Wysłany: Nie 14:09, 14 Gru 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kam@$ napisał: | ...przebieg takiego silnika stawiam dosyć nisko 500-1000km... |
to on nawet się dobrze nie zdąży dotrzeć a już padnie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:36, 14 Gru 2008 |
|
|
Lopez |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2008 |
Posty: 47 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Suchedniów |
|
|
|
|
|
|
|
|
rutkowski napisał: | Kam@$ napisał: | ...przebieg takiego silnika stawiam dosyć nisko 500-1000km... |
to on nawet się dobrze nie zdąży dotrzeć a już padnie |
Jeżeli kupi się wszystkie dodatkowe wzmacniane części to taki silnik wytrzyma max do 4000-5000km. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:47, 14 Gru 2008 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprawdzałeś, czy wróżysz z fusów? Denne szacowania, które nie mają się nijak do rzeczywistości. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:37, 14 Gru 2008 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jedyny sensowny post to irzyka...
Odnośnie "tych osób" które widziały takie cylki bo jeżdżą do czech... było już takich wiele i nigdy jakoś w polsce takiego nie widział.
Osobiście mam materiały na cylek 70 cc ale nie mam czasu go zrobić, może na przyszłą zimę coś pomyśle
Ewentualnie jeśli ktoś by zaproponował REALNĄ propozycje cenową za taki rarytasik to mogę się specjalnie dla niego potrudzić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 2:25, 15 Gru 2008 |
|
|
Lopez |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2008 |
Posty: 47 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Suchedniów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Irzyk napisał: | Sprawdzałeś, czy wróżysz z fusów? Denne szacowania, które nie mają się nijak do rzeczywistości. |
Teoretycznie tyle powinien wytrzymac, ale nie gwarantuje tego. Ale bez jaj panowie... 500km to on nawet nie zdazy sie dobrze dotrzec :P
PS. Nikt ci nie sprzeda kompletu 70cm3 poniżej 1000zł...
a może tak po mnie nie powtarzaj /rutkowski |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 21:42, 15 Gru 2008 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak dla mnie to spekulacje niczym nie potwierdzone prowadzą do niczego, wg. mnie ten zestaw na 99% nie jest strojony na wysokie obr. co za tym idzie zwieksza sie jego wytrzymałość i prawdopodobnie przebieg jaki może ten zestaw wytrzymać. Rozumiem jeśli by to miało dzielony kanał wydechowy multum płuków i membranę do skrzyni korbowej to bym sie zgodził że to długo nie pojeździ, ale jak widać na załączonym obrazku to sportowe to nie jest. To raczej wszystko, nie pomijajmy jeszcze że do tego zestawu oczywiście większy gaźnik wydech wał łożyska sprzęgło itp. itd. Nie ma czarów coś za coś |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 19:13, 16 Gru 2008 |
|
|
pawian5 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 26 Lis 2006 |
Posty: 46 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kozy kolo Bielska-Białej |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kiedys znalazłem stornę (czeską) gdzie podane były przeróbki potrzebne do uzyskania 10-12 KM i 10-12 tys. obr./min. i właśnie jednym z elementów był cylinder 70 cm3. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:25, 16 Gru 2008 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak, tak, w 12KM każdy uwierzy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:58, 16 Gru 2008 |
|
|
pawian5 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 26 Lis 2006 |
Posty: 46 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kozy kolo Bielska-Białej |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mnie to nie obchodzi, czy ktos uwierzy ,czy nie pisze co widzialem. Gdybyś zobaczył skale przeróbek to też bys uwierzył. Ona nie składała się z trzech czy czterech elementów, tylko około 15.
Przepraszam, pomyliłem się to było 8-10 KM i 8-9 tys obr.. Znalazłem stronę z tym co wkleił do pierwszego postu tego tematu: http://www.jawencja.fora.pl/tuning-mechaniczny,22/cylinder-70-mozliwe,4705.html Mazur17.
Jeszcze raz przepraszam!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawian5 dnia Wto 21:08, 16 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:45, 16 Gru 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:54, 16 Gru 2008 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Koledzy ja mogę w wiele żeczy uwierzyć ale nie w takie cuda. 10KM to ciężko by było z wsk-i 125 wyciągnąć która ma bodaj 6KM a co dopiero z jawki co ma 3,5KM.
No chyba że taki tuning jak wstawienie nowego silnika od innego motoru |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 22:18, 16 Gru 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Puzon widzę że nie wiesz wszystkiego nt modernizacji silnika zwłaszcza 2T gdzie można wyciągnąć dwa razy tyle,dam ci przykład,silnik DT125 czyli LC2 ma gdzieś około 25KM (odblokowana) i posiada membranę w skrzynię korbową,gaźnik mikuni 28mm i wiele innych nowoczesnych rozwiązań z zewnątrz jak i wewnątrz!,a dziwne że KTM ze swoich motorków z silniczkiem właśnie LC2 wyciąga pod 40KM czemu? to może być zagadka bo nie mam pojęcia co się tam znajduje ale widać że i tak dosyć nowoczesne rozwiązania można zastąpić jeszcze nowszymi i lepszymi!. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Wto 22:21, 16 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 23:36, 16 Gru 2008 |
|
|
Lopez |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2008 |
Posty: 47 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Suchedniów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kam@$ napisał: | Puzon widzę że nie wiesz wszystkiego nt modernizacji silnika zwłaszcza 2T gdzie można wyciągnąć dwa razy tyle,dam ci przykład,silnik DT125 czyli LC2 ma gdzieś około 25KM (odblokowana) i posiada membranę w skrzynię korbową,gaźnik mikuni 28mm i wiele innych nowoczesnych rozwiązań z zewnątrz jak i wewnątrz!,a dziwne że KTM ze swoich motorków z silniczkiem właśnie LC2 wyciąga pod 40KM czemu? to może być zagadka bo nie mam pojęcia co się tam znajduje ale widać że i tak dosyć nowoczesne rozwiązania można zastąpić jeszcze nowszymi i lepszymi!. |
Tylko jedna uwaga... KTM wyciąga ze swoich motorków o poj. 125cm3 około 42-45KM dlatego, że to są crossy. Przyjżyj się konstrukcji całego silnika, szczególnie cylka i układu dolotowego. To są silniki, które przy jeździe na max nadają się do remontu (wymiana tłoka itp.) po około 40motogodzinach... ZObacz ile utrzymanie takiego crossa kosztuje. Sam tłok - 300zł. Cylinder z nicasilem - ponad 700. A yamaha? Nie tak bardzo wysilona konstrukcja i dlatego mniej mocy, po drugie starsza jest DT i napewno trwalszy silnik. Mój kumpel z klasy ma KTM sx 125 i ubóstwia go Więc wiem co mówię
pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lopez dnia Wto 23:40, 16 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 1:13, 17 Gru 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No przecież do kur... nędzy to chyba logiczne że im większa moc tym mniejsza wytrzymałość silnika mi chodziło tylko o sam fakt że Yamaszka daje lc2 tyle a KTM tyle a nie gadanie o całej produkcji KTM,sam wiem że robią oni w większości motocykle na tor tak jak ta 125cm3... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 16:39, 17 Gru 2008 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie chce się sprzeczać ale silnik jawki to nie silnik KTM czy Yamahy. To stara konstrukcja o małych możliwościach do tuningu w dodatku tak skonstrułowana żeby dziadek z młotkiem, śrubokrętem i dwoma kluczami poradził sobie przy naprawie na środku drogi dla tego nie wierze w 10KM z tego silnika bo jego blokadą jest cała konstrukcja. Nawet gdy się wstawi cylek 70cc, większy gaźnik,membrane, podkowe,splanuje głowice o metr i Bóg wie co jeszcze to i tak się tego nie osiągnie. Ale to tylko moje zdanie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|