Wysłany: Sob 9:53, 23 Cze 2007 |
|
|
necroorcen |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 10 Paź 2006 |
Posty: 163 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Heheh kto robi idiote
NOS - Nitrous Oxygen System. Czyli tlenek dwuazotu - N2O
W podwyższonej temperaturze łatwo rozkłada się na azot i tlen, ale tlenu zawiera więcej niż powietrze, bo 33%, lecz razem z podtlenkiem trzeba dodać więcej paliwa, żeby zbilansować spalanie. NOS daje chwilowy wzrost mocy 30%, jednak bardzo zużywa silnik i przez dłuższy czas może go po prostu zniszczyć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 12:27, 23 Cze 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Yyy ja o tym co napisałem dowiedziałem sie od jednego kolesia z wyścigów na 1/4 mili... A twoje dane są podręcznikowe Przetłumacz to z polskiego na nasze bo nie każdy zrozumie co napisałeś |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:46, 23 Cze 2007 |
|
|
ciacho |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Maj 2007 |
Posty: 104 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nie chodzilo mi o n itro tylko ko ddyzodorant |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:40, 24 Cze 2007 |
|
|
necroorcen |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 10 Paź 2006 |
Posty: 163 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Napisałem po ludzku, jeśli ktoś nie rozumie to jego problem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:27, 24 Cze 2007 |
|
|
nieutek |
Administrator |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2006 |
Posty: 762 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza |
|
|
|
|
|
|
|
|
jemu chodziło o oto że nitro to nie żaden dopalacz tylko, wspomagacz spalania mieszkanki p-p. N2O (nitro) pod wysokim ciśnieniem rozpada się na tlen i azot z czego tlen wspomaga spalanie, ale żeby to wszystko chodziło dobrze należy dodać jeszcze trochu więcej paliwa. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:39, 24 Cze 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nieutek o to mi chodziło Wiec do takiego czegoś jeśli ktoś sie podejmie trzebaby założyć dodatkowy podajnik paliwa który by sie włączał razem z załączeniem nitro. Ale po cholere ja o tym mówie skoro i tak nikt czegoś takiego nie zrobi xD |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 13:50, 05 Lip 2007 |
|
|
kamilex |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2007 |
Posty: 68 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Oświęcim |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale jest problem jak juz by to nitro dzialalo i dawalo takiego polera
- jak dlugo wytrzyma silnik
- jak to utrzymac na prostej a co gorsza na zakretachjak to da takie przyspieszenie to z naszej jawencjy mozna niezle zleciec:) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|