Wysłany: Pią 10:20, 02 Lis 2007 |
|
|
Conqeror |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 31 Sty 2007 |
Posty: 194 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ozorków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale 2p z odchudzeniem daje lepsze efekty , takei jest moje zdanie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 13:46, 02 Lis 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
2p nadaje sie do jazdy szybkiej ulicznej 3p do terenu i polnych dróg 2p mniejsze tarcie mniejsze grzanie sie wyższe obroty ale mniejsza kompresja. 3p większe grzanie ale większa kompresja i moc mniejsze obroty max. Ja osobiście polecam tym którzy nie mają wyboru poprostu wyciągnąć jeden pierscień z tłoka na 3 i będzie ten sam efekt a nawet lepsze chłodzenie ( więcej mieszanki naokoło tłoka w rowku na pierscień. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 17:35, 02 Lis 2007 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
karol282 napisał: | wyciągnąć jeden pierscień z tłoka na 3 i będzie ten sam efekt a nawet lepsze chłodzenie ( więcej mieszanki naokoło tłoka w rowku na pierscień. |
ja tak jezdziłem i faktycznie mniej sie grzeje silnik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:46, 02 Lis 2007 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja mysle teraz nad zalozeniem tloka od s50, srednica ta sama co w pseudo "60", musze tylko wziasc od kumpla uzywany tlok i zobaczyc czy podejdzie, moim zdaniem do simkow robia lepsze jakosciowo tloki a podstawa w ukladzie tlok cylinder jest tlok... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 18:53, 02 Lis 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Garry1 napisał: | ja mysle teraz nad zalozeniem tloka od s50, srednica ta sama co w pseudo "60", musze tylko wziasc od kumpla uzywany tlok i zobaczyc czy podejdzie, moim zdaniem do simkow robia lepsze jakosciowo tloki a podstawa w ukladzie tlok cylinder jest tlok... |
A jak jest ze sworzniem? I pewnie byłoby sporo roboty z jego wymiarami (płaszcz itd.), ale to można poprzycinac i popiłowac. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:50, 02 Lis 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wg. mnie na 99% ten tłok nie będzie działał Więc lepiej nie kombinuj tylko załuż dobry jawoski |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:15, 02 Lis 2007 |
|
|
mandos |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 14 Paź 2007 |
Posty: 154 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wydaje mi sie, ze na simsonowskim tłoku może pokrzaczyć się rozrząd. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:08, 02 Lis 2007 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
zamotam tlok to wam powiem jak sie sprawy ewentualnie maja...bo poki co to sa gdybania |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:15, 02 Lis 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
mandos napisał: | Wydaje mi sie, ze na simsonowskim tłoku może pokrzaczyć się rozrząd. |
Właśnie dlatego pisałem o dopasowaniu wymiarów tłoka, aby były takie jak w jawoskim.
Ale po cholerę Ci tłok Simsonowski? Dostaniesz coś lepszego niż Almot? Przecież to raczej ten sam materiał... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:57, 03 Lis 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Niech robi co chce jak spieprzy będzie żałował wg. mnie to bez sensu totalnie ten " Tuning " |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:01, 03 Lis 2007 |
|
|
emek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 02 Lis 2007 |
Posty: 16 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bierun Nowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja osobiscie odradzam polski almot :P ja jestem wlascicielem ogarka z 3 pierscieniami ale posiadam cz. cylinderek
a 3 pierscien daje dosc duzo na poczatku mialem 2 lecz mialem tez okazje zdobyc 2 tlok.[/i] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:09, 03 Lis 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja u siebie mam tłok jawowski lecz pierścienie są simsonowskie niby oryginały sztukę kupiłem po 4.50zł ale trzymają się długo (od kwietnia 2007r) przy mojej jeździe wczoraj z nudów zrobiłem przegląd i tłok cylinder i pierścienie są w stanie db ale tak będę musiał wymienić wszystkie łożyska |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 9:34, 05 Lis 2007 |
|
|
Godzik |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2006 |
Posty: 813 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bieruń Nowy Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
emek napisał: | ja osobiscie odradzam polski almot :P ja jestem wlascicielem ogarka z 3 pierscieniami ale posiadam cz. cylinderek
a 3 pierscien daje dosc duzo na poczatku mialem 2 lecz mialem tez okazje zdobyc 2 tlok.[/i] |
i ja sie tu zgadzam bo razem z Emkiem śmigamy ;p i jak niedawno dał czeski cylinder oryginał nie jechany od nowości i 3 pierścieniowy tłok to maszynka mu dużo lepiej chodziła |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 11:37, 05 Lis 2007 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Godzik_15 napisał: | emek napisał: | ja osobiscie odradzam polski almot :P ja jestem wlascicielem ogarka z 3 pierscieniami ale posiadam cz. cylinderek
a 3 pierscien daje dosc duzo na poczatku mialem 2 lecz mialem tez okazje zdobyc 2 tlok.[/i] |
i ja sie tu zgadzam bo razem z Emkiem śmigamy ;p i jak niedawno dał czeski cylinder oryginał nie jechany od nowości i 3 pierścieniowy tłok to maszynka mu dużo lepiej chodziła |
tez mam czeski cylinder nie zjechany od nowosci i nowy tłok 3p
na czeskim cylindrze jedzie mi tyle co na 55 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:24, 05 Lis 2007 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|