| MOMENT OBROTOWY glowny cel | |
Wysłany: Pią 19:40, 22 Cze 2007 |
|
|
Kluka |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 15 Cze 2007 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostroda W-M |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chcialbym zebyscie napisali mi wszystkie znane wam sposoby na zwiekszenie nie mocy ale MOMENTU OBROTOWEGO (przyspieszenie) predkosc nie jest mi potrzebna nie za bardzo oczekuje odpowiedzi wstaw duza zebatke do tylu wolal bym odpowiedz z jakiego matoru moze byc np ta zebatka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:55, 22 Cze 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wstaw do przodu zębatę 11z |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:18, 22 Cze 2007 |
|
|
Kluka |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 15 Cze 2007 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostroda W-M |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam z przodu zembatke z11 zpilowany tlok zfazowana koncowke kolanka wypolerowany kanal dolotowy cylek 60 ccm ale ostatnio zaczelo mi brakowac troche mocy co mozna jeszcze zrobic zplanowana glowica |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kluka dnia Pią 20:51, 22 Cze 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:41, 22 Cze 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może remont taki żarcik ale może naprawde ci się silnik kończy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:51, 22 Cze 2007 |
|
|
Kluka |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 15 Cze 2007 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostroda W-M |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie chodzi o to ze zmalala mi moc tylko ze to wszystko to robi sie powoli za malo niechce sie chwalic ale za malo na moje mozliwosci CHCE WIECEJ MOCY!!;p w sierpniu kupuje mz 150 w ramie yamaha dt za 1500zl wiec musze jeszcze sie zadowolic jawka;/ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 1:13, 23 Cze 2007 |
|
|
leśnik |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 25 Mar 2007 |
Posty: 185 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Barlinek Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dobrym rozwiązaniem może być wstawienie zaworu membranowego (płytkowego) w układzie dolotowym. Wiąże się to z przeróbką kanału ssącego w cylindrze, ale na pewno działa - szczególnie w tych silnikach w których jest znaczny stopień zużycia cylindra i tłoka. Obroty nie muszą znacznie wzrosnąć po zastosowaniu takiego rozwiązania, ale moment na pewno tak. Inny sposób to manipulowanie położeniem przegrody zamykającej dyfuzor w wydechu - można uzyskać wręcz "ciągnikową" charakterystykę silnika, tak że swobodnie da się startować z drugiego biegu, silnik będzie elastyczny ale na sprincie z taką jednostką nie powalczymy, bo będzie raczej wolnoobrotowa...Ogólnie, jak ktoś chce zmienić zasadniczo charakterystykę silnika to polecam przesunięcie przegrody dyfuzora jako jedną z pierwszych operacji. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 8:53, 23 Cze 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeżeli możesz opisz dokładniej tą przegrodę manipulującą dyfuzor. Chciałbym coś takiego zrobić w swojej jawce. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:38, 23 Cze 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przecież jest to opisane TU |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:09, 23 Cze 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Oj sorki niezauważyłem.... Chciałem sie zapytać czy dając np. tłok na 3 pierscionki zwiększe także ciągnięcie od dołu ? Do mam na 2 i od dołu wogóle nie ciągnie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:35, 23 Cze 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jeżeli ci aż tak bardzo zależy ci na momencie obrotowym to polecam tą przeróbkę wydechu co opisał leśnik do tego zębatka 10z od wski tylko trzeba nią przeszlifować bo zębatka wsk-i ma 6mm grubości a oryginalna jawowska ma zaledwie 3mm ale przeszlifowanie zębatki wsk do 4mm powinno wystarczyć do tego jeszcze tłok dwu pierścieniowy po odchudzeniu i polerka kanałów. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:53, 23 Cze 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Z tego co w necie wyczytałem to tłok na 3 pierscienie bo na 2 sie lepiej na obroty wkręca a co do zembatki to bez przesady 10z to już za mało |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:21, 23 Cze 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
karol282 napisał: | bez przesady 10z to już za mało |
prawda ma bardzo krótkie przełożenie na 1 jechałem około 15km/h na 2 30km/h a na 3 jechałem 55km/h ale silnik dostawał w dupę jak nie wiem ale jak chce na moment obrotowy to taka zębatka najlepsza we dwóch jak pojedziesz to pod każdą górkę podjedziesz na trójce |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:22, 24 Cze 2007 |
|
|
Kluka |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 15 Cze 2007 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostroda W-M |
|
|
|
|
|
|
|
|
z10 do wsk mozna kupic w sklepie normalnie?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:25, 24 Cze 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
można a jak nie to na agmot.pl |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|