Wysłany: Śro 15:09, 04 Lut 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Skoro już mowa o wirniku to w nim też się wierci dziury pomiędzy magnesami??????? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:51, 04 Lut 2009 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Z tego co wiem to się nic nie wierci tylko się stacza po oby stronach.
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:01, 04 Lut 2009 |
|
|
tara5123 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 17 Sty 2009 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
I wydaje mi sie że lepiej odciążyć magneto o te 100gram niż nawiercić kila dziurek w koszu i go sporo osłabić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:49, 04 Lut 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kosz troche te wiercenie osłabi ale tu 100g tam 100g i już się troche robi więc warto spróbować. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:08, 04 Lut 2009 |
|
|
Belly |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2008 |
Posty: 61 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lubliniec Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
może warto spróbować jeśli lubisz często rozbierać silnik
bo moje zdanie jest takie za bardzo to oslabi i oczywiscie cos da,ale spróbuj zobaczymy moze wytrzyma i bedzie lepiej chodzic |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:59, 08 Lut 2009 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moim zdaniem odchudzanie tych elementów ma sens tylko wtedy kiedy zalezy nam na przyśpieszeniu bo do codziennego uzytku to lipa.
Te elementy działają jak koło zamahowe w aucie- odchudzisz masz lepsze przyśpiecho, ale gorzej sie ryusza i po puszczeniu gazu odrazu sie zwalnia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:42, 08 Lut 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Masz pewną racje zwiększy się przyspieszenie ale zmniejszy się prędkość maxymalna. Lecz po sprawdzeniu 2 koszy okazało się ,że polski jest lżejszy od czeskiego ,a mi zależy na prędkości. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:46, 23 Maj 2009 |
|
|
hksdam |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 18 Maj 2009 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to lepiej załóż cięzszy jak się bujniesz to v max będzie spore |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
|