| jawa tuning | |
Wysłany: Pią 15:36, 14 Lut 2014 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam. Proszę doradźcie mi jak przerobić cylinder żeby wycisnąć z niego najwięcej, a jednocześnie nie bawić się w robienie membrany, zakładanie zapłonu cdi oraz przerabianie wydechu
Chciałbym jeździć na razie bez dodatkowych pierdółek, wydech może jak będę w lepszej sytuacji finansowej, a cdi jak tylko będzie potrzebne mogę zrobić
Co można by w takiej sytuacji zastosować, dodam że mam parę cylków na garażu więc sam mogę się z tym pobawić tylko potrzebuję dokładnego opisu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 17:33, 14 Lut 2014 |
|
|
assassins09 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Sie 2012 |
Posty: 119 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: z wioski założycieli k.rzeszowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tłok 2p, szlif ile na da się maksymalnie zrobić, wybić tuleję, powiększyć kanały i wypolerować je - to wszystko jest na forum tylko nie chcę się zapewne szukać |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez assassins09 dnia Pią 17:33, 14 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:56, 14 Lut 2014 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
spójrz ile przeczytałem tematów - cały czas czytam i zastanawiam się co by było jak bym to <<wszystko>> zamontował |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:23, 15 Lut 2014 |
|
|
wojtek1998 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 15 Wrz 2012 |
Posty: 109 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Poszukaj artykułu o tuningu autorstwa Tomasza Sałka bez problemu znajdziesz w internecie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:54, 15 Lut 2014 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:27, 15 Lut 2014 |
|
|
wojtek1998 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 15 Wrz 2012 |
Posty: 109 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dokładnie ,ale jak coś to są jeszcze na internecie skany książki w której Sałek opisywał tuning silników 2t ogólnie jakbyś chciał sobie poczytać Po tym tuningu ważne jest to ,aby mieć sprawne najlepiej nowe zębatki odpowiedzialne za rozruch ,o czym też w tym artykule Sałek pisze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|