| Jawa 50 gaźnik od pilarki spalinowej (steel 55cm) | |
Wysłany: Nie 19:42, 02 Gru 2012 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam wszystkich. nie znalazłem tematu gdzie ktoś zamontował gaźnik od pilarki spalinowej.
Spytałem kolegi co ma jawę i przetestował ten gaźnik na jawie, opisał mi to w ten sposób:
+motorek stał się bardziej elastyczny
+mniej pali
+lepiej zbiera się z niskich obrotów
-trochę stracił na mocy (bardzo mała różnica)
-zmniejszenie prędkości maksymalnej o jakieś 2-3 km/h
Motorek pali dobrze, równo chodzi. Polecam go każdemu, kto chce by jego jawa stała się bardziej elastyczna i mniej paliła.
Coś ode mnie:
-Gaźnik [link widoczny dla zalogowanych] idealnie pasuje z króćcem jawy, lecz można zastosować od pilarki gdyż jest krótszy a paliwo szybciej będzie się dostawało do komory spalania.
-Zmniejszy sie spalanie o 1/4
-trzeba skminić sobie linke do tego
-Wolne obroty da się regulować. Są jeszcze 2 śrubki regulacyjne podpisane L a druga H. Tylko, że nie wiem od czego one są. Może ktoś wie do czego one służą,,, niech podpowie
-do tego gaźnika można wziąść filtr od danej pilarki
-po regulacji jawa powinna odzyskać straconą moc
Mam coś podobnego marki husqvarna postanowię to zamontować i zrobic zdjęcia
POLECAM TEN GAŹNIK GDYŻ JEST TANI I ŁATWY DO REGULACJI!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez didson15 dnia Nie 22:05, 02 Gru 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 20:25, 02 Gru 2012 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nasz ceniony kolega Rutkowski był tak uprzejmy i podzielił się z nami swoimi odczuciami co do pracy silnika na gaźniku membranowym. Jednak wielu ludzi ma daleko gdzieś używanie wyszukiwarki. Ewidentnie lubią też wyprowadzać administrację z równowagi, co zapewne sprawia im wielką przyjemność. Zero szacunku i uszanowania dla czyjejś pracy i społeczności forum.
Zadałem sobie trud i poświęciłem, aż 10 sekund na odnalezienie tematu, którego rzekomo nie ma, a było kilku śmiałków, którzy podjęli się takiej "modyfikacji" układu dolotowego. http://www.jawencja.fora.pl/tuning-mechaniczny,22/gaznik-od-pily-spalinowej,6887.html
Teraz trochę pytań związanych z tematem:
Na jakiej podstawie twierdzisz, że jest łatwy do wyregulowania skoro nawet nie wiesz do czego służą" śrubki H i L?
Skąd tak śmiałe stwierdzenie "po regulacji jawa powinna odzyskać straconą moc"?
"Zmniejszy sie spalanie o 1/4" zostało to zmierzone?
"Gaźnik <<http>> idealnie pasuje z króćcem jawy, lecz można zastosować od pilarki gdyż jest krótszy a paliwo szybciej będzie się dostawało do komory spalania." jaki to gaźnik? Czy na pewno gumowy króciec jest odpowiedni do tego zastosowania? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 22:11, 02 Gru 2012 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
1.Ponieważ mam parę sprzętów podobnych do tego gaźnika, np. briggs&stratton tam jest taki gaźnik lecz nie miałem żadnych problemów z jego wyregulowaniem.
2.Ponieważ na używanych gaźnikach w pile jest ustawione na mniejszą dawkę paliwa, regulacja ją wzbogaci
3.Na 100 nie zostało mierzone, ale można to stwierdzić w teorii, gdyż z jikova cały czas się leje z komory pływakowej, a w tej od pilarki nigdzie nie cieknie
4.http://allegro.pl/gaznik-pily-spalinowej-pilarka-pila-spalinowa-i2814972257.html
Czy gumowy króciec jest lepszy tego nie wiem nie jestem fachowcem jutro sprawdzę oraz pokaże zdjęcia pilarki husqvarna i gaźnika.
Nie wiem jak to odszukałeś, może ja źle wpisałem, temat do udoskonalenia! |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez didson15 dnia Nie 22:13, 02 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 22:17, 02 Gru 2012 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
z jikowa leje się jak nie jest poprawnie wyregulowany (za wysoki poziom w komorze pływakowej) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:20, 02 Gru 2012 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Poziom ma być równy z czubkiem pływaka bo przytwierdzeniu do podłoża
Leje się również z tzn. przycisku do przelewanai gaźnika |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez didson15 dnia Nie 22:23, 02 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:23, 02 Gru 2012 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
bo przelewasz gaźnik ... nadmiar benzyny ucieka specjalną dziurka koło "przycisku" do przelewania i z pod pokrywki jak nie masz uszczelki (rzadko kto ma bo nie było jej w oryginale) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 22:25, 02 Gru 2012 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na innym forum znalazłem coś co może zapobiedz wylewaniu się benzyny
-na-skuteczne-uszczelnienie-gaznika,21708.html
Ej ale na prawdę mi nie wyszukało tych tematów np.Rutkowskiego
Dobra wróćmy do tego gaźnika co jeszcze macie mi do zarzucenia?
Szanuje administratorów i na pewno nie zrobiłem tego tematu aby was wkurzyć
Link do konkurencyjnego forum kasuje , nic więcej na razie nie robię bo idę już spać . Jak kto ma czas niech dokończy /50g |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez didson15 dnia Pon 19:33, 03 Gru 2012, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 0:36, 03 Gru 2012 |
|
|
Jamaican |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Mar 2012 |
Posty: 110 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak szanujesz adminów, to lepiej szybko skasuj ten link ze swojego posta! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 9:11, 03 Gru 2012 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Didson oglądałes jestem bogiem? Wybaczcie za offtopa... Ale jemu sie chyba własnie tak wydaje O ile pamietam to krawiec chyba tez miał gaźnik membranowy. Swapy gaźników temat stary jak świat.... Przy motorowerze to nic takiego Gaźnik od sima sie montuje w 15 min. Od pilarki w zależności od mocowania. Miałem zamontować do jawki ale zrezygnowałem z gumowego krócica.. Jak mi sie jakiś gaźnik namani to wtedy bede sie bawił. Ja do Audi 80 zamontowałem poczciwy polonezowski gaźnik, nad tym to sie trzeba było torche upracować i naprawde pomyśłec i przemyśleć wszystko. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 18:03, 03 Gru 2012 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Średnica przelotu mnie interesuje w tym cudzie, jak mniejsza jak 17 to sens tej inwestycji jest znikomy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:42, 03 Gru 2012 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
W moim gaźniku od pilarki <Walbro> średnica przelotu wynosi idealnie 17mm
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dlaczego gaźnik nei przyjmuje benzyny, tak jakby byl zablokowany ten plastik? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez didson15 dnia Pon 22:16, 03 Gru 2012, w całości zmieniany 7 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|