| Po ilu latach padnie korbowód?? | |
Wysłany: Nie 20:30, 01 Kwi 2007 |
|
|
P-men |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 13 Lut 2007 |
Posty: 74 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Puławy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam.
Mam pytanie do posiadaczy zestawów 60cm3, mianowicie po ilu wam padł korbowód po jeździe na takim zestawie???? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:50, 01 Kwi 2007 |
|
|
mateuszkal |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2007 |
Posty: 364 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jaki korbowód wzmacniany?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:22, 01 Kwi 2007 |
|
|
P-men |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 13 Lut 2007 |
Posty: 74 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Puławy |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:29, 01 Kwi 2007 |
|
|
Jawex |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 19 Mar 2007 |
Posty: 12 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
umnie taki secik60ccm działa już ponad sezon a korbowód jak luzów nie miał i tak nie ma ;p
a korbowód mam seryjny |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:35, 01 Kwi 2007 |
|
|
mateuszkal |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2007 |
Posty: 364 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jeżeli wał jest dobry nie stary nie ma luzów to długo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:11, 01 Kwi 2007 |
|
|
P-men |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 13 Lut 2007 |
Posty: 74 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Puławy |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak długo bo chce załozyć zestaw z dwoma pierścieniami 60 cm3, wał miałem nowy,ale źle dotarty bo tylko 500km, wytrzyma trzy sezony???? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:12, 01 Kwi 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja miałem orginalny wał po przejechaniu około 20 tys km
założyłem 60 na dwa sezony i już wisiał na włosku ale nabiłem wtedy jakieś 4 tyś km |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 13:47, 02 Kwi 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
To akurat dobił do swojego konća i wątpię czy ta "sześciedziątką" miała na to taki duży wpływ. W koncu to 5 ccm większa pojemnosc tylko i na dodatek trochę mniejszy stopień sprężania. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:41, 02 Kwi 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
z tego co wiem jak dobry wał orginalny to długo sie jeżdzi na 60(kilka mona zajeżdzić 60) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:10, 02 Kwi 2007 |
|
|
P-men |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 13 Lut 2007 |
Posty: 74 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Puławy |
|
|
|
|
|
|
|
|
to jak myślicie?? brać tą 60 ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:13, 02 Kwi 2007 |
|
|
Mazur17 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 330 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Mchawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
bierz możesz najwyżej stracic silnik i 5 dych ale to jest frajda i daje to dużo mocy!!! a ja jeżdze już 2 msc ia jakos jeszcze działa !! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:26, 02 Kwi 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dużo mocy ? - Chyba jak stary masz ostro zajechany. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:12, 02 Kwi 2007 |
|
|
P-men |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 13 Lut 2007 |
Posty: 74 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Puławy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Bo moge jescze, do starego dokupić tłok, i pierścionki(bo się chyba zużyły), cylinder ogólnie chyba źle dotarty bo tylko 500km, opłaca się do niego dokupywać tłok i pierścionki??? Czy lepiej kupić nowy?? Dodam że cylek jest Czeski, ma chyba z 10 lat, ale przejechane tylko 6 tys. km. ale jest źle dotarty!!!!!! Prosze o wasze opinie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 13:21, 03 Kwi 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Możesz kupić ten tłok z pierscieniami i powoli bardzo powoli go docierać wtedy możliwe że zniweluje sie poprzednie złe dotarcie i bedzie wszystko si |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:37, 03 Kwi 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 tys. to nie jest tak dużo. Jak przez te 500 km był spokojnie jeżdżony to powinien być dość dobrze dotarty.
Jaki jest stan cylindra ? Ma jakieś głębsze rysy albo progi przy oknach (szczególnie wydechowym) ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|