Wysłany: Nie 21:51, 08 Lip 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
W simsonach tak w jawkach niewiem czy ktoś to zrobił ja tak ale musze kupić tłok bo mam czeski cylek igła w którym grzebie na 2 szlif. Ponoć w każdym motku jak tak zrobisz da to co napisałem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 11:56, 09 Lip 2007 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
To co napisałeś da w każdym motku tak jak mówisz ale nie jestem pewienj co do poszerzania okna w strone karteru, aczkolwiek przy poszerzaniu okien trzeba pamiętać aby szerokośc okna nie była większa od 0,6 średnicy cylka jeżeli przechodzą przez to okno zamki pierścienia lub sam pierścień w przeciwnym razie pierścionki się połamią. Gdy nie przechodzą one przez okna można poszerzyć do 0,7 D cylindra
sorry że odkopuje ten temat, ale mam pytanie co do piłowania kanału i zmiany w związku z tym kątów o.w.k, a mianowicie p.Leśnik pisał iż podpiłowanie w górę okna wydechowego o 1mm daje zmianę kąta o.w.k o 10 stopni, czy jest to jakąś prawidłowością dla innych kanałów również czy to tylko zbieg okoliczności? Proszę o w miarę szybką odpowiedź |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|