| Głowica od Minarelli Horizontal? | |
Wysłany: Czw 20:45, 08 Kwi 2010 |
|
|
pepe93_1993 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Lut 2008 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Siedlce |
|
|
|
|
|
|
|
|
Siema, wpadłem na pomysł włożenia głowicy od minarelki, będę musiał troszkę otwory pod szpilki zfrezować ale reszta powinna być ok.
Mam 2 rodzaje głowic:
1.Od tuningowego cylindra (48mm) Airsal T6 Racing
I jak widać komora będzie mniejsza.
2. Od seryjnego cylindra (40mm)
Tu komora będzie sporo większa w porównaniu do poprzedniej głowicy.
Tutaj mam jeszcze fotkę jak to wygląda mniej więcej w połączeniu z cylkiem:
I tu moje pytanie czy ktoś się orientuje czy to się sprawdzi i będzie lepiej niż na seryjnej??
I ewentualnie którą lepiej założyć? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 22:28, 08 Kwi 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ta z pierwszego foto będzie lepsza, mniejsza komora spalania = wzrost stopnia sprężania
Musisz pomodzić w tej główce żeby nie blokowała dopływu powietrza do cylka |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Czw 22:30, 08 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:41, 08 Kwi 2010 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To moze byc swietny pomysl tuningu !!! Cos w desen sloneczka.. lecz problem z chlodzeniem pozostaje.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:53, 08 Kwi 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Można ponacinać głowice w odpowiednich miejscach |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:57, 08 Kwi 2010 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wlasnie tak sie przypatrzylem.. mozna sporo jej obiac i dopasowac do cylindra.. ; ) Takze jesli otwory na szpilki pasuja to jest to kolejny element mojego tuningu.. zakladajac ze sie sprawdzi : ) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:24, 08 Kwi 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
żeberka zostawić tak jak są tylko z pomiędzy nich wybrać materiał |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:32, 08 Kwi 2010 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 7:50, 09 Kwi 2010 |
|
|
pepe93_1993 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Lut 2008 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Siedlce |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam jeszcze starą,trochę zepsutą ma gładź ale dziś się z tym pobawię i zobaczymy jakie beda efekty bo szkoda mi marnować nówki jak się okaże, że to nie wypali
(Ona jest identyczna jak ta pierwsza) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 9:11, 09 Kwi 2010 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ta głowica mi znajoma, kolega do S50 taką wpakował i przyrost kompresji był nawet spory bo simson się zbierał jak nigdy, w Jawce to będzie ta sama zasada, także skoryguj otwory na szpilki w głowicy i montuj, jak będzie tłok pykał, ściągaj bo tłok zapewne uderza, trza by obczaić gdzie wali i ile, potem przejść się do tokarza na stoczenie tej wartości i heya można jeździć, od biedy jeszcze szlifierką ponacinać chłodzenie w poziomie i można latać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 19:26, 09 Kwi 2010 |
|
|
pepe93_1993 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Lut 2008 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Siedlce |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wziąłem na próbe głowice od Malossiego dzisiaj i tłok nie bije
Tyle ze sie słabo przyłożyłem i kompresji nie było ;P
Jutro pewnie wezmę się za to na poważnie
EDIT:
pomyślałem nad tym żeby ściąć trochę ten płaszcz na tulei gdyż oryginalnie ma 49,5mm a na głowicy średnica progu to 48mm i boję się, że jak to będzie się stykać tylko krawędziami to nie będzie trzymać kompresji
Ewentualnie całkiem ją spiłować, stanie się coś wtedy?? bo jakby głowica stykała się z cylindrem to podejrzewam ze byłoby pięknie bo obie strony są idealnie równe.
Fotki o co mniej więcej mi chodzi:
|
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pepe93_1993 dnia Pią 21:03, 09 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 22:33, 09 Kwi 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
przy cylindrze nic nie zrobisz zanieś główkę do pana tokarza niech ci to roztoczy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 0:33, 10 Kwi 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ciekawe rozwiązanie i przydatne na pewno więc tylko dopasować i patrzeć jak jawka się zbiera |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|