Wysłany: Sob 10:48, 10 Lut 2007 |
|
|
michał50 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 06 Sie 2006 |
Posty: 91 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Szyszka z planowaniem głowicy to nic nowego faktycznie podkowa i planowanie daja największy wzrost mocy ale to mozna robić jak sie ma 2 silnik bo ja nie chciał bym zeby przy ruszaniu ze skrzyżowania i sie wał rozdupczył |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Sob 11:36, 10 Lut 2007 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
nietrzeba miec drugiego silnika gdy sie ma nowy wzmacniany wał |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 13:03, 10 Lut 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
nieutek chodziło mi jak masz denko tłoka to od strony kanału ssącego tam piłowanie czy szlifowanie nic nie da. co do planowania głowicy . mam ja splanowana ale nie o kilka mm !! to jest głupota !! głowice mam splanowana o 1,45mm. większe planowanie nie moze być zrobione ponieważ mogloby dojsć nawet do spotkania sietłoka z głowica !! poza tym zwiekszenei extremalnie stopnia spręzania niszczy szybko włanie korbowód i łozysko stopy korbowodu. stopień sprężania w silniku chłodzonym powietrzem nie moze przekraczac 9:1. wyższy niszczy silnik juz. nawet osiagać taki stopień spręzania powinniśmy zastanowuć sienad powiększeniem uzebrowania głowicy i cylindra w celu zabezpiezenia silnika przed zatarciem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 16:44, 10 Lut 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
To Jawka standardowo ma 9,2:1 lub 9,5:1
Można spokojnie podnieść stopień sprężania do 10:1 bez większego uszczerbka dla silnika
Da się mocniej splanować głowicę i tłok wcale nie bedzie walił w głowicę ale trzeba wykonać wkłęśniecie w głowicy.
Po zwiększeniu stopnia sprężania należy stosować paliwo o liczbie oktanowej co najmniej 98 by nie wystąpiło spalanie stukowe (wtedy ta benzyna "coś" mocy daje w przeciwieństwie do nie przerobionego silnika)  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 17:13, 10 Lut 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jawka ma gówno a nie 9,5:1 . :P ona ma góra 6,8:1 a nie wiecej. na fabrycznie nowym silniku było to sprawdzane a poza tym trzeba tez i czytac troche ile jest na serio . chcesz to sprawdź u siebie jakie masz spręzanie jeżlei nie planowaleś głowicy to do 8 nawet nie podejdzie  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:32, 10 Lut 2007 |
|
|
Szyszka |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 31 Paź 2006 |
Posty: 607 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
michał50: no ja wiem że nic nowego, ale mi polecał tylko to ojczulek w silniku, bo to da o wiele więcej na mocy niż spiłowany kruciec lub tłok po szlifie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 21:19, 10 Lut 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
seger napisał: | jawka ma gówno a nie 9,5:1 . :P ona ma góra 6,8:1 a nie wiecej. na fabrycznie nowym silniku było to sprawdzane a poza tym trzeba tez i czytac troche ile jest na serio . chcesz to sprawdź u siebie jakie masz spręzanie jeżlei nie planowaleś głowicy to do 8 nawet nie podejdzie  |
Piepszysz głupoty.
Tak gówno jakby miała 6,8:1 to by ją każdy Komarek przeganiał, który ma stopień spężania ok. 8:1 :P
Teraz nie sprawdzę bo jest rozłożona i troche trudno by było ale jest pewien, że bedzie wynosił tyle ile powinien. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:49, 11 Lut 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
nie peirze głuot
one nie maja takiego spręzania korbowód by sie zaraz urwał |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:54, 11 Lut 2007 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
tak szczeze to wszyscy wiedza ze jawka ma 9;1 tylko jakos jeden ty piszesz głupoty. ja leje paliwo 98 di daje to wiekszego kopa silnik elastyczniej chodzi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 0:00, 12 Lut 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
bo wyczytaleś to w instrukcji synku a to że masz a paliwo 98 to nie robi z ciebie mega nie wiadomo kogo :P bo ja mam wache 107 oktanową a to ze więcej oktanów to mocniejszy silnik to nie musisz mnie pouczac bo ja to wiem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 0:07, 12 Lut 2007 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
synku mnie niemusisz uczyc a tak całkowicie odchodzac od tematu to co myslicie o nitro dilewanym do paliwa. seger se kupie paliwo lotnicze to ci ino nad głowa smigne i będziesz musiał w ochraniaczach chodzic zebys niedostał z jakiejs odpadujacej śruby heh |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 0:11, 12 Lut 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ta i silnik po 200m ci sie rozleci :P tuning tuningiem ale z głową poza tym jakie nitro ty myślisz ?? no bo chyba podtlenku nie załozysz do pierdopęda a tony jeżeli jesteś taki koleś z jajami to co powiesz na wyścigi fr gdzie koleśie na rowerach jadą nawet z prędkosciami do 100km/h po ciężkim terenie ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 0:17, 12 Lut 2007 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jeszcze nigdy nie widziałem takiego czegos jak mówisz o rowerech. na allegro były jeszcze niedawno sprzedawane takie płyny jeden kosciu miał strzykawke 50ml za 20 zł w kolorze denaturatu. na innej aukcji widziałem 5l jakiegos super paliwa które sie dolewa no zwykłego ale niewiem czy to cos daje bo nigdy nie próbowałem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 0:26, 12 Lut 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
moze dykte sprzedawał :P nie kupuje sie na allegro takich spcyfików bo ci mydło w płynie wcisna to super paliwo tro jest octanbooster chyba jeżeli widizałeś to co ja mam NOS je robi kupisz w wawie w garage firmie rózne wersje sa ich.
co do rowerów zobacz wyscigi w dh to ci oczy wyjdą na wierz i powiesz ze to samobojcy mam film na kompie koleś jedzie na rowerze 70mph na tylnim kole pytania ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 0:36, 12 Lut 2007 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
sa takie filmy na youtube?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|