| Piłowanie denka tłoka | |
Wysłany: Pon 18:29, 01 Lut 2010 |
|
|
reaper |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 31 Sty 2008 |
Posty: 68 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Siema, przyuważyłem ostatnio przeróbkę polegającą na zeszlifowaniu denka tłoka (bodajże 2mm) w miejscach okien.
Wobec tego:
czy mogę wykonać tę przeróbkę, jeżeli nie poszerzyłem okien?
O ile mam to denko zeszlifować? wszędzie 2mm? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:31, 01 Lut 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
1mm, nie wiem gdzie wyczytałeś że 2mm.
Do tego skróć nóżkę tłoka od strony gaźnika o 1mm. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:17, 01 Lut 2010 |
|
|
reaper |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 31 Sty 2008 |
Posty: 68 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ale nie piłować całe denko, tylko tam gdzie jest kontakt z oknami.
O, wolfig to ma:
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:07, 01 Lut 2010 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak splanujesz głowicę to coś da,ja u siebie nie planowałem i było czuć że nie zbiera się jak powinno. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:11, 01 Lut 2010 |
|
|
reaper |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 31 Sty 2008 |
Posty: 68 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale przeróbka poprawiła osiągi?
Plan głowicy o 1mm wystarczy? (znam wpływ na żywotność silnika)
Na szkle mogę splanować?
No a ile spiłowałeś ten tłok? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:15, 01 Lut 2010 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wydechowy 1,5mm niżej,płuki 1mm. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:52, 01 Lut 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tylko to trzeba fajnie wypolerować żeby benzyne nie wlatywała w jakieś rowki progi itp |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:57, 01 Lut 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
głowicy do jawki nie wyszlifujesz na szkle, jak zdejmiesz to zobaczysz dlaczego. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:16, 01 Lut 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A spoleruj to jak byś dał do chromowania szczególnie miejsca wypiłowania |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:23, 01 Lut 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
od kiedy to stopy alu się chromuje, aluminium to tylko wypolerować na lustro |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:36, 01 Lut 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No kurde chciałem napisać ,że ma to być spolerowane tak jak był by na tym chrom |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:15, 01 Lut 2010 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Da się chromować alu
2. Nie polecam tej przeróbki, już lepiej wsiąść się w garść i wybić tuleje, zrobić Sałka i cieszyć się nieco większą ilością KM. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:46, 01 Lut 2010 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Rutek, najwyraźniej od postępu w różnych dziecinach mechaniki.
Poszerzanie okien, a wybrania na denku tłoka nie mają ze sobą nic wspólnego. Zdejmując z denka przykładowo 0.5mm w miejscu okna daje to podobny efekt to podwyższenia tego okna o 1mm. Poza tym piłując 2mm bardzo mocno osłabisz denko tłoka i jeśli nie powstanie żaden otwór w trakcie piłowania to w czasie eksploatacji denko w tym miejscu się wypali bardzo szybko. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 0:28, 02 Lut 2010 |
|
|
reaper |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 31 Sty 2008 |
Posty: 68 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzięki za wypowiedzi
Chodzi o to że sprzedaję, jest pewny kupiec i przy okazji że robię oględziny silnika chciałem zastosować jakąś prostą przeróbkę, żeby więcej wołać.
Zobaczymy - jak znajdę więcej czasu to spróbuję poszerzyć okna.
Ew. podszlifuję tą nóżkę tłoka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|