Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » Piłowanie denka tłoka
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Piłowanie denka tłoka
PostWysłany: Pon 18:29, 01 Lut 2010
reaper
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


Siema, przyuważyłem ostatnio przeróbkę polegającą na zeszlifowaniu denka tłoka (bodajże 2mm) w miejscach okien.

Wobec tego:
czy mogę wykonać tę przeróbkę, jeżeli nie poszerzyłem okien?
O ile mam to denko zeszlifować? wszędzie 2mm?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:31, 01 Lut 2010
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


1mm, nie wiem gdzie wyczytałeś że 2mm.
Do tego skróć nóżkę tłoka od strony gaźnika o 1mm.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:17, 01 Lut 2010
reaper
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


ale nie piłować całe denko, tylko tam gdzie jest kontakt z oknami.
O, wolfig to ma:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:07, 01 Lut 2010
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Jak splanujesz głowicę to coś da,ja u siebie nie planowałem i było czuć że nie zbiera się jak powinno.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:11, 01 Lut 2010
reaper
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


Ale przeróbka poprawiła osiągi?
Plan głowicy o 1mm wystarczy? (znam wpływ na żywotność silnika)
Na szkle mogę splanować?

No a ile spiłowałeś ten tłok?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:15, 01 Lut 2010
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Wydechowy 1,5mm niżej,płuki 1mm.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:52, 01 Lut 2010
mingo
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


tylko to trzeba fajnie wypolerować żeby benzyne nie wlatywała w jakieś rowki progi itp


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:57, 01 Lut 2010
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


głowicy do jawki nie wyszlifujesz na szkle, jak zdejmiesz to zobaczysz dlaczego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:16, 01 Lut 2010
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


A spoleruj to jak byś dał do chromowania szczególnie miejsca wypiłowania Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:23, 01 Lut 2010
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


od kiedy to stopy alu się chromuje, aluminium to tylko wypolerować na lustro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:36, 01 Lut 2010
cross
JAWA50speed
JAWA50speed

 
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 1671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wronki
Płeć: Mężczyzna


No kurde chciałem napisać ,że ma to być spolerowane tak jak był by na tym chrom Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:15, 01 Lut 2010
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


1. Da się chromować alu Wink
2. Nie polecam tej przeróbki, już lepiej wsiąść się w garść i wybić tuleje, zrobić Sałka i cieszyć się nieco większą ilością KM.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:46, 01 Lut 2010
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Rutek, najwyraźniej od postępu w różnych dziecinach mechaniki.
Poszerzanie okien, a wybrania na denku tłoka nie mają ze sobą nic wspólnego. Zdejmując z denka przykładowo 0.5mm w miejscu okna daje to podobny efekt to podwyższenia tego okna o 1mm. Poza tym piłując 2mm bardzo mocno osłabisz denko tłoka i jeśli nie powstanie żaden otwór w trakcie piłowania to w czasie eksploatacji denko w tym miejscu się wypali bardzo szybko.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:28, 02 Lut 2010
reaper
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


Dzięki za wypowiedzi Wink

Chodzi o to że sprzedaję, jest pewny kupiec i przy okazji że robię oględziny silnika chciałem zastosować jakąś prostą przeróbkę, żeby więcej wołać.

Zobaczymy - jak znajdę więcej czasu to spróbuję poszerzyć okna.
Ew. podszlifuję tą nóżkę tłoka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Piłowanie denka tłoka
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin