| Gaźnik poprowadzony bezpośrednio do skrzynii korbowej... | |
Wysłany: Nie 14:22, 08 Lip 2007 |
|
|
katalonczyk1990 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 18 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gdynia |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam, zastanawiałem się ostatnio nad takim bajerem, pomysł nadsunęła mi pewna czeska strona, lecz jest to bardzo ryzykowne... Uważam iż po takim zabiegu wał i tłok mogłyby popękać w skutek zwiększenia obrotów do ponad 10 tys. Co o tym sądzicie? Czy ktoś przerabiał już ten temat w swojej Jawie 50? Chciałem jeszcze zapytać czy tłok zassałby prawidłową mieszankę? Chodzi mi o to że oryginalnie paliwo zasysane jest pod tłok, do skrzyni, kanałami, i wybuch... A w takiej konstrukcji bezpośredniej metoda jest troszkę inna, jak to działa i czy wogóle zadziała? Proszę o wasze podpowiedzi... Nie oczekuję opinii tylko chodzi mi o to czy zadziała i czy to ma sens?
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez katalonczyk1990 dnia Nie 14:33, 08 Lip 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 14:31, 08 Lip 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:35, 08 Lip 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Co to za gaźnik na zdjeciu? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:39, 08 Lip 2007 |
|
|
katalonczyk1990 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 18 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gdynia |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na innej stronie napisali że od MZ 150... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 20:16, 08 Lip 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zamiennik Mz 150 bing 24. Ja uważam że byłoby ciężko to zrobić chociażby dlatego że trzebaby ciąć rame żeby wsadzić taki gaźnik. Ale jak bym na upartego chciał to z palcem w dupie bym zrobił gaźnik do skrzyni korbowej na jednej z czeskich stronek jest schemat i wielkość kanału w którym byłaby membrana gaźnika. Ogólnie gaźnik z Mz 150 jest za duży nawet na 58ccm. Musi być min.60ccm w góre bo inaczej przeróbka minie sie z celem. Co do tłoka możnaby go bardzo odchudzić ponieważ niepotrzebna by była część jego od strony ssącej Ogólnie przy tak radykalnej przeróbce można wyciągnąć prędkość obrotową przekraczającą 10 tys. obr. a to wiąże sie ze wytoczeniem nowego tłoka lub dorobienie z lżejszych i mocniejszych materiałów podobnie z wałem i podkowami. Ogólnie można tak przerobić jawke że 130 wyciągnie. W czechach jest to osiągalne bez problemu. Jak to mówią polak potrafi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 22:59, 08 Lip 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam pytanie czy w jawce można zrobić większą ilość kanałów tak jak np w Simsonie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:10, 08 Lip 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kam@$ napisał: | mam pytanie czy w jawce można zrobić większą ilość kanałów tak jak np w Simsonie? |
Ale nie w garażu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:23, 08 Lip 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
matura napisał: | Kam@$ napisał: | mam pytanie czy w jawce można zrobić większą ilość kanałów tak jak np w Simsonie? |
Ale nie w garażu. |
inny jesteś człowieku wiesz... mi chodziło o kanały w cylindrze czy da się ich więcej zrobić tak jak w Simsonie! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 0:20, 09 Lip 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
da sie, ale nie w garażu!!! można ale samemu tego się nie zrobi, jakiś gość w częstochowie się tym zajmuje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 0:22, 09 Lip 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chyba nie zrozumiałeś sensu wypowiedzi matury. Moim zdaniem to on napisał, że nie zrobisz tego we własnym zakresie. Ale może to miałbyć żart...
Dodatkowe kanały płuczące da się wykonać. Najlepiej do tego celu wybić tuleję cylindra. Można też bez tego ale jest trudniej.
[link widoczny dla zalogowanych] tuning według Czechów i tam jest m.in. ukazane rozmieszczenie kanałów płuczących. Fajny tuning warto by go przetłumaczyć... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 8:19, 09 Lip 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sorry chłopaki głupie pytanie - głupia odpowiedź, robienie czegoś takiego w cylinderku od jawki to szczyt...
A podejmowanie się tego w garaży to już wogle... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 8:57, 09 Lip 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wiem wiem powiększanie kanałów w cylindrze nie ma sensu ale jednak czesi widać mają plany jak to zrobić więc oni pewnie mają zrobione cylki jawki z większą ilością kanałów tak w ogóle mamy jakiegoś tłumacza z czeskiego na polski na forum chętnie bym poczytał o tym czeskim tuningu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 9:09, 09 Lip 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polacy też robili bardzo dużo przeróbek ze swoimi markami.
To nie wina społeczeństwa, że upadła produkcja... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:40, 09 Lip 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Można by się złożyć i przetłumaczyć ten tekst. Jest tam dużo nt. tunignu m.in. jak wybijać tuleję. Dostęp do niego ieliby tylko ci co zapłacili. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:53, 09 Lip 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeżeli jesteś chętny takie coś zoorganizować to się dowiedz jaki koszt i 1. chętnego masz mnie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|