| Planowanie głowicy Jak to właściwie jest? | |
Wysłany: Pią 12:10, 12 Paź 2007 |
|
|
Włosek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak jak w temacie proszę opisać jak to sie robi. Nigdzie nie znalazłem ostatecznej odpowiedzi na taki temat. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 13:37, 12 Paź 2007 |
|
|
Kumpelek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 29 Wrz 2006 |
Posty: 118 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ja to mało profesjonalnie ale zrobiłem to zwykłym pilnikiem i papierem ściernym i powiem, że osiągi dla mnie były nieznacznie odczuwalne
ew. mozesz dac do splanowania za ok 60zł |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:27, 12 Paź 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Samemu bez tokarki i odpowiedniego uchwytu tego nie zrobisz w przypadku Jawki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:43, 12 Paź 2007 |
|
|
Pawel zx10r |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 28 Kwi 2007 |
Posty: 105 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gdansk |
|
|
|
|
|
|
|
|
witam,ja moja głowice dałem tokarzowi żeby mi ładnie splanował(oczywiscie w szkole na warsztatach)splanował mi na 1,5mm ładnie wypolerowałem i było git!jawka ku mojemu zdziwieniu bardzo ładnie szła,tylko nie należy przesadzac z tym planowaniem,żeby nie zadużo splanowac!oczywiscie musisz zjechac tą zewnętrzną częsc głowicy i wewnętrzną! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:56, 12 Paź 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pawel zx10r napisał: | ,tylko nie należy przesadzac z tym planowaniem,żeby nie zadużo splanowac!oczywiscie musisz zjechac tą zewnętrzną częsc głowicy i wewnętrzną! |
Coś wiecej? Ile to wg. Ciebie za dużo? Jak wiadomo nie można przekroczyć stopnia sprężania powyżej 16 więc?
Wew? eee |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 20:20, 12 Paź 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
matura napisał: | Pawel zx10r napisał: | ,tylko nie należy przesadzac z tym planowaniem,żeby nie zadużo splanowac!oczywiscie musisz zjechac tą zewnętrzną częsc głowicy i wewnętrzną! |
Coś wiecej? Ile to wg. Ciebie za dużo? Jak wiadomo nie można przekroczyć stopnia sprężania powyżej 16 więc?
Wew? eee |
Chodziło mu przecież o miejsce, gdzie tuleja przylega do głowicy i o kołnież głowicy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:51, 12 Paź 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
matura,
16?! Toż to zabójstwo - od 11 już zaczyna się chłodzenie cieczą, jeśli dobrze kojarzę... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:58, 12 Paź 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pisze do ilu Ponieważ kolega rzucił sobie od tak pojęciem.
Przy splanowaniu 2mm mamy stopien na poziomie 12 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:05, 12 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
własnie mam takie pytanie,czyli planowanie sie robi w mm to juz wiem z poprzedniego post teraz druga rzecz, w którym to dokładnie jest miejscu??? tzz. gdzie to sie planuje??z tego co czytam po postach to w tym miejscu gdzie głowica przylega do cylka?? takie jak by wywyższenie jest to to?? niech mi ktos powie tka dosc dobrze. bedze bardzo wdzieczny. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:11, 12 Paź 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oddajesz do zakładu zajmującego się obróbką głowić i tyle. Sam za to się nie bierz.
A planuje się tak jak piszesz tylko część przylegającą do cylindra.
Część wew. czyli komory spalania nie ma sensu. Jedynie od nagaru i innego brudu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:19, 12 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mój wujek jest tokarzem , zapytam czy mi takie cos zrobi. dzieki za odpowiedz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:26, 12 Paź 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
matura napisał: | Pisze do ilu Ponieważ kolega rzucił sobie od tak pojęciem.
Przy splanowaniu 2mm mamy stopien na poziomie 12 |
Tak, ale przy cylindrze 50ccm - przy 55ccm Almotu jest ok. 10-11. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:36, 12 Paź 2007 |
|
|
Pawel zx10r |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 28 Kwi 2007 |
Posty: 105 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gdansk |
|
|
|
|
|
|
|
|
podaj mi meila to Ci wysle ładny rysuneczek,bo tutaj cos niemoge wrzucic! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:44, 12 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] dzieki wielke.
pozdrówka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:33, 12 Paź 2007 |
|
|
Conqeror |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 31 Sty 2007 |
Posty: 194 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ozorków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Luknij se [link widoczny dla zalogowanych]
Ja dałem 20 zl . Potem jeszcze musiałem samemu obrobić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 3
Idź do strony 1, 2, 3 Następny
|
|
|
|