| Który 55ccm? | |
Wysłany: Śro 21:34, 31 Paź 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Co o tym sądzicie? Mój cylek 55ccm Almotu uległ "destrukcji" po najechaniu niespełna 900km, a więc dno. Co się stało? "Odpadło sobie" to oczko z segerowego zabezpieczenia sworznia, po raz kolejny więc przestroga - montujcie TYLKO te druciane zabezpieczenia!
A co sądzicie o cylku z linku? 2 pierścienie spiszą się lepiej niż 3? To też Almot? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 22:27, 31 Paź 2007 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 pierścienie to lepsza kompresja i lepsze odprowadzanie ciepła więc wybrałbym osobiście 3 pierścieniowy zestaw ALMOTU, a co do aukcji to kto wie czy to nie jest jakaś prywata i tłoki nie puchna po 20 km jazdy. Ja bym nie ryzykował i kupił ALMOT |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:29, 31 Paź 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hmmm. Na 2 będzie dobrze.
Widzę, ze wysłałeś do niego maila, czyli już jesteś/będziesz o jakieś info o tym cylku bogatszy. :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 8:00, 01 Lis 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zgadza się, czekam na odp.
Tak nawiasem - skąd wiesz, że wysłałem maila? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 11:01, 01 Lis 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Szymon napisał: | Tak nawiasem - skąd wiesz, że wysłałem maila? |
Bo w linku są fragmenty wyrażenia "Twój email został wysłany". :]
Hehe, najpierw wysłałeś maila, a później napisałeś temat - proste do wydedukowania. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 12:50, 01 Lis 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprzedawca odpisał i...
Produkcja węgierska! Pytam jeszcze dokładniej, w każdym razie sprzedawca uważa, że to jedne z najlepszych zamienników dostępnych na rynku. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 12:50, 01 Lis 2007 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
i co ci da taki mail jak sprzedawca jest przekonany ze te cylindry produkuje tylko jeden wytworca, kiedy tak nei jest... moim zdaniem kup na ag mocie bo tam maja almoty, a almot ma chyba najlepsze wykonanie ze wszystkich dostepnych cylindrow. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 12:59, 01 Lis 2007 |
|
|
Pianek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2007 |
Posty: 264 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moim zdaniem kup w czechach będziesz miał pewność że sie z nim nic nie stanie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:32, 01 Lis 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tyko musiał by jechać do czech |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:34, 01 Lis 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Robak200PL napisał: | 3 pierścienie to lepsza kompresja i lepsze odprowadzanie ciepła więc wybrałbym osobiście 3 pierścieniowy zestaw ALMOTU, a co do aukcji to kto wie czy to nie jest jakaś prywata i tłoki nie puchna po 20 km jazdy. Ja bym nie ryzykował i kupił ALMOT |
Almota miałem teraz, na początku był mocny, to fakt, ale później ... jak się nagrzał to ledwo ciągnął. Tak więc tak czy inaczej w Almocie tez mi puchł. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:27, 01 Lis 2007 |
|
|
Pianek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2007 |
Posty: 264 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja nie mam takiego problemu mam blisko do granicy ale jak mieszka blisko to chyba nic innego jak Czeski |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:27, 01 Lis 2007 |
|
|
Conqeror |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 31 Sty 2007 |
Posty: 194 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ozorków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja to kupiłem , zrobiłem 800 km i sie nadal b dobrze spawował . Potem ten tłok mi się zatarł . Kupiłem tłok 3 pierścieniowy i długo nei trzymałem tego cylnidra . Zmieniłem go na 50 . Jeśli już kupować to tylko ten na 2 pierścienie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 9:57, 02 Lis 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A czemu się zatarł? Wina sprzętu, czy u Ciebie jakieś niedopatrzenie/katowanie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 10:15, 02 Lis 2007 |
|
|
Conqeror |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 31 Sty 2007 |
Posty: 194 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ozorków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Szymon napisał: | A czemu się zatarł? Wina sprzętu, czy u Ciebie jakieś niedopatrzenie/katowanie? |
Raczej nei dopatrzenie , króciec który był od wski na początku nei został dobrze wyczyszczony. Ten syf zszedł do silnika i go przytarł . Następnie go dobrze wycyzściłem i kupiłem tłok ale 3 pierścienowy . To już była straszna lipa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 10:18, 02 Lis 2007 |
|
|
mandos |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 14 Paź 2007 |
Posty: 154 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja non stop śmigam na tłoku 3 pierścieniowym i nie narzekam. Moja Jawka miała taki tłok fabrycznie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 3
Idź do strony 1, 2, 3 Następny
|
|
|
|