Wysłany: Śro 22:04, 28 Lut 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
znam ale nie wżiałem go pod uwage.. :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Śro 23:24, 28 Lut 2007 |
|
|
bezelek |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 17 Wrz 2006 |
Posty: 234 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Daniec Opolskie |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jezus.... ja sie może nie bede udzielał ok ?
Widać ze jedynie tu pare userów jest kumatych...
A tobie seger polecam iść na pare lekcji j. Polskiego ! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:58, 28 Lut 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
słuchaj gażnik od mz 150 będzie lepiej sie sprawował od wsk 125
jest dokąłdnejkszy i jak wiadomo mz mniej pali
może to właśnie będzie jedne z najlepszych wyborów
nie myślałeś o tym
ps. ale wyregulowanie go na tak małym silniku to może być problem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Czw 15:59, 01 Mar 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
rybek napisał: | Cos dac musi, gdyby bylo inaczej to ten czech co urwalo mu tlok niezakladalby od mz ,sam pisze ze mial 11400 rpm i ze zamykal dwucyfrowy licznik, niewiem tylko czy on mial od 150 czy od 250. A slyszalem ze warto sprobowac z gaznikiem od ruskiej pily (membranowy) |
Gażnik pił motorowych mają małe średnice gardzieli  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:02, 01 Mar 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ogar: mz mniej pali poniewaz jej silnik jest lepeij i dokładniej zrobiony. duze ma znaczenie tez gaxnik ale najwieksze ma kinstrukcja silnika. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:28, 01 Mar 2007 |
|
|
Szyszka |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 31 Paź 2006 |
Posty: 607 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
gaźnik z mz etz zaleje nam jawke i po sprawie nie polecam  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:41, 01 Mar 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a wyprubowałes go
jak nie to nie pisz lepiej nic |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 2:29, 02 Mar 2007 |
|
|
rybek |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 23 Lut 2007 |
Posty: 16 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: swiebodzin lubuskie |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Mam kilka fotek czeskich jawek z gaznikami od pily i chyba mz 150 starego typu,niewiem tylko gdzie umiescic te fotki? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 7:53, 02 Mar 2007 |
|
|
bezelek |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 17 Wrz 2006 |
Posty: 234 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Daniec Opolskie |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
na [link widoczny dla zalogowanych] jak nie wiesz jak umieścić to wal na gg : 4937325 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:07, 05 Mar 2007 |
|
|
rybek |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 23 Lut 2007 |
Posty: 16 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: swiebodzin lubuskie |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
szukalem,szukalem i na jednej Czeskiej stronie znalazlem opis tuningu Jawencji. Wiec wedlug czechow najlepiej zalozyc gaznik od mz 125 (150 to chyba tosamo) lub od amerykanskiej pily motorowej TILLOTSON |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:17, 05 Mar 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
w mz 125 czyli póxnym modelu byly te same gaźniki co w mz 150. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:47, 10 Mar 2007 |
|
|
franek_87 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 10 Lut 2007 |
Posty: 27 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: radwanice |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
moze jest w tym troche prawdy ze te gazniki moc daja ale jak bedzie problem z wyregulowaniem to kasa pojdzie w bloto ja bede przerabial orginalny od jawki bo kupilem 2 za male pieniadze ma strone wg ktorej go przerobie ale nie wiem czy maoga wam dac link czy admi sie zgodzi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:45, 10 Mar 2007 |
|
|
nieutek |
Administrator |

|
|
Dołączył: 18 Lut 2006 |
Posty: 762 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja nie rozumiem poco wy jeszce chceice cos wpakowywac (no chy ba ze chodzi o moc)
a moze ja cos zle robie? bo jawka osiaga pełne obroty na trojce z zebatka 13z z przodu a jade na jawce jakies 70km/h |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:52, 10 Mar 2007 |
|
|
franek_87 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 10 Lut 2007 |
Posty: 27 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: radwanice |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
to co radzize gaźnik jikov bez przerobek czy od wsk 125 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:17, 11 Mar 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |

|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Gażnik jikov rozwiercony:
Dla tych co niechcą zmieniać zbytnio charakterystyki silnika oraz chcą pozostać przy umiarkowanym spalaniu.
Gaźnik gm20 (czy jakoś tak xD):
Dla tych co mają silniczki po totalnym tuningu i chcą jeszcze uzyskać mocy licząc sie ze zwiększonym spalaniem.
Takie jest moje zdanie  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|