| Koła od simsona w jawie | |
Wysłany: Czw 9:36, 07 Cze 2012 |
|
|
AndcRew |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2012 |
Posty: 41 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam. Jak w temacie. Co o tym sądzicie? Słyszałem że trudno załatwić bębny hamulcowe do Jawki a Simson ma wuchte (dużo) części,więc łatwo jest je po prostu wymienić. Czy będą pasowały? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 9:47, 07 Cze 2012 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
szczerze to nie słyszałem aby ktoś specjalnie wymieniał bębny hamulcowe .... a felgi raczej nie podpasują. Można zaadoptować zawiechę z sima do jawki ale tylko przednią, poszukaj jest gdzieś na forum |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez v max96 dnia Czw 9:48, 07 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Czw 10:14, 07 Cze 2012 |
|
|
AndcRew |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2012 |
Posty: 41 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale mają po 16 cali. Czyli jak w jawie. A ja słyszałem. Widziałem dużo tematów "jak zwiększyć siłę hamulców bo bęben się wytarł." Ja nie mam zamiaru robić prowizory więc jak już to kupiłbym nowe koła. Co 70 tysięcy kilometrów wymianę kół przeżyję |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:10, 07 Cze 2012 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
AndcRew Twoja jawka ma 70 k przebiegu ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:53, 07 Cze 2012 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:29, 07 Cze 2012 |
|
|
AndcRew |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2012 |
Posty: 41 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jawkę moją nabywam dokładnie jutro i szczerze mówiąc sam nie wiem ile ma ona przebiegu. Mówiłem właśnie o tym temacie. Nie chcę przerabiać hamulców tylko wymienić koła z jawy na simsonowskie. Czy taka przeróbka jest możliwa? Koła mają 16 cali a piszecie że nie można. Szersze są czy co? :> |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 12:32, 08 Cze 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Piszemy że można takie coś zrobić tylko z przodu, Ale trzeba wymienić całe przednie zawieszenie od simka, bo koła są te same rozmiarowo czyli 16 ale piasta i bębny są zupełnie inne, więc przełożenie samego koła bez zawieszenie nie jest możliwe |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:01, 08 Cze 2012 |
|
|
AndcRew |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2012 |
Posty: 41 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A miałby ktoś zdjęcia jawki z przodem od simsona? Bo to pewnie będzie pierwsza rzecz jaką zmienię Chodzi mi o BRAK jakichkolwiek części... Nawet na allegro nic-NIC nie ma. Widzę że z częściami jest tragedia ale myślę że przeżyję to Do simsona to wszystkie części do wyboru do koloru, a do jawy nic... Trochę smutne |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:29, 08 Cze 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na allegro nie ma części do jawki albo do simsona ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:13, 08 Cze 2012 |
|
|
Stachu.G |
Moderator |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2011 |
Posty: 284 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No zdjęcia ci tu za wiele nie pomogą co najwyżej wymiary sztycy itd. Zamiast zawiechy od sima proponuje od charta ma dużo większy skok co za tym idzie komfort jest dużo większy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:41, 08 Cze 2012 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Rozejrzyj się dobrze na forum bo jest tutorial Karola jak zmienić zawieszenie na simsonowskie w mustangu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:27, 08 Cze 2012 |
|
|
AndcRew |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2012 |
Posty: 41 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dobra dzięki zaraz sprawdzę. Mam jeszcze jedno pytanie. Mianowicie jawa ma nie ma przedniego ani tylnego światła. Co mam zrobić aby było. I nie dawajcie mi schematów bo i tak nic z nich nie rozumiem. 2 pytanie to - czy są jakieś przeglądy które będę musiał przejść moją jawą? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:30, 08 Cze 2012 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Bez schematu to sobie raczej nie podłączysz. Jedynie zdjęcia iskrownika coś by pomogły w podłączeniu. A i oczywiście musisz kupić lampy.
Przeglądy będziesz musiał wykonywać co 2 lata jak każdy inny motorower. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:14, 09 Cze 2012 |
|
|
AndcRew |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2012 |
Posty: 41 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Co będzie sprawdzane na przeglądzie? Światła i co jeszcze? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:18, 09 Cze 2012 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A to zależy od diagnosty. Ale generalnie wszystko. Począwszy od wycieków z silnika, poprzez stan opon, hamulców i zawieszenia, skończywszy na regulacji kąta padania światła w przedniej lampie. No i warto mieć nabity numer ramy na ramie, nie tylko na tabliczce., bo nie każdy diagnosta bez numeru puści. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|