 | Gąźnik od piły spalinowej |  |
Wysłany: Pon 17:00, 10 Wrz 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
mam w domy gaźnik od pily motorowej. bo piła mi sie zepsula i mam gaźnik. co sądzicie o tym>> czy da sie przykrecić gaźnik ten do jawki>>?? model piły to Partner ale dokładnego modelu nie zanm.musze zobaczyc i napisze. prosze o propozycje i wasze zdania na ten temat. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Pon 17:05, 10 Wrz 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |

|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
To tak gaźnik może być ale zależy czy masz zamiar robić nowy kruciec czy masz zamiar założyć membrany ? Bo jak nie to sam gaźnik gówno da albo bedzie zalewał. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:45, 10 Wrz 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
mam ruską w domu piłe tajga,ma gaznik membranowy,odrazu w środku,wystarczy założyć gaznik i już jest z membraną
jedna wada,do motocykli raczej sie nie podpasuje bez radykalnych przeróbek |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:46, 10 Wrz 2007 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja juz tego prubowałem ale nie wypaliło bo nie umiałem podłączuc linki, bo tam jest inaczej zrobione to do otwierania przepustnicy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:51, 10 Wrz 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
no tak , ja tez ogladlem narazie i nie wiem jak z ta linka. bo rzeczywiscie jest tam inaczej. chcial bym zobacyzc jak by to chodzilo na takim gaźniku. pokombinowal bym cos ale nie znam sie na tym za bardzo. jesli ktos wie jak by to mozna bylo dosc prosto zrobic prosze o rady. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:45, 11 Wrz 2007 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Gaźniki w pilach motorowych mają wąskie gardziele a nawet i obecność membrany nie wyrówna tej straty, jak chcesz to kombinuj , do odważnych świat należy ale ja obstawiam spadek mocy  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:33, 11 Wrz 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ale tam jest mambrana, która pełni role pompki paliwowej ponieważ piła pracuje w różnych pozycjach oraz ma zbiornik paliwa umieszczony niżej niż gaźnik więc paliwo nie będzie spływać grawitacyjnie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:28, 11 Wrz 2007 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Aha to tam jest jeszcze zbiorniczek wyrównawczy - on współpracuje z membraną i ma dodatkowy wpływ na moc, bo paliwo nie pokonuje drogi od gaźnika tylko jest jakby za membrana zaraz może szybciej wpłynąc do cylka - sałek gdzieś o tym pisał. Dobry patent z tym zbiornikiem  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:33, 11 Wrz 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tyle, że w jawce zamiast z zabawą w zbiorczniki lepiej zamontować pompke paliwa... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:40, 11 Wrz 2007 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Matura - chyba nie do końca się rozumiemy są zbiorniczki do których paliwo wpływa, bo podciśnienie otwierające membranę zassało je a na chwilę przed tym zassaniem tworzy sie nadciśnienie bo trwa to ułamki sekund i palwio z większa siłą wpada do cylka. To jest za gaźnikiem ten zbiorniczke jak znajde to podeśle linka do foto |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:49, 11 Wrz 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |

|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Robak200PL nie zgodze sie ze stwierdzeniem żę piły spalinowe mają małe gardziele. Ja u siebie mam 20mm marki dellorto z piły tillotson chyba Z płaską przepustnicą. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:38, 11 Wrz 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
płaska przepustnica,kolejny duży plus
nawet jak będzie mała gardziej to elastyczność sie poprawi(zawsze coś)
ale czy gra warta swieczki,na alegro były motocyklowe gazniki membranowe(gdzieś tak zimą) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:53, 12 Wrz 2007 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Karol 282 - a możesz napisać jaki to był model piły lub przynajmniej jaka miał moc??? Byłbym bardzo wdzięczny może jednak nie jest to do końca taka kicha jak na początku myśłałem - faza tuningu wkroczy na nowe tory bo takie gaźniki pracuja bez znaczenia na jego pozycję - kanał ssący może być całkiem prosty, co w połączeniu z membraną daje piorunujące efekty  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:23, 12 Wrz 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A nie zastanawialiście się, zeby dac cały zespól czyli gaźnik z silnikiem? Do karterów dość łatwo idzie dopasować jeżeli szklandka cylindra gladko wchodzi :> |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:26, 12 Wrz 2007 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
[link widoczny dla zalogowanych] - tu macie foto całkiem prostego króćca na gaźniku jikov w crossie z jawki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|