Wysłany: Sob 16:10, 07 Mar 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to dziwne że na 3 biegu nie chciał do końca kręcić
jeśli mogę ci coś zasugerować to byłby to gaźnik od jakiejś dużej piły motorowej o gardzieli 20mm wzwyż
ja mam założony gaźnik 20mm i na zębatce 13z silnik wyciąga 78km/h
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
cylinder pseudo 60ccm bez przeróbek
edit: ale w planach mam poszerzanie płuków w starym czeskim cylku |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Sob 16:12, 07 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 16:20, 07 Mar 2009 |
|
|
Hornet |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 04 Mar 2009 |
Posty: 9 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Katowice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Poprostu brakowało jej paliwa co do gaźnika to konstrukcja gaźnika simsona mi wystarcza bo nie mam kolanka alu na wykonanie krućca pod gaźnik większy.
Jak bym chciał większy gaźnik to kupiłbym podróbke Dellorto 21mm i bym założył ale po co |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:28, 07 Mar 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mój gaźnik nie posiada komory pływakowej w przeciwieństwie do Dellorto 21mm jest to gaźnik membranowy, który pracuje w każdej pozycji więc jazda na jednym kole nie stanowi problemu
ma jeszcze tę zaletę że jak zapomnę zakręcić paliwa to nic nie ucieka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:35, 07 Mar 2009 |
|
|
Hornet |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 04 Mar 2009 |
Posty: 9 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Katowice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie musisz mi tłumaczyć na jakiej zasadzie działa gaźnik membranowy bo to wiem poprostu nie potrzebuje takiego gaźnika |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 0:16, 16 Paź 2009 |
|
|
motodd |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 16 Paź 2009 |
Posty: 3 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam. Nom widze że łądne modyfikacje. Ten pomysł z gaźnikiem od piły zastanawiający.
A od jakiej pojemności piły to wsadziłes??
Ja planuje swapa 125 ccm 4t. Juz silnik zakupiony. Tylko musze zarejestrowac moją jawese. bo z nowym silnikiem juz nie będzie tak prosto |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:00, 17 Paź 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko pamięteaj że za 2 lata jeszcze raz będziesz musiał jechać na przegląd bo weszło znowu nowe prawo. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:23, 19 Paź 2009 |
|
|
motodd |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 16 Paź 2009 |
Posty: 3 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wiem, ale zauważ że silnik jest wymienną częscią i nigdzie nie ma danych w dowodzie o jego numerach :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:33, 19 Paź 2009 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no tak ale mają być przeglądy motorowerów więc.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:37, 23 Paź 2009 |
|
|
szakul123 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 19 Maj 2009 |
Posty: 3 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
witam zamontowałem membranę w jawce gaźnik dałem od wsk powiększyłem płóki (tedług tuningu T. Sałka) no i jest problem silnik odpala chwilę i gaśnie jest bardzo słaby (odpalić jest go stosunkowo łatwo) no i tu jest moje pytanie z czego to może wynikac czyżby za wielki otwór w tłoku??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:02, 23 Paź 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja miałem to samo z gaźnikiem wsk bez membrany możliwe że podniosłeś okno tłoka za mocno czyli otwiera się szybciej może się zalewać itp. rozumiesz o co chodzi a słaby będzie sam wiesz czemu ,a jeśli masz już membrane to kup sobie inny gaźnik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:41, 26 Paź 2009 |
|
|
szakul123 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 19 Maj 2009 |
Posty: 3 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
membranę już mam zamontowaną |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|