierconej gardzieli:
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez benchi dnia Pią 13:15, 21 Mar 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|