| jaki gaźnik?? | |
Wysłany: Nie 23:12, 17 Lut 2008 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam takie pytanie, ponieważ montuje sobie membrane i już jestem bliski ukończenia. membrana od yamachy dt80. potrzebuję do tego dopasować jakiś gaźnik. standartowy jawki jest taki sobie i nie bardzo go lubię . chciałbym coś zyskać na mocy, ale też chciałbym żeby spadło a napewno nie wzrosło spalanie. jakie macie propozycje?? jeżeli ktoś będzie się wypowiadał to proszę mi napisać dlaczego taki gaźnik, co on da wzrost mocy czy spadek spalania, oraz jeżeli wzrośnie spalanie to mniej więcej o ile i ile zyskam na tym mocy, wady zalety, łatwość obsługi i ustawienia mieszanki. co do mojego silnika, to nie ma w nim tuningu, brak podkowy, jedyne co to cylek pseudo 60cm i tłok na dwa pierścienie. ja myślałem o gaźniku simka (ale nie wiem który bo jest kilka modeli) albo jakiś bing lub amal lub dellorto. Oczywiście cena też ma znaczenie ale rozpatruję wszystkie możliwości |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 0:44, 18 Lut 2008 |
|
|
Conqeror |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 31 Sty 2007 |
Posty: 194 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ozorków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
O membrana poakrzesz fotki prac ?? Co do gaźniak to poelcam od sismona 16n1 , albo odrauz jakieś dellorto o średnicy 17 mm |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 1:09, 18 Lut 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Najlepsze rozwiązanie to uzywany gaznik od np. tzr, aeroxa, sr, rs itd |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 8:30, 18 Lut 2008 |
|
|
tsubasa |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 10 Gru 2006 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Suwałki |
|
|
|
|
|
|
|
|
Bing będzie małe spalanie. Te zwykle 16n3 bądz 16n1 no to spalanie podobne jak do jawki z tym że 16n1 mozna przewiercic do 19mm gardziel i wtedy z 16n1 powstaje 19n1. Co do Amali to one sa bardzo dobrymi gaźnikami jednak są drogie. Proponuje kupic używany za pare złoty 16n1 rozwiercic do jakis 18mm dac tam dysze np75 i powinno śmigac. Jeśli oczywiście gaźnik będzie pasował do memnrany. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tsubasa dnia Pon 8:31, 18 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 11:50, 18 Lut 2008 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Znałem kiedyś sklep motocyklowy z używanymi częściami do japońskich i zachodnich skuterów i motocykli, gaźnik Dell'orto z przelotem 17 mm mozna było dostać za 130 złotych, a pochodził on bodajże z Aprilli SR z roku 2001 więc to chyba dobra oferta jak nowe latają po 350 zeta |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:46, 18 Lut 2008 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja bym polecał mikuni od yamahy dt 50. Może być ewentualnie 16n1 rozwiercony lub 16n3 rozwiercony na 17mm. Dellorto też podejdzie ale to już są koszty. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:27, 18 Lut 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
oczywiscie japonski lub 16n1 jak koledzy pisali,on ma wieksza dyszke orginalnie niz 16n3 wiec powinien byc bardzo dobry po roztoczeniu na jakies 18 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|