Wysłany: Wto 22:26, 27 Lis 2007 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
robo92 napisał: | ja leciałem moją druga jawą 80km/h na cyl 60ccm zębatce 13 i świecy bosch |
jaki masz licznik moja jawka po tuningu jechała 75 max i to byłu juz bardzo wysokie obroty na 13z, waze ok 75kg
ale jezeli wazysz 30km to ok
duzo zalezy od wagi kierowcy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 12:31, 31 Sty 2008 |
|
|
Jeryh |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2008 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja na zębatce 12 jechałem około 75 km/h |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:53, 07 Lut 2008 |
|
|
kame911 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 23 Gru 2007 |
Posty: 123 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Dziergowice City :P |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja mam ogara 200 i bez tuningu , cylinder po 2 szlifie wyciskam 64-65 km/h kolega mi mówił ze na tej 11z to max co można ale szkoda mi silnika żeby tak jeździć. Prędkość sprawdzana przy Hondzie NSR , Aprilli RS50 i przy jakimś marnym crossie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:58, 07 Lut 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Uaktualniam:
11z - 68km/h
12z - 77km/h
13z - muł jak hu..więc nie sprawdzałem v-max-u ale jakby sprawdzić to z 80km/h by było. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:08, 20 Mar 2008 |
|
|
damiano341 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 16 Lis 2007 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ja w swojej mam 11 z i jechalem coss ponad 60 ale moja jawka byla dbana od poczatku orginalne czesci sa jestem 2 wlascicielem ale zastanawiam sie nad 13 zebami powieccie czy duzo mocy straci |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:09, 20 Mar 2008 |
|
|
losiu |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Paź 2007 |
Posty: 198 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: węgrów(koło wawy) |
|
|
|
|
|
|
|
|
przecież zębatka 13z była wałkowana kupe razy wystarczy poświęcić chwilke i poczytać
jak masz dobry tunning to da rade i nie bedzie mulić a v-max się podniesie,ale wiadomo spadnie przyspieszenie jakie było na 11z |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez losiu dnia Czw 19:11, 20 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:52, 20 Mar 2008 |
|
|
damiano341 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 16 Lis 2007 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mi chodzi oto czy warto bo jak ma mi sie 3 kilometru rozpedzac to dzekuje i mi chodzi czy bardzo duza ruznica jest a nie czy wogle jest ;] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:57, 20 Mar 2008 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Skoro twierdzisz, że Jawka jest w dobrym stanie to powinna dobrze ciągnać jeśli będzie płaska droga, nie ważysz zbyt dużo i nie będzie przeciwnego wiatru.
Btw. Taka zębatka kosztuje kilka złotych, jej wymiana trwa kilka minut więc co to za kłopot założyć i sprawdzić jak jeździ. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:51, 16 Maj 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja ostatnio kupiłem sobie 13z i musze powiedziec że jawka mnie miło zaskoczyła bo w na równej dzrodze nie z żadnej górki na 13z silnik kręcił do końca
w jedną osobe było super ale w dwie mół totalny
a na dodatek nie mam żadnego tuningu jedyne co to odblokowanie i tłumik simka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:02, 16 Maj 2008 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To ja ważę 80kg i na 12z na dotarciu rozbujałem ją do prawie 55km/h, bez osłon. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:20, 16 Maj 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja waze tyle samo
i jechałem z osłonami a wiatru praktycznie nie było |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:34, 16 Maj 2008 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hehe. Ja też mam 13z, ważę koła 60kg, sam śmigam bez problemu. Miałem okazję przewieźć kolegę - też waży mniej więcej tyle co ja, jechaliśmy lasami, drogami, muła nie było, silna maszyna, wg mnie modyfikacji mało co... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|