Wysłany: Wto 21:51, 26 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dużo więcej nie spali, a jeśli odpuści planowaną głowicę to nie spadnie żywotność. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Wto 21:56, 26 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 22:51, 26 Sty 2010 |
|
|
przemas |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 23 Sty 2010 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Głowica planowana nie będzie. Będzie tylko tuning sałka z dodatkowymi oknami płuczącymi. Jeszcze tylko przeszkole ArturaB z zakłdaniem swożnia, ponieważ w jawce nie jest pływający albo wsadze mu już swożeń po części puźniej tylko ściągnie go ściagaczem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez przemas dnia Wto 22:54, 26 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:41, 26 Sty 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No też zależy z jaką prędkością będzie jezdzić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 1:34, 27 Sty 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
70km/h z taką chce jeździć |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 8:59, 27 Sty 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Niech próbuje Jak coś mu nie wyjdzie to swiat się nie zawali, wkońcu to tylko jawka ;p A koszt tego nie wyjdzie przecież duży. Pamiętaj, aby głowicę skręcać "na krzyż". najpierw małą siłą i potem coraz większą, to ważne. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rafalzo dnia Śro 8:59, 27 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:00, 28 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja na seryjnym bujne się ponad 70km/h |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:29, 28 Sty 2010 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja też, bez przeróbek, nie chwaląc się |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:54, 28 Sty 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pancerką ?? Wiem ,że to jetst możliwe ale tak się pytam ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:59, 28 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak nie masz wiatru w twarz to poleci |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 0:04, 29 Sty 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja już sam nie wiem mi pancerka zawsze miał ciężej od ogara no wiadomo mustang i ogar są lżejsze ciekawe jaki ciężki będze speed Wkońcu tyle co ja tam naszlifowałem spawów się to normalnie przez rok tyle nie naszlifuję ale dobra koniec OT |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 8:21, 29 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ciężej ma bo ten wielki kawał blachy z przodu jest jak żagiel i drastycznie zwiększają się opory powietrza |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 12:23, 29 Sty 2010 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No ale ja mam pancerkę i ogara co leciał 70 (mówię o tym któryś raz z kolei) wyprzedziłem spokojnie, ale nie bujnąłem się na maxa bo zaraz było skrzyżowanie, a rozbujałem się tak na początku stojąc a potem siedząc schylony na tylnym siedzeniu , tak jak a takim filmiku gdzie było napisane "Polski Romet 120km/h" a był to Kreidler. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:36, 29 Sty 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No masz racje no ale niby osłony powinny zmniejszać opory xD a tu zwiększają no niestety tak jest ale to ma być rozkosz z jazdy nawet 20km/h po coś się robi speeda żeby poczuć prędkosć |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
|