| Membrana | |
Wysłany: Sob 12:58, 15 Wrz 2007 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może taki tema już był, ale nie będę go odkopywać więc wole założyć nowy
Mianowicie jak wykonać dobrze membranę - obudować ją i dostosować króciec. Bo wiem juz co ona daje: nie cofa się miesznka przez co rosną osiągi i maleje spalanie, ale jets pewien problem, mianowicie jaką membranę kupić - bo są różne typy - w sumie podbne ale jednak różne i jeszcze pozostaje kwestia: nowa czy używana. Piszcie co o tym sądizicie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 13:01, 15 Wrz 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przede wszystkim jak najmniejsza, bo i tak trzeba będzie poszerzać kanał ssący. Na cylek blok alu o odpowiedniej grubości, szczelnie przykręcony do cylindra. Następnie na to membrana + otwory na króciec innego typu. Jakiś elegancki gaźnik i mamy moc. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 7:16, 16 Wrz 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
membrana, ciekawa rzecz każdy by sie o nią pokusił gdyby nie przerabianie cylindra dlatego ja wole kupić gaźnik membranowy niż niszczyć cylek no trzeba przyznać racje nie utrzymamy takiej mocy na gaźniku membranowym jak na samej membranie która by była zamontowana najbliżej cylindra
Ale jeśli chcesz membranę to polecam ci wybrać z agmotu oto kilka linków do fotek:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zresztą masz mnóstwo membran do wyboru ale niestety nie podano wymiarów tych przedmiotów więc nie wiadomo jaką wybrać najodpowiedniejsza do jawki
[link widoczny dla zalogowanych] i patrz w zawory gaźnika |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 11:07, 16 Wrz 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kam@$ napisał: | membrana, ciekawa rzecz każdy by sie o nią pokusił gdyby nie przerabianie cylindra dlatego ja wole kupić gaźnik membranowy niż niszczyć cylek no trzeba przyznać racje nie utrzymamy takiej mocy na gaźniku membranowym jak na samej membranie która by była zamontowana najbliżej cylindra
Ale jeśli chcesz membranę to polecam ci wybrać z agmotu oto kilka linków do fotek:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zresztą masz mnóstwo membran do wyboru ale niestety nie podano wymiarów tych przedmiotów więc nie wiadomo jaką wybrać najodpowiedniejsza do jawki
[link widoczny dla zalogowanych] i patrz w zawory gaźnika |
Ale gaźnik membranowy to co inego niż membrana w dolocie !!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 20:51, 16 Wrz 2007 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak sie bawić to sie bawić czyli myśle do tej membranki wstawić gaźnik Dellorto PHBL25 - o przelocie 25 mm i dopiero taki gaźnik zestroić z membraną od Yamahy Aerox |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:29, 16 Wrz 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robak200PL ale męczysz tą membrane.
Wejdz na allegro kup membrane która ma podobną gardziel jak kanał ssący w jawce i pasuje.
Lada dzień przyjdzie moja z allegro. Zobaczymy czy będę miał czas przetestowac to w ogóle.
Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:37, 16 Wrz 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
25 mm to moim zdaniem sporo za dużo. Silnik będzie się z pewnością na nim przylewał i palił ogromne ilości paliwa.
Ja bym radził Ci założyć jakiś 19 mm może być również Dellorto, maksymalnie 21 mm. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 7:09, 17 Wrz 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja jednak zmieniam zdanie i też sobie chce kupić membranę o taką: [link widoczny dla zalogowanych]
w dodatku sklep jest w moim mieście czyli zaoszczędzę kasę na przesyłkę a po kupnie tylko iść do tokarza po wyrobienie aluminiowego wejścia na gaźnik i zakładam membranę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 15:48, 17 Wrz 2007 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kam@$ napisał: | ja jednak zmieniam zdanie i też sobie chce kupić membranę o taką: [link widoczny dla zalogowanych]
w dodatku sklep jest w moim mieście czyli zaoszczędzę kasę na przesyłkę a po kupnie tylko iść do tokarza po wyrobienie aluminiowego wejścia na gaźnik i zakładam membranę |
ja mam taką samą bo kolega zatarł pocketa
mam juz zeszlifowany cylinder jeszcze tylko obrobic blok alu i wywiercic dziury na sruby |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:02, 17 Wrz 2007 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
widze ze panowie niedlugo poiwecie calemu swiatu co to da... przynajmniej mam taka nadzieje aby na gadaniu sie nei skonczylo ! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:19, 17 Wrz 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gniewny napisał: | 25 mm to moim zdaniem sporo za dużo. Silnik będzie się z pewnością na nim przylewał
|
Na jakiej podstawie tak twierdzisz? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:44, 17 Wrz 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przecież to nie jest żaden wyczynowy silnik. Chociaż pewne "pięćdziesiątki" mają seryjnie gaźnik 24 mm więc ten po sporych przeróbkach w silniku jawki powinien zdać egzamin, ale spalanie byłoby raczej "nie małe". Jednak gaźnik 21 mm jest już dość duży jak na "50". |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:56, 17 Wrz 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Może zostawmy narazie spalanie na boku.
Jestem ciekaw na jakiej podstawie twierdzisz tylko, że 21mm będzie za duży do jawki?
Nie wiem czy znasz firme "Mieloch" w Poznaniu, bardzo często polecają i zakładają gaźniki ok 19-21mm |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:15, 17 Wrz 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Słuchajcie, nie mylcie pojęć - co innego przelot gaźnika, co innego wielkość dyszy głównej. Można założyć dyszę 100 do 16mm i będzie zalewało, można założyć dyszę 70 do 25mm i będzie OK. Wszystko trzeba dobrać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:17, 17 Wrz 2007 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie bój sie ja mam motywacje do tych przeróbek: Wziąść jawka cwaniaka na RG 80 i dopne swego, a koszty ni grają tu roli, no grają ale mniejsza (gaźnik i membrana będą używane od Aprilli SR) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|