| Króciec - tuning | |
Wysłany: Nie 18:54, 15 Mar 2009 |
|
|
DareczekSz |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 10 Paź 2008 |
Posty: 116 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Długie (koło Sanoka) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
witam! mam zamiar rozwiercić wlot do króćca by zwiększyć moc motora... i tutaj pojawia sie pytanie. Czy jak rozwierce tę oto część to spalanie będzie większe? Ile przypuszczeniowo będę jechał? Czy to dużo zmieni? Prosze o informacje
|
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DareczekSz dnia Nie 18:57, 15 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 19:02, 15 Mar 2009 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Spalanie się zwiększy a prędkości nie da się określić bo jest to zależne od stanu silnika,
ale za to bedzie duzo mocniejszy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:07, 15 Mar 2009 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
U mnie jakoś strasznie spalanie nie wzrosło, natomiast przyspieszenie i v-max owszem, o jakieś 5, czy 10km/h o ile dobrze pamiętam. Warto spasować króciec idealnie z gaźnikiem, dorobić uszczelkę bez jakiegokolwiek progów, czy ubytków. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:35, 15 Mar 2009 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiesz ja bym kupil rozwiercony kruciec w sklepie i troszeczke go poprawil No ale daje to sporo jak na moje oko |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:38, 15 Mar 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale jak może swój rozwiercić, to po co ma wydawać kasę w błoto? ;p Mówisz, że i tak byś nowy poprawiał, więc to nie ma sensu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:41, 15 Mar 2009 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
No zalezy jak woli Ja np kupilem i go ciutkie poprawiłęm bo odlew był do kitu;p |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:51, 15 Mar 2009 |
|
|
mateunio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Maj 2007 |
Posty: 253 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: LKS Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
rozwierć stary i ma być, mi spalanie nie wzrosło wcale a moc tak;d |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 0:11, 16 Mar 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dużo by o tym gadać poszukaj na forum o przeróbce gaźnika i króćca masz wtedy jeszcze lepszą moc i prędkość ale gaźnik z wsk albo simsona da owiele więcej mocy i prędkości. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 8:08, 16 Mar 2009 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko że gaźnik od wsk w oryginalnym cylindrze mija się z celem bo go będzie zalewać...l |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 10:00, 16 Mar 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:01, 16 Mar 2009 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
na gaźniku od wski nie pali tak dużo, w moim pzypadku mniej niż na jikovie Polecam ten gaźnik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:10, 16 Mar 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
zależy w jakim stanie dostaniesz bo te z którymi ja się spotkałem były strasznie wyeksploatowane |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:56, 16 Mar 2009 |
|
|
tara5123 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 17 Sty 2009 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A ile ci pali na gaźniku z wski a na oryginalnym ile ci paliła?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:24, 17 Mar 2009 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 na jikovie(znaczy do tylu dochodziło pewnie, takto z 4), na wskowym nie mogę dokładnie powiedzieć bo za dużo nie jeździłem ale z 3,5 litra |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:19, 17 Mar 2009 |
|
|
tara5123 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 17 Sty 2009 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to ja dziękuje 5 na zwykłym gaźniku to ty miałeś coś nie tak z nim a ten od wski dużo ci dał mocy?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|