| Gaźnik z WSK w Jawce 50 | |
Wysłany: Wto 7:18, 18 Wrz 2007 |
|
|
Conqeror |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 31 Sty 2007 |
Posty: 194 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ozorków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak narazie króciec w fazie roboty. Filtr stozkowy będzie gdzieś w piątek. Sam jestem ciekaw jak to będzie chodziło. Króciec trzeba obciąć i wyczyścić, a takżę dorobić dziury na mocowania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:18, 18 Wrz 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
no no no ładnie Ci to wyszło |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:47, 18 Wrz 2007 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeśli można wiedzieć to jak i z czego wykonałeś króciec?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 17:38, 18 Wrz 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
łał no ameryki nie odkryłeś może co nie którzy nie wiedzą o tym tuningu ale ja tak z tej stronki [link widoczny dla zalogowanych] a po za tym mam nadzieje że oczyścisz te brzydkie spawy bo teraz to za ładnie nie wygląda ale nie chodzi tu o wygląd ten gaźnik włechy on dopiero będzie działał poprawnie po mocniejszym tuningu jeżeli taki masz to napisz jaki żeś zrobił bo tak na oryginalnych częściach to ci będzie zalewał silnik
ps Robak króciec to mi się zdaje że zrobił ze starego kolanka wydechu hehe ale jak wszystko ładnie wyczyścił to kolanko będzie się dobrze sprawować
Edit:Conqeror sorka nie zauważyłem twojego opisu czyli twój gaźnik wsk-i będzie się dobrze sprawował na twoim silniku |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 20:43, 18 Wrz 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Gaźnik od wuechy ma sporą wadę - raz podaje za bogatą (aż cieknie), a raz za ubogą mieszankę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 22:07, 18 Wrz 2007 |
|
|
Conqeror |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 31 Sty 2007 |
Posty: 194 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ozorków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Robota skończona. Obróbka króćca i montaż zajęło 2h. Najbardziej mnie wkurw.. ten zacisk na gaźniku gdyż zara się przekręcał . Wkońcu się zdenerwowałem i zakleiłem kropelką. To wkońcu zaskutkowało i silnik zaczął się normalnie zachowywać. Ale jeszcze gdzieś łapie delikatnie lewe powietrze. Zwiększyła się reakcja na gaz , ale przy otwartej manetce na max , co zatem idzie lepsze przyśpieszenie. Także obroty max się zwiększyły. Jednak czuć że należy coś zrobić z kanałami. W mig osiąga podstawowe obroty 7000 ale by rozbujać się dalej trzeba go przytrzymać i zaraz wchodzi na maxa. No cóż zrobić jak w "60" są mniejsze kanały niż w oryginale . Bynajmniej się tak głupio nie zamula jak 16n11 co mnie bardzo cieszy. Co do spalania to nie wiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 7:09, 19 Wrz 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Postaraj sie go dobrze wyregulować bo bedzie chlał jak głupi. A co do ogólnego pomysłu jak ktoś wspomniał jeżeli zrobisz wiekszy tuning niż ten co opisałeś w podpisie np. wieksze kanały płuczące, półokrągły kanał ssący itp. to dojedziesz do mocy simsona. Ogólnie ja np. polecałbym jeszcze coś pogrzebać w wielkości filtra powietrza im wiekszy tym wieksza elastycznośc silnika co za tym idzie milsza jazda |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 7:38, 19 Wrz 2007 |
|
|
Conqeror |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 31 Sty 2007 |
Posty: 194 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ozorków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
karol282 napisał: | pogrzebać w wielkości filtra powietrza im wiekszy tym wieksza elastycznośc silnika co za tym idzie milsza jazda |
Ja na to nie narzekam. Denerwuje mnie to lewe powietrze . Musze ten gażnik zakleić czymś.
Dziwne po przepustnica do końca sie nei otwiera . Jest 3/4 rozwarcia . Pewnie przez tą sprężyne , nie miałem jakiej dać to dałem od gażnika simsona |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:13, 21 Wrz 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
gazniki od wsk troche nie pasuja do jawki
simsona ma mała gardziel
co muślicie o japońskich gaznikach o przelocie rzędu 18-26 mm(wiecie czy ktoś to gdzies zamontował tzn. w jakiejś jawce) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:17, 21 Wrz 2007 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja mam dylemat który gaźnik wybrać tak jak ogar2007, z tym że ja mam na oku albo dellorto 17,5mm albo 25 mm tez dellorto - mysle ze mniejszy bedzie idealny - przelot większy niz w jawce, porządne wykonanie, tylko problem z montażem byłby oraz linkami gazu i ssania |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:49, 27 Mar 2008 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Odświeże troche temat. Robert200PL nie będziesz miał problemu z linkami. W większości takich gaźników końcówki linek mocowane przy przepustnicach są takie same jak w jawce czy ogarze. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:11, 28 Mar 2008 |
|
|
_Krzysiek_ |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Maj 2007 |
Posty: 178 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sokołów Podlaski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na tym zdjęciu chyba jest też gaźnik od WSK lub jakiś podobny (nie orientuje się szczerze mówiąc). Ale chodzi mi o to, żebyście zwrócili uwagę na filtr powietrza.
[link widoczny dla zalogowanych]
Edit:
Dodaje drugą fotkę (filtr i gaźnik z innej perspektywy):
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez _Krzysiek_ dnia Pią 19:23, 28 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:14, 28 Mar 2008 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:05, 28 Mar 2008 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To jest gaźnik z jawy cz 175. A filtr powietrza duży czyli kolesiowi zależy na elastyczności silnika. Ale gaźnik od cz ma 28 cz 26mm średnicy gardzieli ;| Wiec już widze co tam ma w garnku pozmieniane |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:07, 29 Cze 2008 |
|
|
Baton |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 19 Kwi 2008 |
Posty: 43 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pszczyna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Conq a masz wypolerowane albo wyrównane wszystko w środku? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|