Wysłany: Czw 13:20, 12 Lut 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Suamerk Mam gdzieś stary radiator Almotu gdzie jedno żebro miało 3,5mm a oryginalne ma 2mm,grubość ścianki pomiędzy zasilaniem płuka a prawym dolnym otworem na szpilkę wynosi 5mm a w oryginalu 3,5mm wszystko idealne do przeróbki gdyby nie fakt że radiator jest pęknięty po linii szpilki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:31, 12 Lut 2009 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Cylindra taką metodą nie odlejesz... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:13, 12 Lut 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak garry napisał to ja to trochę rozpiszę,za mała temperatura! (jeśli chodzi o ognisko) ja palnikiem gazowym roztapiałem różne dziwne alu to przy większej ilości już palnik nie wystarczał a sama zabawa w roztapianie trwała od 20-40min. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 16:47, 12 Lut 2009 |
|
|
szymon.schiller |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Sie 2008 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Kujakowice Górne Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
o orzebrowanie to ja się nie martwie bo wytoczę wałek z aluminium kanały multiszlifierką a tulej na tokarce, kanały na frezarce i do szlifu.
I jakbym to już robił to się zastanawiam czy chłodnicy od jakieś 50 wziąć bo ożebrowania na nowo frezować to się nie opłaca.
Pomyślałem jeszcze nad membraną i tak się zastanawiam czy nie poprowadzić kanał przez komorę olejową(tam gdzie jest sprzęgło |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:53, 12 Lut 2009 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja widziałem kiedyś jawke ktora miala membrane podłączoną do szkryni korbowej w miejscu gdzie jest magneto. nie było iskrownika jakos to tam wsyztsko było zrobione |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 0:24, 13 Lut 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
A no też to widziałem. Ale to była membrana czy stawidło? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:37, 05 Mar 2009 |
|
|
Hornet |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 04 Mar 2009 |
Posty: 9 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Katowice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Co do łożyskowania sworznia to można zastosować łożysko igiełkowe które posiada własną bieżnię i tylko wprasujesz w główke korbowodu owe łożysko.
Co do panewki to ja w swojej Jawce 60/3 M posiadam panewke z wykonanym rowkiem w kształcie spirali aby poprawić smarowanie sworznia podobne rozwiązanie jest stosowane w DT więc można by było wytoczyć panewke z brązu o średnicy wew która nam pasuje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:51, 05 Mar 2009 |
|
|
Lopez96 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Lut 2009 |
Posty: 178 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak ktoś chce dwa dobre orgilalne czeskie
nieużywane korbowody
to zgłaszajcie się do "glon"
on ma bo mu je dałem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:00, 06 Mar 2009 |
|
|
oskar_nowicki |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2009 |
Posty: 20 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ten korbowód jest bardzo dobry, ja go posiadam, nawet od tego samego goscia nie ma szans zeby pękł, a co do łożysk, które są do niego dodane to tez bardzo dobra jakość Pozdrawiam :wink |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
|