| Gaznik z komara ;d | |
Wysłany: Nie 0:02, 08 Cze 2008 |
|
|
kamil352 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2007 |
Posty: 55 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: łódzkie |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam pytanie panowie . ostatnio bardzo mnie wkurza ten gaznik orginalny nie moge go wyregulować a jak już wyrególoje to chodzi pare dni i to samo . więć znalazłem u siebie gaznik od komara w całkiem dobrym stanie i tu wysuwam moje pytanie co mam rozwiercić zeby dawał taką samą moc jak jawoski ???dysze rozwiercić ??? gardziel ??? i w jaki sposób ?? piszczie ??? bo wiem ze jak komara to mi sie dobrze go rególowało ;P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 0:12, 08 Cze 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hmm nowy osobnik na forum widać...
Moim zdaniem gra nie warta świeczki lepiej skołuj gaźnik Simsona i zamontuj go.
Ps. "rególowało" poprawnie -> regulowało |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 2:04, 08 Cze 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jestem za tym, co mówi Kam@$, gaźnik Simsona jest po prostu bardziej zaawansowany od Jikova, a tym bardziej od tego z Komarka (GM?). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:02, 08 Cze 2008 |
|
|
kamil352 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2007 |
Posty: 55 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: łódzkie |
|
|
|
|
|
|
|
|
nom włąsnie dzwoniłem do kolesia i kupóje simsonowski za 40 zeta 16n1 ale nie wiem czy będzie dawał wystarczająca paliwa bo mam sporo tuningu w swojej jawie i czy da troche mocy ??? do cylka 60 i powiększonych kanałów??? ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:16, 08 Cze 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16n-1 bedzie dobry bo jest to pierwszys typ gazników od sima który ma większą przepustnice i daje więcej paliwa. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:21, 08 Cze 2008 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
na pewno da więcej niż gaźnik od rometa... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:12, 08 Cze 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
gaźnik od komarka da ci tylko mniejsze spalanie ale odbieże ci mocy
cos za cos |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:27, 08 Cze 2008 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
ciekawe ile by jawka paliła na takim gaźniku ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:45, 08 Cze 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
napewno mniej ale mół jak ch....
miała by bardzo mało mocy w stosukku do orginału |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:48, 08 Cze 2008 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeśli nie robisz żadnego tuningu to daj 16n3-4. Ja w ogarze nie narzekałem na niego a regulacja jest prościutka. Jedynie będzie zabawa z dopasowaniem krućca ale to przy każdej przeróbce na inny gaźnik musi być brane pod uwage. Mi ogar na 16n3-4 palił ok 2,5 3l. Wiadomo wszystko zależy od stanu silnika (ja miałem igłe czecha) ale podaje przykładowo. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:32, 08 Cze 2008 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale z tym gaźnikiem o rometa to nie wiem czy taki słaby bedzie bo mój kolega ma taki gaźnik i ma kopa jak głupi tylko że ma wyrególowany idealnie mozna powiedziec. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:31, 12 Cze 2008 |
|
|
Conqeror |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 31 Sty 2007 |
Posty: 194 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ozorków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
kopa na 12 mm , bez przesadny |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|