czy jestes za przypieciem tego tematu ?? |
Tak |
|
90% |
[ 9 ] |
Nie |
|
10% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 10 |
|
| membrana - jak zrobic, ile kosztuje?? | |
Wysłany: Sob 14:11, 03 Paź 2009 |
|
|
DawidStm |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 20 Maj 2009 |
Posty: 108 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam zakladam ten temat bo jest duzo tematow o tej memranie ale nie ma jednego pozadnego... chcialbym zeby ktos wyjasnil co to jest membrana ile ona daje ile kosztuje ... i zeby ktos krok po kroku napisal jak zamontowac taką membrane... czekam na odpowiedzi.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 14:48, 03 Paź 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zawór dolotowy, otwierany i zamykany zmiennym ciśnieniem w skrzyni korbowej.Tłok, poruszając się z DMP do GMP "zwiększa" objętość skrzyni korbowej, czy działa podciśnienie, które odgina (otwiera) listki memrabny i zasysa mieszankę palną. Następie tłok porusza się z GMP do DMP, wywierając ciśnienie na listki membrany, które zamykają się i są dociskane do podstawy membrany - w ten sposób jest zamykany dolot. Działanie to w takim skrócie w sumie, nie wiem czy coś zrozumiesz z samego opisu. Najlepiej weź jakieś zdjecie membrany i dopiero czytaj to, co napisałem.
Montaż zależy od pomysłu wykonawcy. Trzeba mieć membranę, najlepiej od silników minarelli horizontal i pochodnych. Można zamontować inną, ale wyżej wymieniona ma dobre wymiary. Kolejną rzeczą jest kostka, gniazdo membrany - frezowany blok aluminium. [link widoczny dla zalogowanych] tutaj gość miał rysunek techniczny takiego czegoś. Króciec łączący gaźnik z membraną to rzecz oczywista. No i część najważniejsza, czyli cylinder. Konfiguracja kanałów to jest indywidualny temat, przy zaworze membranowym dobrze jest dorobić jeden kanał przelotowy zasilany z membrany, bo centralnego ze skrzyni korbowej nie ma sensu za bardzo tam pchać, malutko miejsca.
W telegraficznym skrócie to tyle by było. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 15:09, 03 Paź 2009 |
|
|
przem578 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 24 Lut 2008 |
Posty: 8 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kostka nie koniecznie musi być z aluminium. Ja użyłem w moim pierwszym cylu membranowym bakielitu-nie palnego i dość wytrzymałego tworzywa. W drugim zaś zrobiłem podstawkę z blachy i wyglądało to tak: [link widoczny dla zalogowanych] Membrana ustawiona pod kątem w stronę skrzyni korbowej teoretycznie zmniejsza opory przepływu mieszanki i polepsza chłodzenie i smarowanie dolnego łożyska wału. Mając zawór można połączyć dolot ze skrzynią korbową dodatkowym kanałem w celu szybszego napełnienia mieszanką i co prawda nie ma tam dużo miejsca ale w moim pierwszym cylindrze zastosowałem ten patent i z relacji osoby której sprzedałem ten cylinder sprawuje się to wyśmienicie. Jeśli chciałbyś dorabiać jakieś dodatkowe kanały w cylku jawki to koniecznie prosto z membrany bo inaczej zasilanie będzie baardzo marne. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|