Wysłany: Pon 22:11, 17 Wrz 2007 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
najlepiej do membrany zalozyc gaznik od malucha przelot 28 mm mozna ze zlomu za friko zalatwic i jest on montowany gardziela do gory wiec nie trzeba by robic dodatkowego krocca
ciekawe jakie spalanie byloby na tym zestawie... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 11:04, 18 Wrz 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Szymon napisał: | można założyć dyszę 70 do 25mm i będzie OK. Wszystko trzeba dobrać. |
i zatrzeć silnik albo go tylko przegrzać
Ja nie pisze, że 21 mm będzie za duży. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:45, 18 Wrz 2007 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Garry1 napisał: | najlepiej do membrany zalozyc gaznik od malucha przelot 28 mm mozna ze zlomu za friko zalatwic i jest on montowany gardziela do gory wiec nie trzeba by robic dodatkowego krocca
ciekawe jakie spalanie byloby na tym zestawie... |
nie bylo by spalania bo to gaznik od 4-t (czterosów)
a jawak 2t więc by to lipnie działało |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:51, 18 Wrz 2007 |
|
|
Conqeror |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 31 Sty 2007 |
Posty: 194 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ozorków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja bym mógł sie tego podjąć ale nie wiem skad kupić cos takiego i aby pasowało, bo membrana nie mozę być za duża |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 6:46, 19 Wrz 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Conqeror najlepiej kup od pocketa myślę że będzie dobrze pasować [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 7:16, 19 Wrz 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kurde zainspirowaliście mnie tym gaźnikiem z kaszla Może coś z tego wyjdzie i racja może on sobie leżeć wiec przepustnica może być na maxa blisko przy kanale ssącym co nam da niesamowitego kopa A co z tego że od 4-t chociaż choinka to potrzebuje pompe ale ki tam coś sie wymyśli Jutro zasuwam do kumpla po gaźnik i go oblukam xD |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:29, 19 Wrz 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A umiesz ładnie rzeźbić w tworzywie sztucznym? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:15, 19 Wrz 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:32, 19 Wrz 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bo się narobisz, żeby podstawe gaźnika od malucha dopasować do otworku w cylindrze w jawce |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:33, 19 Wrz 2007 |
|
|
Conqeror |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 31 Sty 2007 |
Posty: 194 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ozorków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Te membrana jest wprost idelana do 223 . Pożniej jak będe miał kase narazie w planach te 4 kanały |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:47, 19 Wrz 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Matura nie wziołeś pod uwage tego że ja mam przerobiony otwór w cylku ( nie mylić z kanałem !! ) i jest on powiekszony kruciec mam itp. gumówka spawarka w łape i jedziem przy okazji naprawa kopki i membrana do skrzyni korbowej co jest wielkim wyzwaniem ale mniej wiecej wiem jak to wykonać i szczerze ? nie jest to wielka filozofia tylko troche dokładnie popatrzeć na czeskie tuningi itp. i szfa gra. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:10, 19 Wrz 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Karol, spójrz jaką średnice ma gardziel gaźnika w maluchu, mniej więcej szerokośc cylindra w jawce? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 19:52, 19 Wrz 2007 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
pawlak200192 napisał: | Garry1 napisał: | najlepiej do membrany zalozyc gaznik od malucha przelot 28 mm mozna ze zlomu za friko zalatwic i jest on montowany gardziela do gory wiec nie trzeba by robic dodatkowego krocca
ciekawe jakie spalanie byloby na tym zestawie... |
nie bylo by spalania bo to gaznik od 4-t (czterosów)
a jawak 2t więc by to lipnie działało |
a czym to gazniki od 4t i od 2t sie roznia chetnie sie dowiem
z tym gaznikiem to nei myslalem ze ktos sie na to skusi
membrana do skrzyni korbowej jest najlepszym rozwiazaniem ale takiego silnika nie zamontujemy w oryginalnej ramie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 21:35, 19 Wrz 2007 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja mam inne pytanie: mianowicie w silnikach z membrana to membrana steruje czasami otwarcia okna ssacego nie tłok, więc płaszcz tłoka trzebaby obciąć, ale tłok nie jest walcem - on jest stozkiem sciętym - baryłką, ucinając bardzo mocno płaszcz powodujemy jego większe luzy w cylku i zmniejszamy szczelność, więc chyba jedynym mądrym wyjsciem jest membrana bezpośrednio do skrzyni korbowej, tyle że ja bede miał podkowe |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 11:55, 20 Wrz 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
[quote="Garry1"][quote="pawlak200192"] Garry1 napisał: |
membrana do skrzyni korbowej jest najlepszym rozwiazaniem ale takiego silnika nie zamontujemy w oryginalnej ramie |
a wlasnie ze zamontujemy! w czechach ktos cos takiego zrobil! potrzebne jest tylko kilka przerobek |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|