 | planowanie głowicy szifierką oscylacyjną |  |
Wysłany: Sob 17:02, 14 Cze 2008 |
|
|
kamilex |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 24 Cze 2007 |
Posty: 68 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Oświęcim |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak w temacie posiadam takową szlifierkę czy to dobry pomysł, czy to nie będzie szkodliwe czy może na odwrót uda mi się ładnie splanować proszę was o pomoc. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kamilex dnia Sob 17:03, 14 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Sob 17:29, 14 Cze 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
daj se siana, ja planowałem u tokarza i idealnie mi obnizył wszystkie powieszchnie tak ze jak sie zdejmnie głowice to wygląda jakby nic nie bło w niej kombinowane.
U tokarza zapłacisz 25 (jak ja), max 30zł. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:33, 14 Cze 2008 |
|
|
losiu |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 11 Paź 2007 |
Posty: 198 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: węgrów(koło wawy) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
wg mnie to nie za bardzo......,nie lepiej iść do tokarza,ktory zrobi ci to bardziej pro
tokarz za planowanie głowicy do jawki wołał ode mnie 10 zł...... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:00, 14 Cze 2008 |
|
|
kamilex |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 24 Cze 2007 |
Posty: 68 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Oświęcim |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
tylko że nie ma w okolicy żadnego tokarza |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:55, 14 Cze 2008 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
To się nie uda, powierzchnia (ta stopa), do której przyczepia się papier ścierny w szlifierce oscylacyjnej jest miękka i nie zbierze materiału - a nawet jeśli, to krzywo. Będziesz mógł zapomnieć o kompresji. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:48, 14 Cze 2008 |
|
|
nieutek |
Administrator |

|
|
Dołączył: 18 Lut 2006 |
Posty: 762 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Kozioł planował głowice na szkle. to znaczy na szkło położył papier ścierny i szlifował, najpierw 40 później 100 a na końcu wodnym |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:54, 14 Cze 2008 |
|
|
lepper92 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 07 Sie 2006 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: GLIWICE |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
nieutek napisał: | Kozioł planował głowice na szkle. to znaczy na szkło położył papier ścierny i szlifował, najpierw 40 później 100 a na końcu wodnym |
Ja planowałem kiedyś identycznie, na szkle. Wszystko wyszło równo, kompresja była bdb. Więc spróbuj też na szkle jeśli niemasz u siebie tokarza  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Nie 10:36, 15 Cze 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Potwierdzam.Nie dawno mi się gwint skończył na mojej starej lekko splanowanej głowicy i musiałem wymienić na zapasową choć nie planowana to wziąłem szkło,papier ścierny (wodny) P500 potem P1000,P1500 i dalej mi się nie chciało robić splanowałem około 1,5mm nic nie uderza kompresja wg mnie bdb,u mnie tokarz nie chciał splanować bo gadał że nie ma jak to złapać... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:01, 15 Cze 2008 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak niby chcecie planować głowicę Jawki na szkle? A co z tym kołnierzem, co? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:06, 15 Cze 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Chodzi oto żeby trochę kołnierz splanować na szkle,ale dobra chcecie mieć porządnie splanowaną głowicę zanieście do tokarza który ma odpowiednie narzędzia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:40, 15 Cze 2008 |
|
|
Conqeror |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 31 Sty 2007 |
Posty: 194 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ozorków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Szymon napisał: | Jak niby chcecie planować głowicę Jawki na szkle? A co z tym kołnierzem, co? |
ja też nei iwem o co im chodzi, to trzeba tam w śrdoku zjechac |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:54, 15 Cze 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Conqeror,wiadomo ale jak się ma kołnierz 3mm to można go zjechać 1,5mm nie pogłębiając głowicy wg ciebie "trzeba tam w środku zjechać". |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:45, 15 Cze 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
taka prawda.... jak zjedziesz tylko kołniez to nic nie uzyskasz.
Trzeba stoczyc tą czesc którą przylega do tuleji, kołniez i reszte o tą samą wartosc. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:01, 15 Cze 2008 |
|
|
karol282 |
HRC |

|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tak potwierdzam wypowiedź poprzednika. Głowice w jawce planuje się tam gdzie przylega ona do tuleji. A to że sobie splanujesz na zewnątrz ten kołnierz to może nawet kompresja zacząć uciekać. Jak dla mnie temat wałkowany tysiąc razy, głowice planuje sie u tokarza i koniec. Nie ma nad czym więcej dyskutować w tym temacie. Zamykamy żeby sie syf na forum nie robił. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|