Wysłany: Czw 22:24, 16 Kwi 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Drewno wiadomo można łatwo obrobić ale przed wykonaniem podkowy z drewna musi ona poleżakować w oleju przez 3 dni i następnie ją obrobić ponieważ drewno wszyscy chyba o tym wiedzą ,że pęcznieje i gdy dostanie bęzyny z olejem zniekształci się. Więc po takim leżakowaniu jest w 100% dobre do wykonania podkowy lecz musi to być bardzo twarde drewno np. dąb. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Pią 14:15, 17 Kwi 2009 |
|
|
tara5123 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 17 Sty 2009 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Godzik co z tego ze wał sie szybko obraca ??? przecież podkowa jak jest dobrze przymocowana to nie ma prawa sie ruszać |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:41, 17 Kwi 2009 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak już macie paździerz odwalać to lepiej nie róbcie tej podkowy wcale...
Podkowa wcale tak wiele nie daje ale warto ją mieć przy innych przeróbkach.
Aluminium to chyba jedyne rozwiązanie. Ja swoją odlewałem, było baaardzo dużo roboty ale się udało. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:49, 17 Kwi 2009 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
nie nie nie.... drewniana podkowa????? Przy obrotach silnika napewno sie obrobi.... Hmmm.... Jak dla mnie nie wiem czy Ci sie to uda.... Drewnianego tłoka juz widziałem... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 21:07, 21 Kwi 2009 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jeżeli chodzi o podkowę ołowianą to moim zdaniem odpada bo ołów ma inną rozszerzalność cieplną od aluminium, z którego wykonane są kartery i może powstać luz w miejscu mocowania owej podkowy z karterami skutkiem czego przy jak wiadomo znacznych wibracjach silnika jawki może ją po prostu wybić z mocowań ( jak nie od razu to po czasie bo luz się wytłucze na wiekszy) i podkowa wypadnie, z drewnem będzie może lepiej ale ja bym nie ryzykował zachodu jest dużo a pewności nie ma, może warto by wytoczyć ją jednak z alu? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:42, 21 Kwi 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tokarz zawsze materiał ma,a więc tylko mu rysunek potrzebny i zrobi jak trzeba.  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:29, 22 Maj 2009 |
|
|
hksdam |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 18 Maj 2009 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
racja wolfiq ja też bym dotoczył z alu a pozatym drewno jest do kitu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
|