 | piłowanie |  |
Wysłany: Czw 22:13, 08 Lut 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
czy macie podpiłowany tłok ?? bo ja tak. poprawia to napełnienie silnika :0 poniewąz zmieniaja sie czasy otwarcia kanału ssącego i jest on dluzej otwarty a co za tym idzie więcej dostaje mieszanki. tłok podpiłować trzeba o 2mm od strony kanału ssącego jakby co  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Czw 23:33, 08 Lut 2007 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ten zabieg ma chyba zrobiony kazdy bo jest prosty teraz mozna nawet dokupic tłoki juz gotowe odchudzone tylko zakładac docierac i zacierac |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:43, 08 Lut 2007 |
|
|
dido1214 |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 27 Paź 2006 |
Posty: 520 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Grodków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja tam spiłowałem główke tłoka i 2 nóżki ale chodzi jak talala. Na zębatce 11z ide fajnie na koło i fajnie pale gume na asfalcie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:45, 08 Lut 2007 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
w zółtej jawce niemiałem zadnego tuningu poza odblokowaniem 12z i tez na koło rwała.apropos koła zobaczcie w trikach dałem 2 ciekawe filmiki o jawkach |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 9:55, 09 Lut 2007 |
|
|
nieutek |
Administrator |

|
|
Dołączył: 18 Lut 2006 |
Posty: 762 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja właśnie teraz ściagnołem sobie cylinder i chce mu wypolerować kanały spiłowac tłok od góry (po przeciwnej stronie strzałki) jakieś 2mm i pierścienie wymienię bo była słaba kompresja, i przestawię chyba kąt zapłonu, bo mam akusia i jawka powinna smigać.
A dodam jeszcze ze warto sprawdzić stan łańcucha, Ja miałem stary (jezdzilo sie na nim jak we dwie osoby), zmieniłem go na nowy to jawka od razu jakby lżejsza |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 10:16, 09 Lut 2007 |
|
|
dido1214 |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 27 Paź 2006 |
Posty: 520 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Grodków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
nieutek napisał: | ja właśnie teraz ściagnołem sobie cylinder i chce mu wypolerować kanały spiłowac tłok od góry (po przeciwnej stronie strzałki) jakieś 2mm i pierścienie wymienię bo była słaba kompresja, i przestawię chyba kąt zapłonu, bo mam akusia i jawka powinna smigać.
A dodam jeszcze ze warto sprawdzić stan łańcucha, Ja miałem stary (jezdzilo sie na nim jak we dwie osoby), zmieniłem go na nowy to jawka od razu jakby lżejsza |
Ja miałem to samo po wymianie łańcucha, ale ja jeszcze wymieniłem opony i dętki, Motorek taki był super że hej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 11:37, 09 Lut 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
piłowanie tłoka od góry nic nie da a nwet obniza ci stopień spręzania w cylindrze. piłuje sietlyko płaszcz tłoka od strony kanału ssącego i najwyżej na denku tloka można wypiłowac lub wyszlifowac rowki lekkie od strony kanałów przelotowych i wydechowego. od strony janału ssacgo sie tego nie robi bo to nic nie daje i poza tym mieszanka przecież z gaźnika najpierw wpada do silnika a nie do cylindra
a nieutek jak ściałes cylinder ?/ bo dziwne m iise to wydaje... napisz jak mozesz
pozdro |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 11:42, 09 Lut 2007 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
nieutek napisał: | ja właśnie teraz ściagnołem sobie cylinder i chce mu wypolerować kanały spiłowac tłok od góry (po przeciwnej stronie strzałki) jakieś 2mm i pierścienie wymienię bo była słaba kompresja |
jak masz słabą kompre to spiłuj kołniez cylindra da to duzo mocy z mniejszego gazu mozna ruszac |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:43, 09 Lut 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
czekaj bo sie zamotałem juz chodzi ci o to aby stoczyć cylinder od spodu ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:49, 09 Lut 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
On toczy od góry te cylki (tzn. od strony głowicy).
Z tym cięciem to do każdego silnika trzeba policzyć to indywidualnie bo płaszcz tłoka może mieć różną długość, cylinder może mieć trochę inne okna.
Aha i takie podcinanie płaszcza od strony okna wydechowego podwyższa nam obroty maksymalne i przesuwa moc na wyższe obroty, zmniejszając ją jednocześnie na niskich obrotach
Tak więc po podcięciu trzeba się liczyc ze zmniejszoną elastycznością silnika i zwiększonym spalaniem  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 11:55, 09 Lut 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
podcięcie od strony janalu wdechowego nie podwyższy ci obrotów. a co do indywidualizmu. jeżlei kupisz cylinder i tlok klepany na kolanie za stodołą przez pijanego kowala z jednym okiem to tak jest bo widocznie nie robią tego wg. karty technologicznej tlyko jak leci a to jest złe wyjscie a potem wszyscy sie dziwią ze ma garnek 60cm a jedzie mu 50km/h i nie chce szybciej :P
no dobrze ze od strony głowicy uf juz myslałem ze od spodu
elastycznosc silnika u mnie sie nawet zwiekszyla i spalanie wzrosło zaledwie o 0,2l na 100km wieć prawie wcale. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 21:11, 09 Lut 2007 |
|
|
nieutek |
Administrator |

|
|
Dołączył: 18 Lut 2006 |
Posty: 762 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
seger napisał: |
a nieutek jak ściałes cylinder ?/ bo dziwne m iise to wydaje... napisz jak mozesz
pozdro |
nie scialem tylko sciągnąłem.
seger napisał: |
piłowanie tłoka od góry nic nie da a nwet obniza ci stopień spręzania w cylindrze
|
masz na mysli od swiecy czy od wylotu do tlumika
a jak narazie odsylam was
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 0:19, 10 Lut 2007 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja radze nic nie kombinowac z cylkiem oprócz powiększenia kanałów i spiłowania kołnieza.co do zamiany otwarcia okien to polecam bardziej z tłokiem wolczyc bo tłok kosztuje 20/30 zł a 60 cm cylinder 75zł |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 0:45, 10 Lut 2007 |
|
|
orient |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 07 Paź 2006 |
Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
na agmocie cylinder 60 zlmotu z tlokiem i pierscieniami kosztuje 60 pln, a tlok tunig bodajze 15 pln. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:11, 10 Lut 2007 |
|
|
Szyszka |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 31 Paź 2006 |
Posty: 607 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
...wczoraj gadałem z tatą na temat silników jawki i jej przeróbek by była sprawniejsza i mocniejsza. Polecił mi tylko wymiane zębatki i zeszlifowanie głowicy(!). Jeśłi się ją skróci o kilka mm to moto ma niezłgo kopa, gdyż kiedy spręża mieszanke paliwowo powietrzną w komorze cylindra, ma większą moc sprężania. Po jakimś czasie będzie na tym cierpiał korbowód i wał, ale przez to się najbardziej można spodziewać dużej mocy. Powiedział że te cylki 60 albo zeszlifowany króciec no pomoże ale w jakim stopniu! Prawie że nie odczuwalnym... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 3
Idź do strony 1, 2, 3 Następny
|
|
|
|