| korbowód | |
Wysłany: Wto 18:32, 10 Lut 2009 |
|
|
szymon.schiller |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Sie 2008 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Kujakowice Górne Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Co sądzicie o tym korbowodzie:
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:57, 10 Lut 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Widać ,że jest troche mocny ale to nie to co czeski na tym widać ,że oszczędzali na materjale ale jeśli chcesz kupić go to popytaj na forum za wałami bo mają a stare są wytrzymalsze. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:18, 10 Lut 2009 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam taki korbowód u siebie, ale na razie przejechałem na nim 70km więc nie mogę wiele powiedzieć... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:51, 10 Lut 2009 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
korbowód jako materiałowo ok, ale zainwestuj w lepsze łożyska... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:52, 11 Lut 2009 |
|
|
szymon.schiller |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Sie 2008 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Kujakowice Górne Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak mślicie na dobrych łożyskach i tym korbowodzie wytrzyma na 70 ccm |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 19:31, 11 Lut 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak. Ale łożyska na prawdę dobre.
Robisz własnoręcznie 70 cc? Myślałem nad tym, by taki cylek zrobić kiedyś, jak nie będę miał po co pilnika do ręki wziąć - ale maksymalna śr. zew. tulei wg mnie to 48mm, ponieważ mamy przekątny rozstaw szpilek 51mm od ich ścian wewnętrznych, tak więc zostaje nam 1.5mm ścianki między tuleją, a otworem szpilki. To jest dla mnie maksimum. No i mamy teraz tuleję fi48mm - tłok 70 cc ma fi45mm, co prostą matematyką wychodzi nam ścianka tulei 1.5mm. No i co? No i dupa, szlifu już nie zrobisz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 20:06, 11 Lut 2009 |
|
|
szymon.schiller |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Sie 2008 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Kujakowice Górne Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
też to przestudiowałem i posiadając frezarkę tokarkę i inne wiertarki stołowe pomyślałem że zrobię nową tuleję i całe orzebrowanie. dziury na szpilki zaspawam i zrobię szersze dzięki czemu ścianka tuleii będzie szersza co za tym idzie można robić szlif. Ale wyskoczył jeszcze jeden problem. tłok 70 wziąłbym z simsona ale jaknbym chciał póżniej zrobić szlif to są 70-siątki na szlif |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 20:15, 11 Lut 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jasne, że są. Nie wiem do jakiego wymiaru, ale o to bądź spokojny. Tylko zauważ, że Simson ma sworzeń fi12, a Jawka fi14mm. Jeśli tuleja nowa, zaspawane otwory szpilek... Może dzielone okno wydechowe? Ale i tak malutko "mięsa" jest w tym cylindrze. Może dopasowanie od innego horyzontalnego silnika? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:18, 11 Lut 2009 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
No to chyba że tak...Według mnie Skoro i tak musisz przerobić ożebrowanie to może lepiej byłoby odlać całe nowe ożebrowanie i nawiercić kanały(najlepiej od razu 70/4 ) Możnaby wtedy pomyśleć też o lepszym chłodzeniu... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:02, 11 Lut 2009 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Co do sworznia to można zastosowac jakąś inną tulejkę na wał. Trzeba by było pokombinowac. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:46, 11 Lut 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale przy takim silniku nie chciałbym, by sworzeń był łożyskowany ślizgowo... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:52, 11 Lut 2009 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
wszystko fajnie tylko co z karterami zmiescisz to w karterach?? a nawet jesli zmiescisz to co sie stanie z kanałami?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:59, 11 Lut 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Suamerk, pomniejszą się trochę. Ale można je powiększyć. Jak wyskoczy dziura, jak nieraz w Simsonie, to zaspawać. Chyba, że mówisz o czymś innym. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 0:27, 12 Lut 2009 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
no domysliłem się że się pomniejszą i to dość sporo, można je powiekszyć ale w cylindrze jawki nie ma za bardzo materiału w radiatorze na powiekszanie to chyba najbardziej oszczedna w aluminium konstrukcja cylindra w jawce byłbym zadowolony gdyby nowe cylindy w swej nie dokładności miały nadmiar materiału naokoło tulei ale gdyby powstał wzór do odlewów radiatora pod większą tuleję to byłby niezły biznes |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 10:14, 12 Lut 2009 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zrobić tak jak Garry1 on odlewał sobie podkowę z tego co widziałem na jego profilu na bikepics
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piorko dnia Czw 10:16, 12 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|