| Ile pojedzie wasz motor na zebatce z przodu 11z 12z 13z | |
Wysłany: Pią 16:46, 15 Cze 2007 |
|
|
Kluka |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 15 Cze 2007 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostroda W-M |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chodzi mi o to jakie predkosci rozwijaliscie swojimi motorami na poszczegolnych zebatkach z przodu? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:08, 15 Cze 2007 |
|
|
Seweryn59 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Maj 2006 |
Posty: 336 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: okolice Częstochowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
a ja zrobie troszeczke OT co myślicie o zębatce 14z z WSK-i bo mam w domu nówke nie używaną i chce założyć nie stanie sie nic z silnikiem???? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 8:38, 16 Cze 2007 |
|
|
Przemo |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 28 Kwi 2007 |
Posty: 93 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a co mialoby sie stac? poprostu bedzie slaby,ale szybki.a co do tej predkosci na 11z to osiagam 62km/h na 12z osiagam cos o.k 70 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:21, 16 Cze 2007 |
|
|
Kluka |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 15 Cze 2007 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostroda W-M |
|
|
|
|
|
|
|
|
z ta zebatka od wsk to mysle ze bedzie za duza trzeba by podpilowac karter tak mysle przemo a czy gdy wlozyles z12 to spadla duzo przyspieszenie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:37, 16 Cze 2007 |
|
|
Szyszka |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 31 Paź 2006 |
Posty: 607 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja też mam z wsk zębatke i trzeba ją spiłować bo nie siądzie na łancuch ale ja sobie zostawie do wsk a może zakupie 13z bo narazie na 11 jeżdżę... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:55, 16 Cze 2007 |
|
|
luk2583 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Lut 2007 |
Posty: 286 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z Gliwic |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja jezdze na 12z ale dokladnej predkosci nie znam ale juz jechalem nim 60km/h i jeszcze mialem luz pod manetka;) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:06, 16 Cze 2007 |
|
|
Przemo |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 28 Kwi 2007 |
Posty: 93 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
no wiadomo ze z 11 na 12 sie zmieni przyspieszenie ale wiekszy v-max |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:22, 16 Cze 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja na 10z jechałem 55km/h (miałem 3/4 gazu) na 11z jechałem około 65km/h (max gaz) 12z jechałem... nie wiem (nie chce piłować silnika ale może pojadę jakieś 75km/h 13z i 14z nie sprawdzałem bo nie mam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:08, 16 Cze 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kam@$ napisał: | na 11z jechałem około 65km/h |
Wiesz niezły jesteś na 11z jechać 65km/h hmm ciekawe masz coś w motku zmienione że tak Ci idzie ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:49, 16 Cze 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam wypolerowane kanały wstawiony tłok dwu-pierścieniowy ze zeszlifowaną nużką i nie mam blokad aha chciałem powiedzieć że jechałem z wiatrem i z dobrej górki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:47, 17 Cze 2007 |
|
|
glencu |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 20 Mar 2007 |
Posty: 109 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Czernica/Rydułtowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Co w tym dziwnego, że na 11z jedzie 65 km/h?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:19, 17 Cze 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
glencu dziwne bo jawka odblokowana jedzie 55km/h na max gazu na 11z. Ale z takimi przeróbkami to rozumiem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:11, 17 Cze 2007 |
|
|
glencu |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 20 Mar 2007 |
Posty: 109 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Czernica/Rydułtowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
No moja przed remontem, zanim się zdupczyła, z odblokowanym któćcem i zębatką 11z leciała 60 - 65km/h, teraz po remoncie z odblokowanym tłumikiem i krućcem na zębatce 11z leci 55km/h.Więc niewiem, czy poprzedni właściciel tak o nią dbał, że była taka szybka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:34, 17 Cze 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może była zrobiona na oryginalnych częściach ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:08, 17 Cze 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja również myślę że była zrobiona na oryginalnych częściach ja jak kupiłem jawkę bez tuningu mechanicznego to miała nie złego kopa miałem zębatkę 11z i miała podobnego kopa co po teraźniejszym moim tuningu aha chciałbym dodać że po kupnie miała wypolerowane kanały i nic więcej nie było oprócz zębatki 11z ale to chyba oryginalnie tak miała |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|