| Planowanie cylindra:D:D | |
Wysłany: Śro 19:26, 08 Lis 2006 |
|
|
MaTrIx |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Paź 2006 |
Posty: 70 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wpadłem na pomysł skoro nie da sie splanowac głowicy w prosty sposób to mozna przyszlifowac cylinder.Szlifujemy ten rant maxymalnie tak zeby znikła taka linia.Wtedy tłok dochodzi bliżej głowicy i efekt jest ten sam.
Napiszcie co o tym sadzice Pozdro for all!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:35, 08 Lis 2006 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
|
|
|
|
ooo fuck ja tak robie to była moja słodka tajemnica jak miec kopyto
ja mam spiłowane tak ze tłok lekko wychodzi poza cylinder ale mam nowa głowice to niebije |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:40, 08 Lis 2006 |
|
|
Motocyklista112 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 24 Wrz 2006 |
Posty: 47 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:44, 08 Lis 2006 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
|
|
|
|
troche wieksza no róznice czuc zalezy od stanu cylindra i wału. niepolecam tego robic tym co mają stary wał i cylek 60 odrazu wał pujdzie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:48, 08 Lis 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko, że trzeba to robić z głową bo nie dość, że tłok może bić o głowice to zmieniasz całą charakterystykę silnika |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:52, 08 Lis 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja tam wole podkowe zrobić(nie ma efektów ubocznych) i efekt ten sam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:00, 08 Lis 2006 |
|
|
MaTrIx |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Paź 2006 |
Posty: 70 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"Tony d" ile gdzies spiłowałes??Ja spiłowałem tyle zeby znikła ta linia.Jak myslisz nie za dużo?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 14:09, 09 Lis 2006 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
|
|
|
|
heheh ja mam wiecej spiłowane i jeszcze nic nie poszło bo mam wzmocniony wał jamam tak ze niecałe 0,5mm tłok wychodzi poza cylinder ale jak juz mówiłem zeba tak zrobic trzeba kupic nowa głowice wał i jak ktos niema to cylek60 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:40, 09 Lis 2006 |
|
|
kotik_93 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 14 Sie 2006 |
Posty: 115 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: jasło |
|
|
|
|
|
|
|
|
aha takie pytano co to ta podkowa i gdzie sie ją zakłada???co to wogule jest i do czego sluzy?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:50, 09 Lis 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zmniejsz szkodliwą pojemność skrzyni korbowej przez co mieszanka jest już wstępnie lepiej sprężona
Lepsze sprężanie=wieksza moc i obroty |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:52, 09 Lis 2006 |
|
|
MaTrIx |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Paź 2006 |
Posty: 70 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jutro załoze cylek i zobacze jak bedzie chodzic.A daje to cos na predkosci??Wczesniej moja jawa szła 70km/h |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:37, 09 Lis 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
to teraz poleci jakieś 75-77 jak dóżo splanowałeś
ja zrobie tuning na maxa ale nigdy cylindra nie splanuje powyżej 1 mm(bo potem to silnik na wyżucenie po dwóch góra trzech sezonach,wszystko sie z ciśnienia rozwala) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:47, 09 Lis 2006 |
|
|
MaTrIx |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Paź 2006 |
Posty: 70 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a twoja Jawak ile idzie??duzo juz stuningowałes?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:28, 10 Lis 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
mój ogar leci aktualnie bez problemu 80 km/h(na aswalcie i jak schowam sie za owiewke) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:31, 10 Lis 2006 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jaką masz zębatke w silniku?? bo zawsze jest dobrze swojemu motorkowi dodac te 5km/h więcej a niechce mi sie cos wierzyc ze normalny ogar z zębatką 12z bez tuningu poleci 80dych |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|