| gaźnik od piły spalinowej | |
Wysłany: Sob 21:59, 03 Sty 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
witam
wczoraj zamontowałem i przetestowałem gaźnik od piły spalinowej na licencji huski wygląda to tak
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
gaźnik świetnie się spisuje
silnik osiąga wyższe obroty i ma lepsze przyspieszenie
edit:
mocowanie linki gazu jest tymczasowo wykonane z kawałka drutu miedzianego
sorry za jakość zdjęć ale robiłem je SE k700i
edit2:
w porównaniu do Jikova spalanie nieznacznie spadło do niecałych 2l na 100km przy spokojnej jeździe |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Pon 18:57, 01 Cze 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 22:16, 03 Sty 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Fajnie, ktoś dał w końcu zdjęcie takiego gaźnika w Jawce. Nakręcisz jakiś film jak działa? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:21, 03 Sty 2009 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
No fajnie, fajnie ale mnie jeszcze interesuje czy zmienił się V-max i moc. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:26, 03 Sty 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No zgadzam sie z buńkiem nagraj filmik jak dasz rade.
Myślę że nie tylko nas dwóch nas to interesuje. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:45, 03 Sty 2009 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A wszedł on bez problemów? nic nie trzeba przerabiać (oprócz linek) ?
Chodzi mi głównie o mocowanie do króćca. Bo z chęcią bym sobie poszukał takiego do Ogara A i jak możesz to zapodaj jeszcze model tego gaźnika bo na allegro był tylko 015 |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szymon93 dnia Sob 22:47, 03 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:57, 03 Sty 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ciekawy gaźniczek,to nie jest czasami membranowy? (pracuję w każdej pozycji) czy może zwykły? ,jaką ma gardziel i jeśli mógłbyś podać rozmiar dysz to by rozjaśniło sprawę gaźnikową dobieraną pod Jawki. ;] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 2:00, 04 Sty 2009 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
O widze, że rutkowski lansuje sie moim byłym patentem xD
To jest gaźnik z dolpiny na licencji huski
(dla nie wtajemniczonych jedne z mocniejszych pił)
gazior podaje benzyne w kazdej pozycji nawet gdy gaźnik jest ponad zbiornikiem paliwa zasysa paliwo
rutkowski- napisz jak to działa o ile to działa bo ja na nim tylko raz zapalałem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 10:46, 04 Sty 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak Kam@$ gaźniczek membranowy
silnik ma więcej mocy i wyżej kręci
na 13z nie ma problemu z przyspieszeniem nawet w dwie osoby
V-max nie mam jak zmierzyć bo mój budzik nie daje oznak życia prawdopodobnie ścięło mi kliny przy napędzie linki
o spalaniu narazie nie mogę nic powiedzieć bo gaźnik wyregulowałem tylko tak żeby silnik dobrze ciągnął
jedyny mankament tego gaźnika to bardzo małe pole do manewrowania manetką gazu, ale jak trochę się nad tym pogłowie to napewno temu zaradzę
przy montażu nie miałem większych problemów
pawlak200192 wcześniej ładnie wszystko spasował
w kwestii nagrania filmu to nie będzie on oszałamiającej jakości gdyż nakręcę go komórka z aparatem VGA
filmik nakręcę w czasie ferii zimowych |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 21:03, 04 Sty 2009 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jak chcesz miec większy "skok" manetki to musisz przedluzyc tą "wajche", która pociąga przepustnice
P.S- juz mam pomysł na inny projekt z zastosowaniem czesci, które zostaną mi po tuningu derbi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:33, 04 Sty 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jawka LC? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:55, 04 Sty 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:04, 04 Sty 2009 |
|
|
Scigus |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Lis 2008 |
Posty: 128 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Nowa Sól Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzisaj sobie latałem po YouTube , i znalazłem taki filmik ... http://www.youtube.com/watch?v=hJ4GUBc9WCA Może i już go oglądaliscie ale dla pewnośći chciałem sprawdzić i gościu dał podpis pod to " Jazda na jawie z zaworem membranowym i splanowaną głowicą ... " i jak zobaczyłem zaworem membranowym pomyślałem że może to coś z tym gażnikiem membranowym =)) ?? nienzam zabardzo ale dla pewności ten filmik ... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:17, 04 Sty 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hehehehe, ten "gościu" to jest właśnie Pawlak, który pisał kilka postów wyżej niż Twój.
Zawór membranowy a gaźnik membranowy to dwie różne rzeczy, które się nie wykluczają. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:40, 04 Sty 2009 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
buniek92 napisał: | Jawka LC? |
nie za duzo roboty i nie posiadam takich umiejętnosci
jeszcze nie wiem co ale na 99% bedzie membrana- jak znajde kogos kto w miare tanio spawa alu to moze nawet do skrzyni korbowej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:45, 04 Sty 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pszz alu w karterach Jawki jest na tyle dobre do spawania że możesz migiem spawać w osłonie argonowej i oczywiście drutem do alu ;] jeśli masz kogoś kto spawa właśnie takim sposobem to drogo cię to nie wyniesie uwierz mi ;] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 3
Idź do strony 1, 2, 3 Następny
|
|
|
|