 | Odciążanie kosza sprzęgłowego |  |
Wysłany: Nie 17:46, 01 Lut 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Siema w tygodniu byłm chory i miałem skrzynie od oryginałki i ułożyłm sobie tryby w takiej kolejności wałek zdawczy zębatka 20Z podajrze tryb sprzęgłowy wi kosz sprzęgłowy. Gdy wszystko załorzyłem było to dosyć ciężkie więc pomyślałem jakby odciążyć kosz sprzęgłowy pomyślałem nad wywierceniem dziur powiędzy tymi pręcikami co trzymaja się sprzężynki więc pomje pytanie tkwi w tym czy coś by dało. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Nie 18:13, 01 Lut 2009 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
im lzejsze czesci tym lepiej moto wkrecałby sie na obroty, ale musiałbys te otwory zrobić dosyć precyzyjnie żeby kosz był dobrze wyważony, tak mi się przynajmniej wydaje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:34, 01 Lut 2009 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
możesz wiercić ale musi być dobrze wyważone inaczej łożyska polecą |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:37, 01 Lut 2009 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Koszyk nie muszi być aż tak bardzo wyważony bo on i tak jest przykręcany do wałka a pozatym tarcza tarczy nie równa i za karzdym razem trzeba by było wyważać. Myślę że to nie taki głupi pomysł tylko pytanie polega na tym czy przez te dziury nie zużyją się szybciej tarczki.  |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez puzon89 dnia Nie 19:39, 01 Lut 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Nie 20:05, 01 Lut 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja miałem na myśli wywiercenia dziur na czerwono ale na pomarańczowo zaznaczyłem dziury w które można by powciskać korki.
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cross dnia Nie 20:07, 01 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:09, 02 Lut 2009 |
|
|
szymon.schiller |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 03 Sie 2008 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Kujakowice Górne Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
według mnie to nie za dobry pomysł gdyż wiercąć tam osłabimy bardzo kosz co może spowodować pęknięcie a po drugie ile też ten kosz będzie lżejszy przez te dziurki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:16, 02 Lut 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dać za dużo nie da ale wszystko po trochu i jest zawsze lepiej niż było a co do osłabienia pręciki mogą sie powyginać w co wątpie chyba że ktoś ma nitowany a nie spawany mam jeden kosz na zbyciu to zobaczę ale pierw muszę zagadać z gościem co mi to wywierci na wiertarce stołowej bo na zwykłej wątpie że to wywierce |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:23, 02 Lut 2009 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jeżeli chcesz odchudzić ten kosz to wywierć tych dziur więcej i nie wypełniaj ich korkiem bo sprzęgło będzie ciągnąć tylko żywicą. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:46, 02 Lut 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
OK jak będę miał dostęp do wiertarki stołowej to tak zrobię i zdam relacje, zobaczę jeszcze jak zwykłą będzie się wierciło. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:13, 03 Lut 2009 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
szymon.schiller napisał: | ...po drugie ile też ten kosz będzie lżejszy przez te dziurki |
Jesli tak to po co szlifować tłok Tam też dużo się nie spiłowuje a jednak efekty są widoczne.
A może zamiast robić kilka wielkich dziór zrobić więcej mniejszych  |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez puzon89 dnia Wto 20:14, 03 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:25, 03 Lut 2009 |
|
|
krawiec_ |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 02 Wrz 2007 |
Posty: 569 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
puzon89 napisał: |
Jesli tak to po co szlifować tłok Tam też dużo się nie spiłowuje a jednak efekty są widoczne. |
Ale porównanie...jak psa do świni;] Tłok porusza się szybciej i wykonuje inny ruch, niż sprzęgło. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:32, 03 Lut 2009 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Chciałem tylko podać przykład że jednak jest sens odciążania pewnych elemętów a pozatym kosz też nie wolno chodzi wystarczy odpalić bez bocznego dekla i wszystko ładnie widać.  |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez puzon89 dnia Wto 20:33, 03 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:03, 03 Lut 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Też racja ale wszystkiego po trochu i będzie efekt ale co do kosza sprzęgłowego to kosz ma większe smarowanie i lepsze chłodziwo czyli olej. A dziury to wole większe porobić wtedy więcej materjału się wywierci. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 12:49, 04 Lut 2009 |
|
|
tara5123 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 17 Sty 2009 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja proponuje jeszcze odciążyć magneto to musi dać spore efekty przecież każdy wie jakie magneto jest ciężkie w jawce. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 13:03, 04 Lut 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ojej ojej, strasznie ciężkie. Porównaj sobie magneta od Simsonów, zapłonów Vape czy czego tam jeszcze chcesz. One ważą około 1kg, gdy Jawkowe połowę mniej. ;] Ale odciążyć można, Zeus z motokirca zebrał trochę materiału niepotrzebnego. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|