Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » Który 55ccm? Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pią 10:20, 02 Lis 2007
Conqeror
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ozorków
Płeć: Mężczyzna


Ale 2p z odchudzeniem daje lepsze efekty , takei jest moje zdanie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:46, 02 Lis 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


2p nadaje sie do jazdy szybkiej ulicznej Wink 3p do terenu i polnych dróg Wink 2p mniejsze tarcie mniejsze grzanie sie wyższe obroty ale mniejsza kompresja. 3p większe grzanie ale większa kompresja i moc mniejsze obroty max. Ja osobiście polecam tym którzy nie mają wyboru poprostu wyciągnąć jeden pierscień z tłoka na 3 i będzie ten sam efekt a nawet lepsze chłodzenie ( więcej mieszanki naokoło tłoka w rowku na pierscień.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:35, 02 Lis 2007
pawlak200192
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


karol282 napisał:
wyciągnąć jeden pierscień z tłoka na 3 i będzie ten sam efekt a nawet lepsze chłodzenie ( więcej mieszanki naokoło tłoka w rowku na pierscień.


ja tak jezdziłem i faktycznie mniej sie grzeje silnik Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:46, 02 Lis 2007
Garry1
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin


ja mysle teraz nad zalozeniem tloka od s50, srednica ta sama co w pseudo "60", musze tylko wziasc od kumpla uzywany tlok i zobaczyc czy podejdzie, moim zdaniem do simkow robia lepsze jakosciowo tloki a podstawa w ukladzie tlok cylinder jest tlok...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:53, 02 Lis 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Garry1 napisał:
ja mysle teraz nad zalozeniem tloka od s50, srednica ta sama co w pseudo "60", musze tylko wziasc od kumpla uzywany tlok i zobaczyc czy podejdzie, moim zdaniem do simkow robia lepsze jakosciowo tloki a podstawa w ukladzie tlok cylinder jest tlok...

A jak jest ze sworzniem? I pewnie byłoby sporo roboty z jego wymiarami (płaszcz itd.), ale to można poprzycinac i popiłowac.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:50, 02 Lis 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Wg. mnie na 99% ten tłok nie będzie działał Wink Więc lepiej nie kombinuj tylko załuż dobry jawoski Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:15, 02 Lis 2007
mandos
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Wydaje mi sie, ze na simsonowskim tłoku może pokrzaczyć się rozrząd.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:08, 02 Lis 2007
Garry1
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin


zamotam tlok to wam powiem jak sie sprawy ewentualnie maja...bo poki co to sa gdybania


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:15, 02 Lis 2007
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


mandos napisał:
Wydaje mi sie, ze na simsonowskim tłoku może pokrzaczyć się rozrząd.

Właśnie dlatego pisałem o dopasowaniu wymiarów tłoka, aby były takie jak w jawoskim.

Ale po cholerę Ci tłok Simsonowski? Dostaniesz coś lepszego niż Almot? Przecież to raczej ten sam materiał...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:57, 03 Lis 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Niech robi co chce jak spieprzy będzie żałował wg. mnie to bez sensu totalnie ten " Tuning "


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:01, 03 Lis 2007
emek
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bierun Nowy


ja osobiscie odradzam polski almot :P ja jestem wlascicielem ogarka z 3 pierscieniami ale posiadam cz. cylinderek Smile
a 3 pierscien daje dosc duzo na poczatku mialem 2 lecz mialem tez okazje zdobyc 2 tlok.[/i]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:09, 03 Lis 2007
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


ja u siebie mam tłok jawowski lecz pierścienie są simsonowskie niby oryginały sztukę kupiłem po 4.50zł ale trzymają się długo (od kwietnia 2007r) przy mojej jeździe Mr. Green wczoraj z nudów zrobiłem przegląd i tłok cylinder i pierścienie są w stanie db ale tak będę musiał wymienić wszystkie łożyska Hrm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:34, 05 Lis 2007
Godzik
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bieruń Nowy
Płeć: Mężczyzna


emek napisał:
ja osobiscie odradzam polski almot :P ja jestem wlascicielem ogarka z 3 pierscieniami ale posiadam cz. cylinderek Smile
a 3 pierscien daje dosc duzo na poczatku mialem 2 lecz mialem tez okazje zdobyc 2 tlok.[/i]


i ja sie tu zgadzam bo razem z Emkiem śmigamy ;p i jak niedawno dał czeski cylinder oryginał nie jechany od nowości Smile i 3 pierścieniowy tłok to maszynka mu dużo lepiej chodziła


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:37, 05 Lis 2007
pawlak200192
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Godzik_15 napisał:
emek napisał:
ja osobiscie odradzam polski almot :P ja jestem wlascicielem ogarka z 3 pierscieniami ale posiadam cz. cylinderek Smile
a 3 pierscien daje dosc duzo na poczatku mialem 2 lecz mialem tez okazje zdobyc 2 tlok.[/i]


i ja sie tu zgadzam bo razem z Emkiem śmigamy ;p i jak niedawno dał czeski cylinder oryginał nie jechany od nowości Smile i 3 pierścieniowy tłok to maszynka mu dużo lepiej chodziła


tez mam czeski cylinder nie zjechany od nowosci i nowy tłok 3p
na czeskim cylindrze jedzie mi tyle co na 55


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:24, 05 Lis 2007
Garry1
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin


czyli ile jedzie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Który 55ccm?
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin