Wysłany: Nie 23:10, 11 Mar 2007 |
|
|
franek_87 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 10 Lut 2007 |
Posty: 27 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: radwanice |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja kupuje gaznik k 60b da on troche mocy ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Pon 16:03, 12 Mar 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie da poniewaz ma mniejszą średnicę gardzieli niż orgyinał. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:23, 12 Mar 2007 |
|
|
mateuszkal |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 02 Sty 2007 |
Posty: 364 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja bym z gaźnikami nie kombinował |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:50, 12 Mar 2007 |
|
|
Kozioł |
Administrator |

|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
post bez sensu To jest temat własnie dla tych co kombinują Jak bym mial zły dzien to warn gwarantowany  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Nie 22:33, 25 Mar 2007 |
|
|
leśnik |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 25 Mar 2007 |
Posty: 185 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Barlinek Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jeżeli ktoś chce kombinować z gaźnikiem, to polecam przy okazji zmianę króćca ssącego, a co najmniej modyfikację tego oryginalnego.Uznaje się, że Jawka ma pełną moc gdy wlot do króćca(wycięcie w płaszczyźnie do ktorej przylega gaźnik)ma kształt kwadratu z łagodnie zaokrąglonymi narożnikami. Warto się pokusić o jedną drobna zmianę - zrobiłem to w swoim Mustangu i nie żałuję. Chodzi o to, żeby przelot na łączeniu gaźnika z króćcem miał taki kształt, jaki miałby odcisk pozostawiony przez tylnia część gaźnikaa na papierze.Nie jest to już kwadrat, a raczej prostokąt z łukowato wygiętym dolnym bokiem.Żeby wszystko ładnie działało, sam gaźnik w środku także spiłowałem na odcinku od komory mieszania (przestrzeni w której porusza się przepustnica) aż do płaszczyzny przylegającej do króćca, likwidując tym samym próg w tylnej części gaźnika i zbędne zawirowania mieszanki tworzące się w tym miejscu.Oczywiście, całość trzeba dokładnie wymyć przed montażem, zeby usunąć opiłki itp - inaczej szybko zarżniemy silnik! Aha,coś jeszcze:w tym miejscu jest mały otworek w korpusie gaźnika którego istnienie ma podobno wpłynąć na zubożenie mieszanki przy obrotach jałowych. Ten otworek zaślepiłem żywicą epoksydową i, szczerze, nie wpłynęło to na jakość mieszanki - nie zalewa mi silnika na wolnych obrotach ani nic takiego. Za to silnik ma zauważalnie większego buta w całym zakresie obrotów, więc gra jest warta świeczki. Sam króciec można też pochylić do przodu o 5-7 stopni,zeszlifowując "na skos",na równej powierzchni płaszczyzny przylegania do cylindra i do gaźnika (po operacji gaźnik musi być ustawiony pod takim samym kątem jak i przed nią!). Wspomnę jeszcze, że przeloty króćca i gaźnika muszą być idealnie zgrane, w przeciwnym razie tylko się namęczymy a efekt będzie mizerny. Warto spróbować, zawsze to parę km/h szybciej, ale przede wszystkim wyższy moment obrotowy i lepsze przyśpieszenia. Nawiasem mówiąc, kombinuję już króciec który jest zamocowany do cylindra pod kątem 45 stopni, ale na razie jestem u początku drogi...dam znać jak skończę - to wiąże się z przerobką kanału dolotowego.Pozdro! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Nie 23:40, 25 Mar 2007 |
|
|
Conqeror |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 31 Sty 2007 |
Posty: 194 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ozorków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Acha chdozi ci że orginalny ma jest pod kątem 90 stopni ( gażnik do cylnidra )
A jeśli tylko zaślepe dziurke to będzie działać ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 2:07, 26 Mar 2007 |
|
|
leśnik |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 25 Mar 2007 |
Posty: 185 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Barlinek Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tak, chodzi o to żeby droga którą porusza się mieszanka w układzie dolotowym była możliwie prosta, bo w oryginalnym to jest właściwie "chińskie zet". Kąt zmieni się z 90stopni na 83-85, zawsze to coś.Więcej nie da się zmienić w oryginalnym króćcu, bo to oznacza że kołnierz mocujący gaźnik do króćca mógłby się wygiąć przy dokręcaniu i zacząć brać "lewe" powietrze. Samo zaślepienie dziurki to za mało,prawie nie zauważysz różnicy - może poza tym, że nie będzie tak kapać paliwko. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 15:43, 30 Lip 2011 |
|
|
doman30 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 12 Lut 2011 |
Posty: 49 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A słuchajcie ja zaślepiłem ten otworek w gaźniku no i jest coś takiego że czasem (nie zawsze) jak dam pełen gaz to mi tak jakby muli tak jakby było albo za mało paliwa albo za dużo, wg mnie chyba za dużo. Kiedyś pamiętam jak jechałem na pełnym gazie (i nie tylko) to normalnie ciekło z gaźnika dlatego zaślepiłem ten otworek. Wg mnie go przylewa lekko, czy przestawienie iglicy pomoże czy zmniejszyć poziom w komorze pływakowej ?? Aha i dodam ze jak zdejme filter powietrza to jest jeszcze gorzej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 19:40, 30 Lip 2011 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jak sie z gaznika leje to sie blaszke taką złota do dołu dogina, a jak ci zamula to ma za mało paliwa. bo jak by miał za duzo to by świece zalewał. Zreszta wykręć świecie i zobacz czy jest białą czy lekko zalana.
Ale wtedy gdy dasz pełna moc i ci za muli |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|