Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » piłowanie Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Sob 10:48, 10 Lut 2007
michał50
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


Szyszka z planowaniem głowicy to nic nowego faktycznie podkowa i planowanie daja największy wzrost mocy ale to mozna robić jak sie ma 2 silnik bo ja nie chciał bym zeby przy ruszaniu ze skrzyżowania i sie wał rozdupczył


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:36, 10 Lut 2007
tony d
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 841
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WILAMOWICE


nietrzeba miec drugiego silnika gdy sie ma nowy wzmacniany wał


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:03, 10 Lut 2007
seger
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :)


nieutek chodziło mi jak masz denko tłoka to od strony kanału ssącego tam piłowanie czy szlifowanie nic nie da. co do planowania głowicy . mam ja splanowana ale nie o kilka mm !! to jest głupota !! głowice mam splanowana o 1,45mm. większe planowanie nie moze być zrobione ponieważ mogloby dojsć nawet do spotkania sietłoka z głowica !! poza tym zwiekszenei extremalnie stopnia spręzania niszczy szybko włanie korbowód i łozysko stopy korbowodu. stopień sprężania w silniku chłodzonym powietrzem nie moze przekraczac 9:1. wyższy niszczy silnik juz. nawet osiagać taki stopień spręzania powinniśmy zastanowuć sienad powiększeniem uzebrowania głowicy i cylindra w celu zabezpiezenia silnika przed zatarciem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:44, 10 Lut 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


To Jawka standardowo ma 9,2:1 lub 9,5:1 Smile
Można spokojnie podnieść stopień sprężania do 10:1 bez większego uszczerbka dla silnika Very Happy
Da się mocniej splanować głowicę i tłok wcale nie bedzie walił w głowicę ale trzeba wykonać wkłęśniecie w głowicy.

Po zwiększeniu stopnia sprężania należy stosować paliwo o liczbie oktanowej co najmniej 98 by nie wystąpiło spalanie stukowe (wtedy ta benzyna "coś" mocy daje w przeciwieństwie do nie przerobionego silnika) Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:13, 10 Lut 2007
seger
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :)


jawka ma gówno a nie 9,5:1 . :P ona ma góra 6,8:1 Smile a nie wiecej. Smile na fabrycznie nowym silniku było to sprawdzane a poza tym trzeba tez i czytac troche ile jest na serio Smile. chcesz to sprawdź u siebie jakie masz spręzanie jeżlei nie planowaleś głowicy to do 8 nawet nie podejdzie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:32, 10 Lut 2007
Szyszka
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


michał50: no ja wiem że nic nowego, ale mi polecał tylko to ojczulek w silniku, bo to da o wiele więcej na mocy niż spiłowany kruciec lub tłok po szlifie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:19, 10 Lut 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


seger napisał:
jawka ma gówno a nie 9,5:1 . :P ona ma góra 6,8:1 Smile a nie wiecej. Smile na fabrycznie nowym silniku było to sprawdzane a poza tym trzeba tez i czytac troche ile jest na serio Smile. chcesz to sprawdź u siebie jakie masz spręzanie jeżlei nie planowaleś głowicy to do 8 nawet nie podejdzie Smile


Piepszysz głupoty.
Tak gówno jakby miała 6,8:1 to by ją każdy Komarek przeganiał, który ma stopień spężania ok. 8:1 :P
Teraz nie sprawdzę bo jest rozłożona i troche trudno by było ale jest pewien, że bedzie wynosił tyle ile powinien.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:49, 11 Lut 2007
seger
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :)


nie peirze głuot
one nie maja takiego spręzania Smile korbowód by sie zaraz urwałSmile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:54, 11 Lut 2007
tony d
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 841
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WILAMOWICE


tak szczeze to wszyscy wiedza ze jawka ma 9;1 tylko jakos jeden ty piszesz głupoty. ja leje paliwo 98 di daje to wiekszego kopa silnik elastyczniej chodzi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:00, 12 Lut 2007
seger
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :)


bo wyczytaleś to w instrukcji synku Hrm a to że masz a paliwo 98 to nie robi z ciebie mega nie wiadomo kogo :P bo ja mam wache 107 oktanową Smile a to ze więcej oktanów to mocniejszy silnik to nie musisz mnie pouczac Smile bo ja to wiem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:07, 12 Lut 2007
tony d
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 841
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WILAMOWICE


synku mnie niemusisz uczyc a tak całkowicie odchodzac od tematu to co myslicie o nitro dilewanym do paliwa. seger se kupie paliwo lotnicze to ci ino nad głowa smigne i będziesz musiał w ochraniaczach chodzic zebys niedostał z jakiejs odpadujacej śruby heh


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:11, 12 Lut 2007
seger
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :)


ta i silnik po 200m ci sie rozleci :P tuning tuningiem ale z głową Smile poza tym jakie nitro ty myślisz ?? no bo chyba podtlenku nie załozysz do pierdopęda Laughing a tony jeżeli jesteś taki koleś z jajami to co powiesz na wyścigi fr gdzie koleśie na rowerach jadą nawet z prędkosciami do 100km/h po ciężkim terenie ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:17, 12 Lut 2007
tony d
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 841
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WILAMOWICE


jeszcze nigdy nie widziałem takiego czegos jak mówisz o rowerech. na allegro były jeszcze niedawno sprzedawane takie płyny jeden kosciu miał strzykawke 50ml za 20 zł w kolorze denaturatu. na innej aukcji widziałem 5l jakiegos super paliwa które sie dolewa no zwykłego ale niewiem czy to cos daje bo nigdy nie próbowałem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:26, 12 Lut 2007
seger
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :)


moze dykte sprzedawał :P nie kupuje sie na allegro takich spcyfików bo ci mydło w płynie wcisna Smile to super paliwo tro jest octanbooster Smile chyba jeżeli widizałeś to co ja mam Smile NOS je robi Smile kupisz w wawie w garage firmie Smile rózne wersje sa ich.


co do rowerów zobacz wyscigi w dh Smile to ci oczy wyjdą na wierz i powiesz ze to samobojcy Smile mam film na kompie koleś jedzie na rowerze 70mph na tylnim kole Mr. Green pytania ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:36, 12 Lut 2007
tony d
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 841
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WILAMOWICE


sa takie filmy na youtube??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piłowanie
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin