| Jaki w zastępstwie z membraną? | |
Wysłany: Pią 9:41, 25 Wrz 2009 |
|
|
dychul |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 21 Sie 2009 |
Posty: 162 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na rynku co raz więcej pojawiło się wiele sprzętów z gaźnikami z membraną. Dość mam podginania blaszki i do końca nie być pewien czy gazior jest wyregulowany poprawnie. Chciałbym zafundować swojej Jawce jakiś taki gaźnik, który będzie mniej awaryjny od starego poczciwego Ikova. Czy ktoś ma już coś sprawdzonego? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 12:50, 25 Wrz 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Były tematy np z gaźnikiem od piły spalinowej w tym chyba dziale. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 13:31, 25 Wrz 2009 |
|
|
dychul |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 21 Sie 2009 |
Posty: 162 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
czytałem ten wątek. Ale projekt ten nie został jeszcze zakończony. Miałem nadzieję, że użytkownicy motorów z membranowymi gaziorami podzielą się swoimi uwagami. Pił spalinowych jest z całą pewnością masa rodzajów i nie jestem do końca przekonany, że dostępność osprzętu do pił jest trudniejsza niż do motorów, motorowerów i skuterów. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 16:14, 25 Wrz 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jakbyś nie doczytał te gaźniki ciężko wyregulować w Jawce na perfekt a to źle,najlepszym to będzie BVF którego przeznaczenie jest simson jednak jeśli byś znalazł wersje 16N1-11 (dokładniejszy jeśli chodzi o wyregulowanie) to byłoby super ponieważ ma regulacje Paliwo-Powietrze niż w 16N3-4 lub pochodne,co do ceny nówka kosztuje ponad 100zł ale używki też się zdarzają koło 50zł,były też transfuzje z gaźnikiem od WSK 125 ale większych info o nich nie mam ale ja sądzę że ze względu na gardziel i dyszę nie da się ich wyregulować konkretnie. |
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 22:49, 25 Wrz 2009 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wystarczy inny dobry gaźnik...membranowy to już przerost formy nad treścią. Jikov to tragedia!! Może gdy to z fabryki wychodziło to działało poprawnie ale z biegiem lat widać ząb czasu... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|