| Membrana na wale. | |
Wysłany: Wto 0:58, 17 Lut 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam zamiar zamontować membrane na wale lecz nie wiem za bardzo jak ponieważ, nigdzie nie ma o tym napisane (jest ale są tylko fotki już załorzonej) a chodzi mi o to jak są wycięte kartery, jak jest wykonana podstawka pod membrane. Sory ,że zakładam nowy temat ale nie ma o tym nigdzie informacji. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 2:31, 17 Lut 2009 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
bo nie ma instrukcji jak to zrobić!! musisz sam indywidualnie to zrobić i dopasować według własnego uznania i posiadanych części |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 9:17, 17 Lut 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To czyli ,że nie ma nic na ten temat ,a morze pomożecie mi w tym ponieważ, karter jest zaokrąglony to tam podstawka tez musi być zaokrąglona morze ktos ma na forum takie coś zrobione. Jeśli już by mi się udało to wykonac to to opiszę jak najbardziej ok . |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cross dnia Wto 9:19, 17 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 10:07, 17 Lut 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ucinasz mocowanie silnika,równasz pilnikiem,otwór robisz wielkości kanału ssącego albo większy zależy jaki masz schemat okien do modernizacji,co do kostki alu pod membranę najpierw trzeba mieć membranę i tu niech ktoś inny napisze jaką najlepiej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Wto 10:09, 17 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 12:47, 17 Lut 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Rano zrobiłem małe rysowanko jak to by wyglądało na czerwono zaznaczyłem(mniej więcej jak to ma wyglądać) na czerwono co będzie lub ma byś wycięte mam tez fotki mojej membranki.
Membrana:
Membrana można powiedzieć ,że jest idealna tylko potrzebuję kostkę pod membrane.
Poprawa linków/Wolfiq |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 16:22, 17 Lut 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Musisz zrobić to od początku sam, pomyśleć, przemyśleć, wiedzieć jak to ma wyglądać. I okno zrób odpowiedniej wielkości, by nie było za małe - wtedy będzie blokowało to możliwości membrany. Montaż kostki do karterów to coś takiego jak Wolfiq mówił, jak będzie trzeba to jeszcze dać komuś by nasmarkał tam trochę spawu, wyrównać i powinno być ok.
Nie wiem, czy ci tym pomogę, ale dam link na bp znajomego, który to robi.
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 17:16, 17 Lut 2009 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hmm...Jest opcja z kostką alu ale nie wiem jakby się to tam miało zmieścić...Ja byłbym za opcją wyspawania całego kanału jak to jest na zdjęciach od Buńka - po prostu bez ucinania uchwytu do ramy zrobić mocowanie do membramy w bok. Nie wiem jak to się będzie miało do pracy silnika, ale na pewno jak jest mocowany na 3 śrubach to jest stabilniejszy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 1:19, 18 Lut 2009 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
membrane można też zamontować od spodu silnika wtedy w rame normalnie mocujesz silnik, taki patent zastosował jeden z czechów [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 1:28, 18 Lut 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale wtedy jest ten minus, że dolot jest dłuższy, niż w przypadku zamontowania membrany u góry. Chyba, że gaźnik membranowy... Tylko nie wiem, czy znajdzie się odpowiednio duży w normalnej cenie. Na mielochu był jakiś membranowy 24 mm, ale coś ponad 500 zł, więc... A jakie gaźniki są w jakich sprzętach ogrodniczych to nie mam pojęcia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 9:39, 18 Lut 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Fotki zrobiły mi małą wizje zrobiłem na pancie jak to by miało być zrobione na czarno kostka, a na zielono spaw po lewej dobrze zobacze ile by wzioł za pospawanie dziadzia miał jawke kiedyś to wiecie i jeszcze ja ją mam.
[link widoczny dla zalogowanych]
OK dzięki nie wiedziałem jak to zrobić teraz już bede wiedział |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cross dnia Śro 11:33, 18 Lut 2009, w całości zmieniany 6 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:28, 18 Lut 2009 |
|
|
mar3g |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Paź 2008 |
Posty: 207 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Podolsze Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
co do gaźnika z maszyn ogrodowych można spróbować z silnika MW 80 z skoczków,młotów Wackera są 2 typy ten starszy by chyba bardziej odpowiadał (miałem taki w gokardzie)
jak znajdę zdj to wrzucę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:24, 18 Lut 2009 |
|
|
szymon.schiller |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Sie 2008 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Kujakowice Górne Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
też już myślałem o membranie do silnika będącej na karterach ale nie lepiej dać membranę na cylinder i poprowadzić kanałem do karterów a originalny otwór na tuleji zostawić
Dużo originalnych motocykli tak ma jak KTM itp. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:43, 18 Lut 2009 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
No i pytanie jeszcze czy ci się to zmieści pod ramą ta membrana z dolotem. Ciekawy ten link co podał suamerk i poraz 1 widziałem żeby tłok był drewniany, jak widać można. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez puzon89 dnia Śro 18:44, 18 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:56, 18 Lut 2009 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moim zdaneim najlepiej zastosować memebrane i króciec od peugeota speedfighta 100.
Z gaźników to polecam tilotsson- sam kiedys zrobiłęm taki patent w jawce i potem komuś z forum sprzedałem- podobno bdb sie sprawuje. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:04, 18 Lut 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
szymon.schiller napisał: | też już myślałem o membranie do silnika będącej na karterach ale nie lepiej dać membranę na cylinder i poprowadzić kanałem do karterów a originalny otwór na tuleji zostawić
Dużo originalnych motocykli tak ma jak KTM itp. |
On chce być oryginalny, być pierwszym w Polsce, który miał taki silnik... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|