Wysłany: Wto 9:07, 30 Cze 2009 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Membrana? Wyregulowanie odpowiednio gaźnika i uszczelnienie go. uszczelnienie całego układu paliwowego (od kranika w dół ) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 9:07, 30 Cze 2009 |
|
|
ja |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 29 Cze 2009 |
Posty: 77 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
szymon93 - komora spalania po splanowaniu się zmniejszy |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ja dnia Wto 9:12, 30 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 9:17, 30 Cze 2009 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
A jak napisał? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 9:18, 30 Cze 2009 |
|
|
ja |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 29 Cze 2009 |
Posty: 77 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
że zwiększy.
a co z tą membraną?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 9:25, 30 Cze 2009 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Teoretycznie powinna zmniejszyć spalanie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:09, 30 Cze 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
teoria a praktyka....
raczej się zwiększy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 6:57, 01 Lip 2009 |
|
|
ja |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 29 Cze 2009 |
Posty: 77 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
chciałbym trochę podtuningować moją jawkę ale tak by miała większe kopyto ale żeby spalanie nie było duże.
chyba się tak nie da |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 7:27, 01 Lip 2009 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja napisał: | chciałbym trochę podtuningować moją jawkę ale tak by miała większe kopyto ale żeby spalanie nie było duże.
|
To kup sobie lepiej coś mocniejszego.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 9:27, 01 Lip 2009 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
"Turbo żyje, turbo pije" xD |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 7:43, 02 Lip 2009 |
|
|
konkonek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2009 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja mam z planetowaną głowice i cylinder, i nie narzekam na nic chociaż jeżdżę już ok 3 lat, motorek dostał 30% większej dawki mocy i bez żadnego wymieniania łożysk jeżdżę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 8:58, 02 Lip 2009 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
konkonek napisał: | ja mam z planetowaną głowice i cylinder |
Napisz o tym tutorial |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 9:20, 02 Lip 2009 |
|
|
Godzik |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2006 |
Posty: 813 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bieruń Nowy Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Szymon93 napisał: | konkonek napisał: | ja mam z planetowaną głowice i cylinder |
Napisz o tym tutorial |
no chłopak dobrze mówi z planowaniem cylindra, planujesz górną część cylindra o x mm a następnie robisz podkładki pod cylinder też o x mm i wtedy zmieniasz czas otwarcia się okien w cylindrze
oczywiście nie muszę chyba mówić że x jest wartością stałą czyli jak splanujesz cylinder o 3mm to musisz dać podkładkę o grubości 3mm ale to tak to mocno nie wtajemniczonych bo reszta zapewne kapuje o co chodzi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 10:39, 02 Lip 2009 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Planowanie to jedno a planetowanie to...? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 11:55, 02 Lip 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
On mia na myśli planowanie a nie planetowanie zapewne. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 9:00, 03 Lip 2009 |
|
|
ja |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 29 Cze 2009 |
Posty: 77 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja jak zakładałem głowicę do mojej jaweczki to nie dawałem uszczelki między głowicą a cylindrem tylko dałem sam silikon wysokotemperaturowy. Teraz jawka matroszkę większą moc niż wcześniej i szybciej jedzie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|