| Membrana. | |
Wysłany: Pią 17:05, 22 Sie 2008 |
|
|
szymon.schiller |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Sie 2008 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Kujakowice Górne Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chcę założyć mechanizm membranowy do silnika jawki i nie wiem jaka membranę wziaść, na allegro jest dużo membran do różnych motorów ale nie wiem jaką wybrać dlatego pytam się was która jest najlepsza.
Człowieku, ogranicz się z tym entuzjazmem w tytule tematu... /Buniek92 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:19, 22 Sie 2008 |
|
|
losiu |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Paź 2007 |
Posty: 198 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: węgrów(koło wawy) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zawór membranowy Stage6 VForce3 by Tassinari |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:00, 22 Sie 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Weź od Minarelli AM6 (Aprilia RS 50, Yamaha TZR 50). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:45, 23 Sie 2008 |
|
|
szymon.schiller |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Sie 2008 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Kujakowice Górne Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A tak apropo, gdzie ta membrana daje najwięcej mocy na cylindrze czy na karterze . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:39, 23 Sie 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
NO jak jest poprowadzona do skrzyni korbowej, to zmniejsza się szkodliwa jej pojemność, czyli do karterów jest najlepiej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:14, 23 Sie 2008 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie zmniejsza sie pojemność szkodliwa a opory ssania |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:39, 23 Sie 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Po prostu o wiele krótsza droga układu ssącego.
Ps. Najlepiej pod silnikiem zrobić ];-> |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:40, 31 Sie 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
lecz wielokanałowce np 4 lub 6 potrzebuja membrany na cylindrze
słyszałem ze gdy sa takie odpowiednio poprowadzone to membrana na cylku da o wiele wiecej niz na skrzyni korbowej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:44, 31 Sie 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja polecam membrane na cylu z poprowadzonym kanałem do skrzyni korbowej lub mocno obnizonym oknem ssącym i dziurami w tłoku. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|