| Powiększenie kanałów !! Pilne | |
Wysłany: Sob 21:50, 03 Sie 2013 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chlebna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam mam ogryginalny czeski cylinder chcę zrobić szlifa na 55cm3 i powiększyć kanały czy aby je powiększyć muszę wybić tuleję ? Proszę pomóżcie ! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:06, 04 Sie 2013 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
radziłbym ci oddać to komuś kto to umie robić, szkoda cylindra tak trzeba wybić tuleję |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:15, 11 Sie 2013 |
|
|
assassins09 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Sie 2012 |
Posty: 119 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: z wioski założycieli k.rzeszowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak przy okazji szlif orginalnego cylindra na 55ccm to najpewniej ostatni szlif |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:14, 11 Sie 2013 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenda głosi że da sie powiększyć kanały giętym pilnikiem bez wybijania tulei, mnie sie to nie udało, możliwe że mam za mało cierpliwości i dostałem po prostu kur**cy. W opracowaniach Sałka masz jak giąć pilniki i jak to robić. Wybijanie tulei to też nie jakiś kosmos - 20 minut na gazie i wyłazi sama. Polecam jednak zrobić pierwszą próbe na jakimś zarżniętym cylindrze aby nabrać wprawy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 11:14, 12 Sie 2013 |
|
|
plusminus |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 24 Lip 2013 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
No dobra.. Wybije i co dalej? Taki zwyczajny szary człowiek nie będzie wiedział co dalej zrobić i na 90% spierdzieli robotę. Aby przerobić jakikolwiek cylinder trzeba mieć wiedzę o tuningu, o tym co się robi i przynajmniej te najważniejsze zasady fizyki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 12:21, 15 Sie 2013 |
|
|
Stachu.G |
Moderator |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2011 |
Posty: 284 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No dobrze ale temu co ma już tą wiedzę o tuningu też ona z nieba nie spadła, kiedyś na pewno był też takim "szarym człowiekiem" i nie jeden cylinder spaprał. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 14:04, 15 Sie 2013 |
|
|
plusminus |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 24 Lip 2013 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Przeróbka cylindra, to rzecz, która wymaga projektu, przemyślenia sprawy i skomponowania wszystkiego ze sobą. Pierw zagłębiasz się teoretycznie w ten temat, robisz projekt, który wyliczasz i dopiero przystępujesz do powolnej pracy. Nic na siłę, bo to delikatna praca i wymaga czasu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:58, 15 Sie 2013 |
|
|
route66 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 24 Gru 2011 |
Posty: 292 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Dąbrowa Górnicza Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
chyba że ma sie cylinder który jest już bardzo zniszczony i nie nadaje sie do szlifu na takim też można kombinować |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:06, 26 Sie 2013 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chlebna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
panowie nie chce zakładać nowego tematu a mam pytanie co byście powiedzieli na taki tlok do jawki do oryginalnego cyl oczywiście jechało by jako na tym 1p czy dolna partia była by zasłała |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|