Wysłany: Wto 21:24, 13 Maj 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nie poprostu mocno powiększny kanał ssący i splanowaną głowice o 2,5mm - poprostu szatan
Aha i zapomniał bym o najważniejszym ja zalozylem membrane do czeskiego cylindra, więc seryjnie mam wystarczająco doze płuki itd.
więc nie brałem sie za reszte.
moze pokusze sie jeszcze na wydech wg. czeskiego schematu ale to za jakis czas
suamerk- jak u ciebie postępy w składaniu?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawlak200192 dnia Wto 21:31, 13 Maj 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 12:04, 14 Maj 2008 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
moja jawka w częściach, nadal nie pomalowana, a na dodatek teraz to mam noge w gipsie wiec pewnie bede odpalał moto dopiero w lipcu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:11, 14 Maj 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja sie pochwale jak to cudo wygląda
Jak bede miał kase to kupie sobie 19n1 od sima. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:02, 15 Maj 2008 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Możesz kupić taniej 16n1 i rozwiercić. Dobrać metodą prób i błędów dysze paliwową i git Albo kupić gaźnik od pilarki shtil na allegro za 80zł oryginalną używke. Dobrze podregulować i będziesz śmigał Rada od starego tunera. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:34, 16 Maj 2008 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam pytanie czy jezeli zrobie dodatkowy kanał płuczący (tak jak jest tutaj [link widoczny dla zalogowanych] ) przechodzący przez okno ssące to czy przy mojej membranie na cylindrze wszystko bedzie dobrze chodziło a dodatkowy kanał płuczący spełni swoją rolę?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:55, 16 Maj 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tak, poniewaz i tak najpierwsz mieszanka zostaje zassana do skrzyni> potem zamyka sie membrana> i dopiero płukanie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:16, 18 Maj 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
żeby nowego tematu nie zakładać więc napiszę tu
wpadł mi do głowy pomysł aby zamontowac membrane w jawce nie pod gaźnik, a pod cylindrem pod oknem wydechowym
ale nie wiem czy to da jakiś przyrost mocy
dlatego pisze aby nie wywalić kasy w błoto |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:47, 19 Maj 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gdzie chyba nie między cylindrem a kolankiem?
skąd ludzie biorą takie pomysły |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:15, 19 Maj 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiem że w nowoczesnych motocyklach jest zawór wydechowy ale on bardzo skomplikowano działa podajże na wolnych obrotach przysłania kanał a na większych odsłania,wzrost mocy i osiągów ale do końca nie wiem jak to działa może przy okazji ktoś wytłumaczyć,moim zdaniem montaż zaworu zwrotnego (membrany) nie da praktycznie nic bo i tak kanał wydechowy będzie chciał otworzyć kiedy będzie chciał ale jak ci chodzi żeby wstawić membranę odwrotnie to raczej nic nie wyjdzie bo kanał będzie cały czas zamknięty i motorek raczej nie odpali. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 18:32, 19 Maj 2008 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kam@$ jeśli chodzi o zawór wydechowy to dobrze opisujesz jego działanie, jest on sterowany silniczkiem bądź cięgnem ale może tez byc rozwiązany w ten sposób, że odsłaniają się dodatkowe kanały wylotowe wraz ze wzrostem obrotów. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:35, 19 Maj 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
czyli membrana na wydech nie zda sie na nic |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:28, 19 Maj 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zalezy od strony którą sie zamocuje...
dziubkiem do srodka- nie zapali
dziubkiem na zewnątrz- moze zapali ale nie bedzie rezonansu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:03, 19 Maj 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wielkie dzięki Gniewny za wyjaśnienie ciekawie by było mieć coś takiego w 223 po extremalnym tuningu ale to tylko marzenia,wątpię żeby dało radę upchnąć cały mechanizm tego zaworu.
Co do membrany to szkoda zachodu,jedynie można kombinować zamontować membranę też od spodu ale przy skrzyni korbowej,skrócimy jeszcze bardziej przepływ mieszanki co za tym idzie wzrost osiągów ale wada jest tego taka że łatwo takim gaźnikiem zahaczyć no ale na tor w sam raz... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:28, 19 Maj 2008 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie... to sie patrzy gdzie i po czym sie jeździ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:24, 27 Wrz 2008 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam pytanie odnośnie gaźnika, czy mogę połączyć numerk 4 z numerem 2?? a zaślepić tylko 1?? (fotki z pierwszej strony chodzi o gaźnik) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|